Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיר את הסיפור מקרוב וגם לי היה אותו הסיפור פחות מחודש עד ששילמתי 250 שקל עשה ניקוי רדיאטור ועשה חור נוסף בטרמוסט!!!

תפרק את טרמוסטט אתה יכול להרים את הרכב על בלוקים לתת לו שעה להיתקרר וליפות את הטרמוסטט שים אותו בסיר רותח שיש בו לפחות 78 מעלות ותירא אם הטרמוסטט ניפתח.

אם הוא ניפתח ועובד כמו שעון אז תעשה חור נוסף ממור לגולה שיש עכשיו על הטרמוסטט וזה יפטור את הבעיה היה אצלי ככה וכך הבעיה ניפטרה.

הרכב שלי קצת יותר חדש משלך אבל היה ברמה של מוזנח+ קנתי אתו בלי טסט והיה הרבה דברים לתקן אז אם אתה צריך עזרה נוספת דבר איתי.

מקווה שעזרתי לך.

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

למה צריך לחורר טרמוסטט?

תרכיב אחד שמתאים לפי היצרן, ותימנע מקומבינות מיותרות.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

זה לא קומבינה הטרמוסטט של הסובארו הזה מגיע עם חור אחד שיש לו גולה כזו שנותנת שתי זרמים קטנים אז בארץ זה לא מספיק אז פשוט עושים חור ממול לגולה עוד חור קטן וזהו.

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

תודה לכולם על התגובות ..

אז ככה ..

באמת אחרי הכל חסרים מים .. ולפני שהבאתי פקק חדש לרדיאטור ראיתי את האשכול הבא ::

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=220372

 

אז כדאי להמשיך לבדוק מה הבעיה או פשוט לחכות שהמנוע ישפוך ?

אני לא מכיר את המנוע של הסובארו ואם אפשר לתקן כל חלק בנפרד (הוא מוזר לי לעומת המנוע של הפונטו שעומד) ..

מה שכן .. יש לי אפשרות להח' מנוע ב-2000 ש"ח כולל עבודה ..

כדי להמשיך לטפל במנוע או פשוט להוסיף כל בוקר מים ולחכות ליום שהוא כבר לא כל כך ייסע ?

 

תודה מראש D:

פורסם
תודה לכולם על התגובות ..

אז ככה ..

באמת אחרי הכל חסרים מים .. ולפני שהבאתי פקק חדש לרדיאטור ראיתי את האשכול הבא ::

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=220372

 

אז כדאי להמשיך לבדוק מה הבעיה או פשוט לחכות שהמנוע ישפוך ?

אני לא מכיר את המנוע של הסובארו ואם אפשר לתקן כל חלק בנפרד (הוא מוזר לי לעומת המנוע של הפונטו שעומד) ..

מה שכן .. יש לי אפשרות להח' מנוע ב-2000 ש"ח כולל עבודה ..

כדי להמשיך לטפל במנוע או פשוט להוסיף כל בוקר מים ולחכות ליום שהוא כבר לא כל כך ייסע ?

 

תודה מראש D:

 

נ.ב .. מה שכתוב באשכול שהבאתי קורה בדיוק אצלי עם הביעבוע בדשבורד ..

 

תודה מראש :)

×
×
  • תוכן חדש...