Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה שהרבה לא ידעו לענות עליה בקשר למים של מזגן ואני בטוח שזה יועיל לדעת את התשובה המדויקת גם לשאר חברי הפורום כאן

חלק אמרו שזה טוב וחלק אמרו שזה רע, אז חשבתי שאתם תענו לי על זה ביותר דיוק..

זה טוב או לא טוב מים של מזגן לשים ברדיאטור,, אחרי ניקוי רדיאטור, מים של מזגן בלבד..

זה טוב, זה רע, זה באמצע, נשמח לשמוע את הפרטים המדויקים..

פורסם

רדיאטור צריך נוזל קירור לפי הוראות היצרן.

 

נקודת הרתיחה של מים שונים משל נוזל קירור,

מה שגם שהנוזל קירור שומר על הרדיאטור והראש מנוע מקורוזיה.

 

תעשה תהחלטה שלך, היצרן אומר נוזל קירור וזה מה שצריך לשים.

פורסם

לא טוב.

לרדיאטור צריך נוזל קרור. (מכיל אתילן גליקול).

יש לו תכונות נגד קיפאון, טמפ' רתיחה גבוהה יותר, תכונות העברת חום וכו'.

חפש במנוע החיפוש של הפורום.

 

מיים מזוקקים אינם טובים, אין להם מטען חשמלי, והם ישיגו אותו ע"י פרוק ואיכול מתכות בדרכם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש לי שאלה שהרבה לא ידעו לענות עליה בקשר למים של מזגן ואני בטוח שזה יועיל לדעת את התשובה המדויקת גם לשאר חברי הפורום כאן

חלק אמרו שזה טוב וחלק אמרו שזה רע, אז חשבתי שאתם תענו לי על זה ביותר דיוק..

זה טוב או לא טוב מים של מזגן לשים ברדיאטור,, אחרי ניקוי רדיאטור, מים של מזגן בלבד..

זה טוב, זה רע, זה באמצע, נשמח לשמוע את הפרטים המדויקים..

 

מאתרי חו"ל הבנתי שלמים חסרי מינרלים וסידן לחלוטין יש גם מינוס.

המים מטבעם צמאים למינרלים ,כשחסר להם הם מחפשים מהיכן לפרק.

האלומיניום הוא מקור טוב ומשם הם שואבים ועל הדרך מפוררים ומפרקים את מי שהם פוגשים ראשון וקל לפורר אותו.

 

יש משהו בהסבר זה שקראתי כבר לא מעט פעמים בפורומים מקצועיים בחו"ל , אם זה נכון או חלקי איני יודע.

 

גם משקם רדיאטורים ידוע זרק לי משהו בכיוון פעם מזמן , ולדעתו ערבוב של מים רגילים עם תוספים מתאימים הוא הנכון.

 

אבל עקרונית מים מחפשים מינרלים עם חסר להם.

פורסם

יש וויכוח גדול גם לגבי איזה מים לערבב את נוזל הקירור פארפלו למשל(מיועד לפיאט),הרבה אומרים אסור מים מזוקקים,ומי מזגן הכי טובים,בסופו של דבר אני כן שמתי מזוקקים כיוון שבשני מוסכים מורשים אמרו מים מזוקקים,וגם בספר רכב רשום.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יש וויכוח גדול גם לגבי איזה מים לערבב את נוזל הקירור פארפלו למשל(מיועד לפיאט),הרבה אומרים אסור מים מזוקקים,ומי מזגן הכי טובים,בסופו של דבר אני כן שמתי מזוקקים כיוון שבשני מוסכים מורשים אמרו מים מזוקקים,וגם בספר רכב רשום.

מי מזגן הם מים מזוקקים נכון?

אם אני לוקח מים מהברז מחמם אותם בקומקום ושופך לסיר 3/4 מהקומקום.

הסידן נשאר למטה לא?, ונשאר מספיק מספיק חומרים כולל סידן בישביל לא לאכול את הברזל של הרכב.

ומדי פעם להריץ בזרם חזק על המכסה רדיאטור בשביל להוציא משם את הנוזלים אם הסידן לפני שהוא עומד להתפס.

וככה לרוקן את הרדיאטור ושוב פעם למלאות אם 3/4 קומקום.

פורסם
יש לי שאלה שהרבה לא ידעו לענות עליה בקשר למים של מזגן ואני בטוח שזה יועיל לדעת את התשובה המדויקת גם לשאר חברי הפורום כאן

חלק אמרו שזה טוב וחלק אמרו שזה רע, אז חשבתי שאתם תענו לי על זה ביותר דיוק..

זה טוב או לא טוב מים של מזגן לשים ברדיאטור,, אחרי ניקוי רדיאטור, מים של מזגן בלבד..

זה טוב, זה רע, זה באמצע, נשמח לשמוע את הפרטים המדויקים..

המלצה חמה, ישר מהתנור !

קנה לך רכב דו גלגלי, הוא לא צורך מי קירור כלל, וגם לא מי קומקום , ואינו זקוק גם כלל לסידן.

אתה לעומת זאת תמשיך לשתות חלב, כי יש בו הרבה סידן, כדי שתוכל להגיע לגיל 18 בריא וחזק !

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=264304

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...