Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוספת כ"ס לנדקרוזר??


dudii
שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם חדש כאן.

 

מדובר בלנדקרוזר 2005 דיזל 166כ"ס

מה האופציות להוסיף קצת כח?

ראיתי כל מיני ציפים למיניהם שווה משהו? ואם כן איזה חברות מומלץ?

 

תודה לעונים מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה כל קודם כל.

 

מבחינת תקציב הכל ביחס לתוצאה אם שווה אז בהתאם לא מוגבל...

מה לגבי כל הציפים של ה"פלג אנד פלי" שניתקלתי בהם שווים משהו

כמו DTE לדוגמא?

יש עוד אופציות "לחיזוק "נוסף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לאחת הסדנאות, 2,500 שקל בערך,

אני אישית מכיר את E&A אז זו המלצתי, הם משווקים את הצ'יפים של אפסוטלוט וגיאק.

מתחברים למחשב המנוע דרך שקע הדיאגנוסטיקה ומעדכנים תוכנה.

במנועי טורבו ההבדל משמעותי.

קיצר, 5 דקות ואתה מחוייך יותר כל נסיעה... :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...