Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,קניתי חיפושית שנת 72 סתם ככה לשעות הפנאי ,בקיצור לחיפושית אין גג מבפנים רואים רק את הפח,יש למישהו רעיון איך ליצור בסיס שאותו אני יוכל לרפד?אל תישכחו שמדובר בגג שהוא טיפה מכומר.

פורסם

אייל שלום רב, וברוך בואך לעולם החיפושיות !

פנה לפורום חיפושיות בתפוז, ותקבל עצות רבות ופתרון, לחיפושית בכלל, ולריפוד התיקרה בפרט:

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=504

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני לא מומחה בחיפושיות אבל בגרמניות ובכלל היה נהוג בשנות ה70 מין סקאי לבן מחורר ש"תלוי" מקשתות ברזל שעוברות מצד לצד דרך קפל תפור בסקאי.

לדעתי זה גם הפיתרון הקל ביותר לשיפוץ התקרה וזה גם נראה סופר מקורי.

פורסם
לדעתי תוכל להכין בעזרת דיקט של MDF בסיס ואז תוכל לרפד אותו.

אל תקנה דיקט מסונדייוץ כי לא תוכל לעגל אותו.

 

 

שלום.

תרשה לי לגחך!

אני ממליץ לך בחום ללכת ולהסתקל על גג של חיפושית ואחרי זה תסביר לי איך אתה מכופף דיקת לפוזה של הגג.

 

בחיפושית הולך בד ריפוד תפור על קשתות תלויות.

קודם צריך להשיג סט קשתות ואחרי זה ללכת לרפד או לבקש הדרכה או להשאיר לרפד את ביצוע העבודה.

אני מצרף מס' תמונות להמחשה של הרכב שלי בחיפושית העקרון זהה.

 

 

בברכה בני ל.

CIMG4814.JPG

CIMG4818.JPG

CIMG4819.JPG

CIMG4820.JPG

CIMG4821.JPG

CIMG4822.JPG

CIMG4824.JPG

CIMG4827.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

תרשה לי לגחך!

אני ממליץ לך בחום ללכת ולהסתקל על גג של חיפושית ואחרי זה תסביר לי איך אתה מכופף דיקת לפוזה של הגג.

 

בחיפושית הולך בד ריפוד תפור על קשתות תלויות.

קודם צריך להשיג סט קשתות ואחרי זה ללכת לרפד או לבקש הדרכה או להשאיר לרפד את ביצוע העבודה.

אני מצרף מס' תמונות להמחשה של הרכב שלי בחיפושית העקרון זהה.

 

 

בברכה בני ל.

 

 

 

תרשה לי לגחך! >>> ואחרי זה תסביר לי איך אתה מכופף דיקט.

 

שלום בני ל'

 

בעבר אני ואחי הצמדנו עם ברגים קודחים דיקט רטוב לקורות הגג של אוטובאנקי (חשוב לציין שאת הדיקט אתה חייב להשרות בתוך המים כשעה בתוך גיגית ), לאחר 48 שעות שהדיקט מתיבש משחררים אותו מהקורות

וצורת הדיקט נישארת כמו הגג. לאחר שפרקנו הדבקנו ספוג דק עם דבק שאינו ממיס את הספוג

ולאחר יבוש קצר מדביקים את סוג הבד שברצונך להדביק.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
תרשה לי לגחך! >>> ואחרי זה תסביר לי איך אתה מכופף דיקט.

 

שלום בני ל'

 

בעבר אני ואחי הצמדנו עם ברגים קודחים דיקט רטוב לקורות הגג של אוטובאנקי (חשוב לציין שאת הדיקט אתה חייב להשרות בתוך המים כשעה בתוך גיגית ), לאחר 48 שעות שהדיקט מתיבש משחררים אותו מהקורות

וצורת הדיקט נישארת כמו הגג. לאחר שפרקנו הדבקנו ספוג דק עם דבק שאינו ממיס את הספוג

ולאחר יבוש קצר מדביקים את סוג הבד שברצונך להדביק.

 

 

שלום.

אסביר לך למה.

באוטוביאנקי הגג כמעט ישר למעט שיפועים קלים מיסביב שדיקט רטוב יכול לסבול.

בחיפושית הגג קעור לגמרי כלומר כמו כדור חצוי לשתיים אין שום סיכוי שבעולם שתוכל לכופף דיקט לצורה הזו.

לא שבלונות ולא בטיח! ואגב כדאי לכופף דיקת נכון לא משרים במים כי הוא תופח אלה מחממים אם אדים :shock:.

 

 

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תדבר עם רון זה שענה לך בתפוז הוא ימצא לך סט איכותי קומפלט.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
שלום לכולם ,קניתי חיפושית שנת 72 סתם ככה לשעות הפנאי ,בקיצור לחיפושית אין גג מבפנים רואים רק את הפח,יש למישהו רעיון איך ליצור בסיס שאותו אני יוכל לרפד?אל תישכחו שמדובר בגג שהוא טיפה מכומר.

 

אחי, לך למגרש גרוטאות, תמצא לך חיפושית מכוסחת ותוריד לה את הגג הזה.

לא צריך שום כלי עבודה.

 

תרפד אצל רפד בבד סקאי מקורי, כל הסיפור יעלה לך בסביבות ה200 ש"ח ויש לך גג ל20 שנה.

 

בהצלחה!

פורסם
אחי, לך למגרש גרוטאות, תמצא לך חיפושית מכוסחת ותוריד לה את הגג הזה.

לא צריך שום כלי עבודה.

 

תרפד אצל רפד בבד סקאי מקורי, כל הסיפור יעלה לך בסביבות ה200 ש"ח ויש לך גג ל20 שנה.

 

בהצלחה!

 

מה שעולה זול בסופו של דבר עולה ביוקר .

 

בשנתונים האלו אין ריפודים במצב אפילו סביר. אפילו אם מצאת ריפוד שניראה שלם רוב הסיכויים שהו יתפורר או ויקרע בפירוק.

 

לך לבן אדם שמתמחה בזה.

 

בהצלחה. :wink:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

×
×
  • תוכן חדש...