Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצובישי לנסר ש"י 96, 172K גיר רגיל.

עד היום הרכב טופל במורשה. מבחינת מנוע רק טיפולים לפי הספר (ב"ה).

לפני שנתיים בדיוק קורה דבר מעניין, שחוזר השבוע,

הרכב עומד 5 ימים מבלי להניע (לרוב הוא בשימוש יום יומי), מייד לאחר הנעה נשמעים דפיקות חזקות מאזור ראש מנוע.

לי זה נשמע כאלו אחד או יותר השסתומים דופק ממש חזק. הדפיקה נשמעת כ-10 עד 15 דקות ולאט לאט נעלמת.

הרכב לא צורך שמן כלל בין הטיפולים, לא מעשן, ומאוד חסכוני מבחינת דלק.

 

מייד ניגשתי למורשה, עד שהגעתי הרעש מעלם לגמרי. מנהל עבודה הסביר לי שאלו רעשים ממרמים הדאולים של השסתומים.

חשוב לציין שלפי מה שידוע לי ב- 4G92 אין מרמים הדראולים אלה מכאניים! אני טועה?

 

שמן הוחלף כל 7.5K 15W40 במורשה. בפעם האחרונה התעקשנו של מוביל 10W40.

 

מה זה יכול להיות?

פורסם

יש אפשרות של מעברי שמן סתומים חלקית,

עקב שימוש בשמן מינראלי במוסך מורשה.

 

פלאש מנוע והחלפת שמן נוספת יכולה לעזור?

פורסם

אורי שלום רב !

אני מאמין שיש לך ניסיון חיובי עם הפולודיין:

 

 

http://poladyne.stiker.co.il/?pageid=139

 

אתה מוכן לפרט?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אצלנו יש ניסיון טוב מאוד מוצר שעושה רק טוב

תוסף לדלק ולשמן שבנוי על אותה פורמולה

אני מכניס אותו למיכל דלק הכללי

וכמובן מוסיפים לשמן לפי מינונים מתאימים

שמן מנוע 10 אחוז

שמן ממסרה 15 אחוז

שמן גיר רגיל 10 עד 15 אחוז

שמן גיר אוטומט 5 אחוז ( כן גם לגיר אוטומט עם ניסיון נהדר )

לדלק (סולר ובנזין אותו מוצר ) 1 ל1000 או כל תידלוק שלישי מנה (לרכבים של המשפחה שלא מתדלקים בקיבוץ ).

לכולם יש חיסכון בצריכה , היצלנו כבר כמה גירים אוטמטים בעיקר למשפחה המורחבת .

נוסף לזה יש גריז עם אותה פורמולה בדרגת EP0

זה הניסיון שלי עם המוצר

ויש לא מעט סיפורים בזכותו .

אני יכול רק להוסיף שהייתי בהישתלמות בלדיקו (בוש) בנושא של בדיקות עשן בתקנים החדשים לבוחני רכב ,

בהדגמה לקחו את הרכב שלי "ברלינגו 2004 עם 350 אלף קילומטר " להדגים את צורת הבדיקה

וכבר בשלב הניקוי (לפני בדיקה בצורה החדשה יש לערוך 3 הרצות של המנוע ל4500 סלד לניקיון ) המדריך רצה להראות את פעולת הניקוי והתוצאה הייתה 0.12 עד 0.09 והם היו בטוחים שישי לי מנוע חדש .

להבנתי זה מומצר עם בעיות שיווק רציניות כיוון שלאף אחד אין ממש כדאיות למעט מי שמשתמש לעצמו .

אצלנו מרווח הטיפולים לאחר תקופת אחריות יצרן לרכב

ברלינגו והייאס 25 אלף

לנטיס אלמרה וקורלה "בנזינים " 20 אלף

פורסם

לחברים שלום רב...

הבוס שלי גם כן קנה את אותו החומר שממליץ עליו אורי.

אני יכול להגיד לכם שמניסיון עם החומר הנ"ל. הוא עושה ניסים ונפלאות.

אני מוסיף מנה של חומר למיכל הסולר אחת ל8 מיכלים בערך במרצדס ספרינר 515.

אני מרגיש שיפור משמעותי בצריכת הדלק מ8.3 ק"מ לליטר שבדקתי כשקיבלתי את האוטו (לפני כ3 חודשים) ל10.3 בבדיקה האחרונה לפני מספר ימים יש לציין שהרכב משמש כמוסך נייד ונושא משקל רב באופן קבוע.

בשמן אני לא שם את החומר הנ"ל מכיוון שבמרצדס השמן הוא דל גופרית ואני מפחד לא להזיק למנוע אלא אם אורי יחלוק על דעתי וימליץ בחיוב.

[החתימה הוסרה כיוון שלא עמדה בכללי הפורום. אנא קרא את הכללים.]

פורסם

שבת שלום

גם זה יעשה את העבודה, מתוך הנחה שלא נגרם נזק מכני

http://www.p-2.co.il/files/wordocs/B260H3090511interne1.pdf

וזה כחול לבן 95+מע"מ

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

חברים תודה על התגובות!

האמת שאני לא ממש מאמין בתרופות הפלא.

בטיפול הבא אבצע פלאשינג (אני מעדיף של LM אם אין המלצות אחרות)

 

אני רוצה להבין, מה בדיוק גורם לרעש הזה, ומה בדיוק מרעיש?

לפי מה שידוע לי, אין ברכב הנ"ל מרמים הדראולים, מישהו יכול לאשר את זה?

פורסם

בואו אני יגלה לכם סוד..

אני פגשתי מכונאי שעבד בVW והוא סיפר לי סוד שהרבה אנשים לא יודעים.

בכל טיפול 10000 מניעים את המנוע לדקה בלי שמן בכלל ואז אחרי איזה 10 טיפולים ואחרי שנגמרת האחריות הקראנק דופק וצריך להחליף מנוע.

אני ראיתי פאסאט 04' שהוא עשה לה אוברול ומרצדס מסחרית שגם לה הוא עשה אוברול.

הוא אמר שככה הם מרוויחים כי נגמרת האחריות ואז הם לא משתתפים בהוצאה הכבדה הזו וזו הסיבה שהמנועים בישראל לא מחזיקים הרבה זמן.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

קובי יש תשובה

יש אפשרות אפילו טובה לשימוש בתוסף גם ב מ. בנטץ והמינון זה 10% תוסף לשמן מנוע ,

לתחזוקה נכונה של הרכב שלך אתה יכול להיתקשר ישירות לאפי

בנייד 0506808454 הוא יסביר לך בדיוק .

בהצלחה

 

אורי

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...