Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

השבוע קניתי מכשיר ALPINE 9855R

אין ספק שזה עולם אחר מהפיוניר...

הדבר הראשון שמציק לי במכשיר-בזמן שאני מנגן CD\MP3 מופיע לי בפס האפור למטה P.PTY

ורציתי לדעת מזה אומר,ואם זה קשור לזה שמידי פעם קופץ לי מניגון דיסק לרדיו,ואיך אפשר לבטל את האופציה הזו ?

 

דבר שני-כרגע יש לי ברכב (גולף שנת 2000) שתי זוגות קומפוננט של JBL מהפשוטים,שני מגברים של CADANCE

4 ו-2 ערוצים וסאב 10" של CADANCE

כרגע אני מרוצה מאיך שאני שומע אבל חשבתי אם אני יגביר אקטיבית את הטוויטרים בנפרד והוופרים בנפרד אני ייזכה לשיפור נוסף.

האם נכון הדבר ??

 

ותודה לכל העוזרים

פורסם

קודם כל תתחדש,פצצה של מכשיר

לגבי האופציה הראשונה תראה התפריט של הרדיו נראה לי שם תוכל לבטל אותה.

ולגבי החיבור אקטיבי החיבור הכן יניב לך תוצאה טובה בעל שליטה על כל אלמנט בנפרד

בשורה תחתונה תתחדש ותהנה

פורסם

תודה תודה

בהגדרות של הרדיו לא מצאתי אפשרות לביטול.

כשאני שומע רדיו(כן בטח) אז אני לוחץ על הסלייד ונפתח לי פס למטה ובאחת האופציות יש את צירוף האותיות-PTY

למרות שאני לוחץ עליו לא קורה כלום,כבר עברתי על הסעיף של זה בחוברת ולא מצאתי פיתרון

 

ד"א ראיתי שכל המפגשים הם מרכז ודרום,יש איזשהו מפגש בצפון ?

פורסם

אם מישהו יכול לתת לי המלצה איך עדיף להגביר את האלמנטים שיש לי

שתי זוגות קומפוננט JBL GTO6507 (קדימה ואחורה)

מגבר CADANCE שני ערוצים

מגבר CADANCE ארבע ערוצים

וסאב של CADANCE אני חושב 200RMS לא בטוח,10'

איך עדיף לחבר את הרכיבים ?

חשבתי על לחבר את הסאב בגישור למגבר 4 ערוצים,את הוופרים לשני הערוצים הנותרים

ואת הטוויטרים למגבר של ה2 ערוצים

אני צריך לשנות משהו במכשיר ? 3WAY\2WAY ?

או להשאיר רגיל ?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...