Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני עומדת בפני קניית הרכב הראשון שלי וההתלבטות שלי היא בין 3 הדגמים הבאים בתקציב שנע בין 30-35K:

1. פונטו ספייס דינמיק 2004-2005

2. סיטרואן 2004-2005 C3

3. סיאט איביזה - 2003-2004

 

 

הייתי רוצה לדעת את ההבדלים מבחינת צריכת דלק, טיפולים, אחזקה שוטפת (ביטוחים בעיקר) וערך בשוק (הכוונה להחזיק את הרכב בערך שנתיים).

 

 

תודה וחג שמח =)

פורסם

בנוגע לשמירת הערך, האיביזה נוטה לשמור על ערכה יותר מהפונטו והסיטרואן. לשם דוגמא, לפני כשלוש שנים רכשתי איביזה 2002 ב-31K (המחירון שלה היה 31.5 עפ"י לוי יצחק), כיום המחירון שלה לאחר שלוש שנים הוא 28. חבר טוב שרכש במקביל אלי פונטו מאותו שנתון ב-26K כיום דורש על הרכב שלו 16.5K. בנוגע לC3 אין לי כל התנסות אך הדעה הרווחת כי גם היא מאבדת את ערכה באופן חד יותר.

 

בנוגע לצריכת דלק, הפונטו היא חסכונית למדי. בנוגע לאיביזה, תלוי על איזה מנוע אתה מדבר. אני מחזיק 1.4 בנזין עם גיר ידני וצריכת הדלק המשולבת שלי היא אחד ל-14, כלומר חסכוני למדי.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

פורסם
בנוגע לשמירת הערך, האיביזה נוטה לשמור על ערכה יותר מהפונטו והסיטרואן. לשם דוגמא, לפני כשלוש שנים רכשתי איביזה 2002 ב-31K (המחירון שלה היה 31.5 עפ"י לוי יצחק), כיום המחירון שלה לאחר שלוש שנים הוא 28. חבר טוב שרכש במקביל אלי פונטו מאותו שנתון ב-26K כיום דורש על הרכב שלו 16.5K. בנוגע לC3 אין לי כל התנסות אך הדעה הרווחת כי גם היא מאבדת את ערכה באופן חד יותר.

 

בנוגע לצריכת דלק, הפונטו היא חסכונית למדי. בנוגע לאיביזה, תלוי על איזה מנוע אתה מדבר. אני מחזיק 1.4 בנזין עם גיר ידני וצריכת הדלק המשולבת שלי היא אחד ל-14, כלומר חסכוני למדי.

 

קצת באיחור, תודה על ההיענות.

 

מה בנוגע לטיפולים ואחזקה?

בכל מקום שבו אני שואלת אנשים, יש לציין שלא תמיד מבינים כ"כ במכוניות, הדעה הרווחת היא להתרחק מהפיאט.

מאידך, בפורום מאוד ממליצים על הספייס.

האם מישהו יכול להסביר לי למה המצב ככה?

פורסם

כי האנשים שאתה שואל חיים משמועות.

החלקים של הפונטו זולים, ועם אחזקה שוטפת בזמן היא לא תעשה לך צרות.

C3 שהייתה בבעלותי כ 7 שנים החל מ 11/2002 (שנת הדגם 2003) הייתה מאד זולה לאחזקה. חוץ מפעם אחת שנדרש תיקון בגיר ב 2000 ש"ח הרכב נכנס למוסך כל שנתיים לטיפול קטן, ופעם ב 3 שנים לטיפול טיימינג.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
כי האנשים שאתה שואל חיים משמועות.

החלקים של הפונטו זולים, ועם אחזקה שוטפת בזמן היא לא תעשה לך צרות.

C3 שהייתה בבעלותי כ 7 שנים החל מ 11/2002 (שנת הדגם 2003) הייתה מאד זולה לאחזקה. חוץ מפעם אחת שנדרש תיקון בגיר ב 2000 ש"ח הרכב נכנס למוסך כל שנתיים לטיפול קטן, ופעם ב 3 שנים לטיפול טיימינג.

 

 

אז לפי מה שאני מבינה, ה-C3 מומלצת?

איך צריכת הדלק שלה, טיפולים, אחזקה שוטפת (ביטוחים וכדומה) בהשוואה לפונטו ספייס?

×
×
  • תוכן חדש...