Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מודה מראש, לא קראתי את שלל ההצעות שעלו בשרשור (מחסור בזמן ובסבלנות).

 

כיום יש מערכות רבות של סופרצ'ארג'ר שבנוי כמו טורבו, אך מונע על רצועה.

 

הוא מסוגל להגיע לסל"דים מאוד גבוהים לעומת סופרצ'ארג'ר,

 

והוא בנוי בצורה פשוטה הרבה יותר מכל טורבו.

 

ROTREX מייצרים כאלו עבור מכוניות יפניות, תריץ חיפוש על המילה הזו או על KraftWerks.

 

שווה להציץ בטכנולוגייה שלהם, שמעתי "שמועה" שעל מיאטות זה עובד יופי :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם ה"פרפטום מובילה" הזה באמת עובד הרי שצריך להוריד יחס דחיסה ולעבוד על ניהול מנוע, אם זה לא ממש עובד כל זה לא נחוץ ואפשר להסתפק בטוגל נחמד ובשכנוע עצמי קל שבלחיצת כפתור אתה פותח את שערי הגיהינום.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

הדבר הזה הוא דוקא לא "פרפטום מובילה" ולא מתיימר להיות, הוא רק גרסה יעילה פחות של טורבו או מגדש על. הוא מונע על ידי המנוע ודוחס יותר אויר שיאפשר לשרוף יותר דלק. פיזיקלית, אין סיבה שהוא לא יעבוד. מעשית, הוא יהיה יעיל הרבה פחות מטורבו או מגדש על. וספציפית, זה נראה לי צעצוע או בלוף.

:turn-l:
פורסם

 

ROTREX מייצרים כאלו עבור מכוניות יפניות, תריץ חיפוש על המילה הזו או על KraftWerks.

 

שווה להציץ בטכנולוגייה שלהם, שמעתי "שמועה" שעל מיאטות זה עובד יופי :wink:

 

 

הרוטרקס האלה הם חיות רעות, SC בגודל שנכנס לקופסת נעליים של בלרינה הוא מייצר ספיקות מטורפות :)

ומשמעותית קל יותר להתקנה מהטווין סקרו רגיל

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
הרוטרקס האלה הם חיות רעות, SC בגודל שנכנס לקופסת נעליים של בלרינה הוא מייצר ספיקות מטורפות :)

ומשמעותית קל יותר להתקנה מהטווין סקרו רגיל

 

תודה על לכולם על התגובות והמידע,

אכן המוצר מעוד מעניין ומשך את תשומת ליבי, קראתי על סוגים כאלה.

בינתיים אני לא מחפש שיפור לרמה של אבארת' לגרנדה שלי.

 

לפני כשבועיים הייתי בפיט-סטופ ליראות גאנטים ושאלתי אותם לגבי שיפור הגרנדה שלי אך התשובה שקיבלתי הייתה:

" אם אתה מחפש יותר כוח - תיקנה כרטיס לאוטובוס" זה מה שאמרו לי...

 

אמרו שלא ניתן להתקים טורבו לרכב שלי ואפילו פילטר אוויר פתוח/אינבוקס לא ניתן להחליף כי יש יותר מידי חיישנים וזה יעשה בעיות,:confused: למרות שבחול לא חסר כאלה ששיפרו והוסיפו את כל הסלט הזה.

לא משנה אני אמצא דרך מקורית לשפר את הגרנדה שלי- בינתיים אני אשקיע את הכסף בדברים חשובים יותר

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

פיט סטופ צודקים !!!

ואני אפילו ארחיב...

קנה כרטיס לאוטובוס, תחסוך, ותוכל לקנות כזו פונטו.

זה יצא הרבה יותר זול

 

20071109162446_fiat_grande_punto_abarth_2008.jpeg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
לרגע חשבתי להתחיל לקרוא את הזבל הזה , אחרי זה הגעתי למסקנה שיש דרכים יותר טובות לבזבז את הזמן ...

 

אני לא מבין אני לא מבין אור עוד פעם המפוח הזה

אני מאמין ואתם

פורסם
פיט סטופ צודקים !!!

ואני אפילו ארחיב...

קנה כרטיס לאוטובוס, תחסוך, ותוכל לקנות כזו פונטו.

זה יצא הרבה יותר זול

 

 

 

האמת- אחרי שניכספתי לפיאט אני הייתי שוקל ליקנות אחת כזו אבל יש 2 בעיות:

 

א: לפני שאוכל ליקנות היבואן ה"נחמד" שלנו צריך קודם כל להביא אותו לארץ.

ב: לצערי אני חייב 4 דלתות :-(

 

בכל מיקרה לתקופה של השנים הקרובות הפונטו החמודה מקווה שתשרת אותי נאמנה.

לגיל 30 אני רוצה ב"ה את הקורבט שלי :-)

עד אז יש עוד 7 שנים לעבוד על זה.....

 

אני מקווה כבר להתחיל להזיז את הפרוייקט הנ"ל ועוד כחודש חודשיים לחזור ולתת לכם חוות דעת.

אני כמובן אפתח פה דיונים לבקשת עזרה והמלצות ואם כל הדיונים יהיו כמו מועילים כמו הדיון הנ"ל אוכל לילמוד הרבה ולהצליח במשימה.

וכל המטרה של השיפור שאני רוצה לעשות הוא רק בטווח הסלד הנמוך שם המחסור החמור בכוח!

שהרכב מגיעה ל5000 סל"ד ומעלה הוא ניהיה דיי זריר- הבעיה היא עד שמגיעים לשם

אז יכול ליהות השיפור שאני יעשה יתן בסוף רק עוד 2 סוסונים במקס (79 בימקום 77) אבל הכוח והמומנט הזמינים בסלד הנמוך הישתפרו בצורה מורגשת יותר- זה מה שאני רוצה להשיג- לא רק להגיע סתם ל100 סוסים אלא רק לעלות את הכוח הזמין בסלד הנמוך. וראיתי שקיט יניקה של GSR ומיפויי מחדש של RED DOT השיגו את השיפור המיוחל ואני מחפש אחר מוצר כזה בארץ.

http://www.gsrengineering.com/engineering/pages/productsbycar/fiat/Dyno-comp/fiat_gp1400.htm

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...