Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בצער רב עליתי על משהו ובלי לשים לב נהגתי כ40 קילומטר על צמיג תקור, היו איתי עוד 3 סטודנטים עבי בשר באוטו אז חשבתי שזה טבעי שהאוטו לא מתנהג כראוי, בסופו של דבר שמתי לב שהצמיג מחוסר לגמרי מאוויר, כשהגעתי כבר הביתה.

החלפתי לצמיג הרזרבי ונסעתי לפנצ'ריה מוכרת(בנצרת עלית, אזור תעשייה ג), ראיתי שהצמיג המקורי שלי היה קרוע לגמרי ולא ניתן לתקנו, לכן רכשתי צמיג חדש במקומו.

 

עכשיו מה שקורה בפועל שיש לי מאחורה שני צמיגים מחברות שונות, כמה זה משפיע? עשיתי טעות שלא החלפתי את שני הצמיגים?

יש לזה משמעות בטיחותית?

 

תודה רבה לעוזרים

הרכב פג'ו 206, ידנית. שנת 2001

פורסם

מומלץ להחליף תמיד זוג צמיגים על אותו הסרן שיהיו זהים.

תחליף את השני - ואם הצמיג שנשאר בודד במצב טוב יותר מהצמיג ספייר, שים אותו בתור צמיג ספייר.

אה, ודרך אגב - תמיד צמיגים חדשים יש לשים מאחור.

פורסם

אם הצמיג שלא התפנצ'ר חדש יחסית (כמה חודשים) אז להתקין צמיג בודד חדש זו האופציה הסבירה,

לעניות דעתי לפחות.

זה אולי לא אידיאלי, אבל צריך לקחת בחשבון גם עלויות.

 

אם הצמיג ישן יותר, כדאי לשקול בחיוב החלפת זוג צמיגים.

פורסם

פנצ'ריה מוכרת באזוה"ת נצרת עלית?

קודם כל יש שם כמה פנצ'ריות. אני לא אלכלך אבל בוא נגיד שאני לא הייתי מכניס לשם את האוטו שלי.

 

בכל אופן רצוי שתחזור לפנצ'ריה ותשים את אותו צמיג (עם אותו פרופיל) גם בצד השני של הסרן.

את הצמיג שהורדת שים על הרזרבי כדי שיהיה טרי יותר.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

×
×
  • תוכן חדש...