Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שמגברי רוקפורד הם מגברים טובים ורציתי לרכוש אחד...

ראיתי פה כמה סוגים של מגברים :

 

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=t-amplifier&db219083=219118&db27579=141836

 

אני מתכוון להריץ על מגבר סאב של JBL 800W

רמקולים 300W של פיונר ועוד זוג 160W

אולי בעתיד גם אקנה קומפונט של מורל טמפו...

 

אני לא רוצה להשקיע על מגבר הרבה בסביבות 1200 גג...

 

וסתם לחוות דעת איך המגבר Rockford T4004 ?

פורסם

הt4004 מגבר טוב אבל חדש לא נכנס לך בתקציב. את הp450.4 יש לי כבר 4 שנים, מגבר מצויין למחירו(לטעמי עדיף על הגיי בי אל 1004), מוצהר 4*60 אך בפועל בין 90-100 rms לערוץ. אבל במקומך ב1200 שח הייתי מחפש בפורום מכירה סאנדאון 100.4 או מגבר ברמתו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אפשר להבין למה דווקא רוקפורד?היום לא חסר חברות שהמחיר שלהם נותן תמורה למוצר כמו שהבחור למעלה הציע לך את המגבר של jbl 1004 או סאן דאון 100.4 או fa475x של celestra רק שהעלות שלהם 1800 למגבר חדש+אחריות תעשה חיפוש על הדגמים האלה בפורום

פורסם

שאלתי על המגבר jbl gt1004 אמרו לי שהוא חלש ומתקלקל במהירות אז עזבתי אותו...

ורוקפורד אמרו לי שהיא חברה טובה והמגברים שלהם חזקים

פורסם

שאלתי את חבר של חבר שעובד במעבדה של תיקונים של מגברים והוא אמר לי לא לגעת בJBL 1004 שיש להם הרבה בעיות...

ועדיף ללכת על רוקפורד...

פורסם

מנסיון אצל חבר טוב שלי המגבר של הJBL ממש לא גורם לבעיות .

 

סוס עבודה אמיתי !

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

audio king המגבר הרוקפורד החדש שאמרת שעולה 1400 ש''ח שווה את הכסף הזה?

הוא חזק יותר מכל המגברים שאמרת כגון jbl 1004 ו-infinity ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

 

אני מתכוון להריץ על מגבר סאב של JBL 800W

רמקולים 300W של פיונר ועוד זוג 160W

אולי בעתיד גם אקנה קומפונט של מורל טמפו...

 

 

כולכם עיוורים או שאני מדמיין?? :shock:

 

סאב + 6X9 (מן הסתם, 300W מה עוד יכול להיות כל כך זוועתי) + איזה משהו 160W (אני מנחש שאלו יהיו רמקולים, ולא מייבש שיער) + אולי בעתיד גם אקנה קומפונט של מורל טמפו... לפי דבריו של הבחור,

למגבר מרובע הוא הולך לחבר 7 אלמנטים... עוד פעם -> :shock:

הוא צריך מגבר 14 ערוצים לא 4.

 

אני לא הבנתי מה אתה הולך לעשות, אז גם לא אמליץ על כלום עד שלא תבהיר את עצמך.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אני לא עד כדי כך לא מבין במגברים...

אני יודע מה מתחבר וכמה ערוצים כל אחד לוקח...

 

למגבר חשבתי לחבר סאב + זוג רמקולים 300W ואת הרמקולים הקדמיים שהם 160W לחבר לHU..

 

או שחשבתי לחכות ולרכוש קומפונט של morel :

http://www.bobsound.co.il/details.php?vid=306

 

ואז לחבר למגבר את הסאב + הקומפונט במידה ואני ארכוש אותו ואת הרמקולים האחורים 300W אחבר לHU...

 

מה יותר ממומלץ מבין 2 האפשרויות?

 

והאם הכל מובן עכשיו?:wink:

×
×
  • תוכן חדש...