Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במנוע 4 פעימות, בירידת הבוכנה נשאבת תערובת, בעלייתה היא נדחסת, מוצתת, בירידת הבוכנה מבוצעת העבודה ובעלייתה נפלטים הגזים השרופים. ולכן מנוע של 1.4 ליטר שואב (בלי התנגדות) 1.4 ליטר בשני סיבובים מלאים, כלומר 0.7 ליטר לסיבוב, כלומר 2100 ליטר בדקה.

 

אני לא יודע מה אפשר ללמוד מהדחף שהמנוע מייצר. בכל מקרה, הוא תלוי בצפיפות וזוית הלהבים, אבל גם בהספק המנוע.

:turn-l:
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מנועי הברשלס ביחידת EDF שמגיעים קרוב ל60,000 סל"ד

בתור חומר למחשבה, טורבו מסתובב על כ-150,000 סל"ד תלוי מסוג ודגם טורבו. בנוסף תוספת כוח שנותן טורבו כימעט בחינם כי טורבו עובד על גז פליטה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

 

בנוסף - מנוע חשמלי - בחיבור ישיר ייתן לך ספיקה אחת קבועה - במצב כזה תוספת הכוח התיאורטית שלך לא תהיה ליניארית כי בסל"ד נמוך תקבל גדישה גבוהה ובסל"ד גבוה תקבל גדישה נמוכה עד אין גדישה כלל

 

.

 

אין שום סיבה לעשות חיבור ישיר,תמיד ניתן לבצע את החיבור דרך בקר שיווסת את עוצמת ההפעלה בהתאם לעוצמת הלחיצה על הדוושה או בהתאמה לסל"ד מסויים.

אפילו במכוניות על שלט וטיסנים יש בקר אלקטרוני שמבצע בדיוק את התפקיד הזה.

 

:roll:חבר אתה לא בדיוק נמצא במצב שאתה יכול לכתוב לי תגובה כמו שכתבתה לי .

לחיי ההבדל הקטן ...

 

התגובה הראשונה שלו לתגובה הראשונה שלך דווקא היתה הולמת ובהחלט במקום,אין שום הבדל בינך ובינו,אל תתרגש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תודה לכולם על העזרה!

 

אני אמשיך בחיפוש אחר מידע מועיל לפרוייקט שלי, ובעוד חודש חודשיים כניראה כבר אבנה משהו ואשתף אותכם בפרוייקט.

 

עכשיו יש לי שני שאלות- מניסיון שלכם, באיזה אופן כדי לי לחבר מערכת כזאת שצורכת קרוב ל70 אמפר לחשמל הרכב? (גרנדה פונטו 1.4L 2007)

מה הצורה הבטוחה ביותר שלא תיגרום נזק, או עומס מיותר? ואיזה פיוזים להישתמש? - חשוב לציין שהמערכת תיפעל רק בהתאם לצורך למשך כמה רגעים.

 

ושאלה אחרונה- במידה והכל יושלם כמתוכנן- איפה יש באזור ראש"ל והסביבה מקום רציני בעל מיכשור מדוייק שבו אלך ואבדוק "מה נישתנה הלילה הזה מכל הלילות?" (אני מיתכוון לבדיקת דיינו) ומה העלויות לכל בדיקה?

 

חיפשתי המון בפורומים בחו"ל וצערי אין הרבה שמפרסמים חוות דעת לקנייה כי בכל פורום צוחקים על אנשים שחושבים לנסות את המערכות היקרות הנ"ל כי המערכות הפשוטות הוציאו שם רק לעסק

אז כולם אומרים גם על המערכות הטובות שזה זבל- למרות שלא ניסו, וגם אם ניסו אז בארה"ב כל רכב הוא עם מנוע מעל 3-4 ליטר ולא פלא שזה בקושי משפיעה על הביצועים!

אז אני הולך ליבנות משהו טוב ב"ה ואשתף אתכם בתוצאות .

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לדעתי, אם אתה רציני, תרכיב עוד אלטרנטור או שתחליף לאלטרנטור שנותן 120 אמפר ומעלה.

 

אין בעיה, בכל מיקרה מה ההשפעה של אלטרנטור חזק יותר בשימוש רגיל ברכב? כלומר האם הוא מעמיס יותר על המנוע או ההשפעה זניחה יחסית?

ודבר שני- יש בערץ מקום שעוסק בייצור של הפרופלו של המאורר? אני מנסה לימצוא אחד כזה ממתכת ושיהיה לו יותר צלעות

כי יכולת הדחיסה מושפעת מצפיפות הצלעות של המאורר

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מן הסתם האלטרנטור גדול יותר וגוזל יותר אנרגיה מהמנוע כדי לסובב אותו. זה לא זניח בכלל - פעם נקרעה לי הרצועת אביזרים ברכב (זו שמסובבת בין היתר גם את האלטרנטור) ונסעתי על המצבר עד למוסך - הרכב היה מטוס :)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
מן הסתם האלטרנטור גדול יותר וגוזל יותר אנרגיה מהמנוע כדי לסובב אותו.

 

לא מדוייק. ההתנגדות של האלטרנטור לסיבוב (למעט חיכוך מכאני שלא קשור) תלויה בהספק שנצרך ממנו באותו הזמן.

 

אם הכוונה להפעיל את ה"טורבו חשמלי" למספר שניות, אפשר לבנות על המצבר, שמסוגל לספק זרם גדול יותר למתנע.

 

ואגב, סליחה על הסקפטיות, אבל הסתכלתי בוידאו כדי לקבל הערכת גודל (איפה האבטיח), ואלו לא נראים חוטים שמתאימים ל-80A וזה לא נראה מנוע של 2400 וואט (כ-3 כ"ס). נראה לי שנוסף איזה אפס מיותר איפשהו.

:turn-l:
פורסם
לא מדוייק. ההתנגדות של האלטרנטור לסיבוב (למעט חיכוך מכאני שלא קשור) תלויה בהספק שנצרך ממנו באותו הזמן.

 

אם הכוונה להפעיל את ה"טורבו חשמלי" למספר שניות, אפשר לבנות על המצבר, שמסוגל לספק זרם גדול יותר למתנע.

 

ואגב, סליחה על הסקפטיות, אבל הסתכלתי בוידאו כדי לקבל הערכת גודל (איפה האבטיח), ואלו לא נראים חוטים שמתאימים ל-80A וזה לא נראה מנוע של 2400 וואט (כ-3 כ"ס). נראה לי שנוסף איזה אפס מיותר איפשהו.

 

אתה מוזמן לעיין כעת בדף המוצר של מנועי בראשלס

 

למנועים בסדר גודל של 90MM זה האמפר שהם לוקחים

http://www.nitroplanes.com/rclander-ledf90-1a16-1660kv.html

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שם רשום שסוללה דרושה היא 22V וזרם 72-85A. כך שזה לא בדיוק מה שרשת חשמל של רכב מספקת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לדעתי הכי פשוט יהיה להוסיף לרכב סוללת ליטיום של 6 תאים

גם לא תגזול זרם גבוה מהרכב גם תקבל את המתח שאתה צריך והעלות היא נמוכה יחסית

כמו כן אם מדובר בלחיצות קצרות יחסית הסוללה יכולה להחזיק לפרק זמן ממושך ללא טעינה

או שניתן לבצע טעינה בזרם נמוך יחסית בזמן שהרכב מונע

פורסם
אתה מוזמן לעיין כעת בדף המוצר של מנועי בראשלס

 

למנועים בסדר גודל של 90MM זה האמפר שהם לוקחים

 

 

התכוונת, זה מה שהם מצהירים. צבעים עזים ומלים מפוצצות (לא פלסטיק, ABS :lol:), ומושגים טכניים לרוב (ואגב למנועי brushless לא מסמנים kv אלא K עם V תחתי לציון הפקטור של סל"ד לוולט) לא מרשימים אותי. אני חושב שהם פשוט משקרים.

:turn-l:
פורסם

בואו ונחשוב בהיגיון: אם זה היה כל כך טוב, היו יצרני רכב שכבר היו משלבים את זה ברכב שלהם.

 

מכיוון שאין אף דוגמא כזו של אף יצרן רכב בעולם, כנראה שאין סיכוי שכזו מערכת חשמלית תהיה יעילה.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"


×
×
  • תוכן חדש...