Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: אינפיניטי M37 הגיעה לישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החל שיווקה של אינפיניטי סדרה M בישראל. ה-M37 תנסה להתברג בקטגוריית המנהלים-פרימיום התחרותית ותתמודד מול מתחרות

איכותיות מגרמניה - סדרה 5 של BMW ומרצדס E-Class.

 

אינפיניטי M37 בישראל

 

M37-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא חובב גדול של יפניות, עם כל היוקרה והשם הגדול שיש לחברה הזו, אף פעם לא ממש התחברתי על אינפיניטי.:?

האמת שגם ללקסוס אם כבר אנחנו בעניין הזה.:|

מתחרה בGS ובבמוו סדרה 5, אמרת? הייתי לוקח את ה-5 על-פני היפניות האלה בלי למצמץ.

אבל זה רק אני.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא חובב גדול של יפניות, עם כל היוקרה והשם הגדול שיש לחברה הזו, אף פעם לא ממש התחברתי על אינפיניטי.:?

האמת שגם ללקסוס אם כבר אנחנו בעניין הזה.:|

מתחרה בGS ובבמוו סדרה 5, אמרת? הייתי לוקח את ה-5 על-פני היפניות האלה בלי למצמץ.

אבל זה רק אני.

 

כניראה שלא ניסית ואתה נותן לסמל עם הפרופלור לסנוור אותך.

 

ה- GS של לקסוס אכן רכה למדי, בנויה לשוק האמריקאי ואני ממש לא מתלהב ממנה.

 

ה- G37 הן הקופה והן בגרסאות ה- 4 דלתות, נותנת בראש לב.מ.וו סדרה 5 ואת זה אני כותב אחרי נסיעות ארוכות הן בזו והן בזו.

בכביש מפותל האינפיניטי אוכלת את הבאוורית לארוחת בוקר, השתיים בכלל לא באותה הליגה. בכבישים שבהם הנהג מזיע על הגה הב.מ.וו (אני בחנתי את ה- 535) כדי לחלץ ממנה מהירות, ה- G37 עושה את זה מהר יותר וללא שום מאמץ.

אגב - המרצדס E קופה, אפילו בסקלה הזו לא נמצאת, היא משתרכת הרחק מאחור.

 

הבאוורית היא שייטת אוטובאנים מעולה, תן לה את הכביש הישר והמהיר ושם היא פורחת, אבל גם על הכביש הזה היא תגלה שהאינפיניטי לא מפגרת מאחריה.

 

אם ה- M מציגה יכולת דומה לשל ה-G, אז מדובר במכונית הטובה ביותר שבסגמנט - לא פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהתגובה של דורקי נשמע שזה רכב עם ביצועים מעולים ,אבל מבחינת העיוצב הרכב הזה מכוער ברמות לטעמי.

סתם שאלה: מה היא עלות אחזקה של רכב כזה לעומת 535 לדוגמה?

בעיקר מבחינת ביטוח וכינסה לטיפולים תקופתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף כל סוף :mm_yeah:.

 

אני בהחלט חושב שיש באפשרותה להציע חבילה נאה אשר תתן פייט ראוי למתחרות.

 

עכשיו רק נותר להמתין לג'נסיס And let the fight begin! :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהתגובה של דורקי נשמע שזה רכב עם ביצועים מעולים ,אבל מבחינת העיוצב הרכב הזה מכוער ברמות לטעמי.

סתם שאלה: מה היא עלות אחזקה של רכב כזה לעומת 535 לדוגמה?

בעיקר מבחינת ביטוח וכינסה לטיפולים תקופתיים.

 

אני לא יודע עלויות מדוייקות של ה535, אבל אחרי ששמעתי על המחירים של מוסכי BMW בארץ - אני בטוח שאחזקת האינפיניטי זולה יותר בעשרות אחוזים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

יש דבר אחד שמפריע לי באינפינטי הזו (ובאחרות): שעון המחוגים באמצע הקונסולה. אולי זה איזשהו פרט עיצובי שהערך שלו נשגב מבינתי, אבל זה פשוט מציק בעין

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לקרוא כבר בכמה מקומות שאינפיניטי M עדיפה על ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מבחינת יכולת דינמית. אגב גם בגרסאות החזקות יותר M56 ו-550i המצב דומה. מה שעצוב בכל הסיפור הוא שהמצב הזה קיים בעקבות ירידה ברמה בדגמים החדשים של ב.מ.וו ולא בהכרח כי אינפיניטי "השיגו" את ב.מ.וו.

 

בנוגע לבימר, מדברים על יכולות אובייקטיביות נחותות (בהשוואה לדורות הקודמים) ובנוסף לזה הכיול ה"חדש" של ב.מ.וו נוטה הרבה יותר לכיוון הנוחות ופחות לכיוון הספורט. הגאים חשמליים הגיעו גם לשם...:brickwall: למה הם לא מצליחים לשמר את התחושה בהגה חשמלי, חייב להיות משהו שאפשר לעשות. (אגב, גם באינפיניטי התחושה היא לא מטורפת אבל נאמר כי הוא יותר מדוייק וחד מזה של ב.מ.וו).

אולי פורשה יצליחו לעשות משהו בנושא ההגה החשמלי בדור החדש של ה-911, נגלה בקרוב.

 

יחד עם זאת, אם הקונה הפוטנציאלי מחפש רק ספורט הוא לא יקנה אף אחת מהן. בחיי היומיום הב.מ.וו תהיה עדיפה ולכן כנראה גם תצליח יותר מה-M של אינפיניטי.

 

מעניין לראות מה יגידו על הM5 החדשה...

 

נ.ב. ראיתי את האינפיניטי המדוברת אתמול בחיפה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...