Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשנה בלבד לאחר רכישת הרכב(פולו אוטומט שנת 2000 - חדש)החלו תקלות רבות ובכללם רכב לא מניע, רכב נוסע במהירות של לא יותר מ 10 קמ"ש בתחילת התנעה )במתן גז מלא(והתקלה המרכזית החוזרת ונשנית - הרכב כבה באופן פתאומי במהלך נסיעה ניגשתי מעל 10 פעמים למוסך מורשה ו 6 פעמים למוסך המרכזי עד היום התקלה המרכזית לא תוקנה והרכב עודנו כבה בנסיעה.

האם לעוד משהו יש תקלות דומות וסבל רבות מצ'מפיון מוטורס ומעונין לאחד כוחות נגדם ?

פורסם
כשנה בלבד לאחר רכישת הרכב(פולו אוטומט שנת 2000 - חדש)החלו תקלות רבות ובכללם רכב לא מניע, רכב נוסע במהירות של לא יותר מ 10 קמ"ש בתחילת התנעה )במתן גז מלא(והתקלה המרכזית החוזרת ונשנית - הרכב כבה באופן פתאומי במהלך נסיעה ניגשתי מעל 10 פעמים למוסך מורשה ו 6 פעמים למוסך המרכזי עד היום התקלה המרכזית לא תוקנה והרכב עודנו כבה בנסיעה.

האם לעוד משהו יש תקלות דומות וסבל רבות מצ'מפיון מוטורס ומעונין לאחד כוחות נגדם ?

 

זה קורא בכל החברות נפלתה על אוטו גמור (אולי הייתה הפדקת חשבל באמצע ייצור האוטו שלך :p )

תיצור קשר אם החברה ותסביר את המצב ותבקש אוטו חדש עקב המשך הבעיות.

היה על זה כתבה ב YNET שלא רצו להחליף אוטו בסוף פנו לעיתונות ותוף שבוע היה לאדם אוטו חדש. מוסר השכל אם זה לא עובד תפנה לתקשורת.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

נפלת על אוטו דפוק..

קורה.. גם לנו קרה עם האודי, אחרי לחצים ואיומים של החברה (שהיא לקוחה יחסית גדולה של צ'מפיון עצמה) הגיעו להסכם לקבלת אוטו חדש בתוספת של 30% מההפרש :roll:

(אם ההפרש בין המחירון של הרכב הדפוק, למחירון של הרכב החדש עמד על 100 אלף שקל, אנחנו הוספנו רק 30)

 

 

בכל מקרה, למכוניות כאלו יש שם של "monday cars",

אומרים שהמכונית הראשונה שמייצרים ביום שני על הבוקר,

אחרי שהפועלים חוזרים שיכורים מהweekend - יוצאת דפוקה :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...