Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

החלטתי לקנות פורד פיאסטה דור ראשון,

 

ויש לי אסקורט 1600 16V שלמה לפירוק,

 

חשבתי אולי להשתיל את המוע וכל מה שניתן, שאלות :

 

- כמה כ"ס יש למנוע הזה, הבנתי שצריך לעשות משהו עם התושבת שם

 

- מה בעצם חוץ מהמנוע ניתן לקחת ?

 

- מבחינה כספית אין לי בעיה, השאלה האם זה שווה ?

 

- האם הדשבורד + כל הפלסטיקה ניתנים להלבשה עליה ?

 

ובכללי מה דעתכם ?

 

המבינים שביניכם :)

 

עוד שאלה :

 

שמתי לב שלפיאסטה הזאת יש פנסים עגולים, מאיזה רכב הם לקחו אותם ?

 

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Fiesta_MK1_Wide_Wheel_Arches.jpg&imgrefurl=http://forums.focaljet.com/team-rigz/611554-my-1980-ford-fiesta-mk1-build-thread.html&usg=__QLROrS6EWCYLNVfOv4I2HpCeTDg=&h=262&w=500&sz=53&hl=iw&start=13&um=1&tbnid=_xbSu41hwy9i4M:&tbnh=68&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dford%2Bfiesta%2Bmk1%26hl%3Diw%26sa%3DN%26um%3D1

פורסם

איזה סוג מנוע יש לך? zetec 1.6 V16? אז יש לו 102 כ"ס עם אני לא טועה,

עד כמה שידוע לי, בלתי אפשרי להכניס לדור ראשון ,גיר חמישה הילוכים ,תבדוק את העיניין לעומק,

מאיזה בחינה אתה שואל עם זה שווה?

אתה רוצה את המנוע הזה מוזרק ,או עם קרבורטורים?

אתה עושה את הכל לבד בעצמך?

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

מבחינת המנוע, אם זה ZETEC או CVH שניהם ישבו לך על גיר עצמו אבל כזכור לי תושבות תצתרך לשנות.

הZETEC מנוע שווה השתלה . הCVH הרבה פחות.

 

אני הייתי הולך על 2 ליטר ZETEC.

 

בכל מקרה לפנסים אני לא מבטיח שאני עונה נכון, אבל לדעתי זה של טויוטה סטרלט ישנה, קוד שלדה KP61. אם תמצא רכב כזה בארץ תודיע לי אני מוכן לשלם עליהם מעל מאייה:p

A.R.T Performance

פורסם

לפי דעתי הכי טוב ללכת על CVH,למה?

כי קודם כל הוא יושב אחד על אחד,מנוע פשוט,וזול,נראה פחות או יותר מקורי, :wink:

1.6 עם 90 כ"ס ,עושה עבודה מצוינת יחסית למשקל של פיאסטה,

ה ZETEC בולט מאוד לעיין ,ולא נראה מקורי בכלל,מושך הרבה צומת לב..:roll:

 

ללב אין צומת ואין בו זכות קדימה ולכן המנוע מושך הרבה תשומת לב.

 

(addicted) איזה שנה האסקורט שלך?

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

האסקורט ולא הפיאסטה היא שנת 1994 אם אני זוכר נכון,

 

מהנתונים הבנתי שלמרות שזה 16V אבל מדובר במנוע מאוד עצלן ! 88 HP !

 

לגבי היחסי העברה והגיר לא איכפת לי אם ישאר 4 הילוכים או 5 .

 

לגבי מערכת ניהול, אני מעדיף לעבור להזרקה.

 

האם האחזקה של המנוע הזה היא זולה גם או בגלל שזה 16V אז הכל משתנה ?

פורסם

תשמע.

אני לא יודע איזה מנוע יש לך שם,אבל משהו נשמע לי פה לא הגיוני,

עם אתה רוצה מנוע עם קרבורטור ,לך על CVH 1.6 יש לו, 90 או 89 כ"ס משהו כזה,

המנוע יושב שב אחד על אחד, בלי יותר מידי בלגן,

עם אתה רוצה מנוע מוזרק,לך על ZETEC 1.8 עם 115 כ"ס,:screwy:

 

שיהיה לך בהצלחה.

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

והכי חשוב שבאמת תלך על זה , אחד הדברים היותר טובים שאפשר לעשות איתה . בכלל אוטו אם פוטנציאל עצום למדי .

פורסם

המנוע הינו 1600 16V מאסקורט 5 דל' מודל 1994-3

 

היא של בן דוד שלי במקרה,

 

מבירור באינטרנט מצאתי שהמנוע הזה מפיק 88 כ"ס, המנוע הזרקה אני כמעט בטוח ( או שלא, לא יודע)

 

לא יודע מה יותר עדיף, קרבורטור או הזרקה, מבחינה שימושית ואמינה (כוח גם אבל לא כמו שני הקודמים).

 

הג'אנטים גם מתאימים נכון ?

 

איזה מידה ניתן "להכניס\להלביש" לפיאסטה ?

 

 

מה לגבי קיט בלמה ובולמים וקפיצים, ואנטירולים וכל החזיקוי שילדה, ממה ניתן לקחת או מה ניתן לקנות ?

פורסם

בקשר למנוע ,עם הוא 88 כ"ס ,אז נראה לי שזה CVH ,והוא קרבורטור

אני הייתי מעדיף קרבורטור,אפשרי גם להחליף לשתי וואברים כפולים 40 מ"מ:twisted:

אפשרי להחליף את הגנטים,חוקית עד 185 60 R13 עם אי לא טועה,(אני נועל 185 55 R14):wink:

אני מכיר עוד בחור שנועל, 195 45 R15 זה נראה פצצה על האוטו!

בקשר לקיט בלימה ,אפשרי להחליף גם, של אסקורט נראה לי MK4 או 5.

בקשר לבולמים אין לי מושג ,אבל אפשרי להזמין מי אייבי,

אנטי רול בר ,אתה יכול לקחת מי פיאסטה MK2, דגם S יש רק אחורי (מקורי)

אפשרי גם לקנות מי אייבי,

תשמע יש לאוטו הזה הרבה פוטנציאל כמו שהזכירו פה, השאלה כמה אתה רציני לגבי זה,

אפשר לעשות עם פיאסטה הרבה,עם אתה (באמת) רוצה לקנות תקנה ותתחיל.

תעלה תמונה של הרכב 8)

 

שיהיה לך בהצלחה ,ותעדכן.

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

סליחה על הבורות, אבל מה כבר אפשר לעשות מפיאסטה?!

לאישתי היתה פיאסטה 95' דגם גרמני 3ד' וגג נפתח של קופסאת שימורים. נהגתי עליה לפעמים בעל כורחי וזו היתה שילדה שכיסתה יפה את המנוע החלשלוש, אני יכל לחשוב על כמה מכוניות הנעה קדמית שמקרקסות את הפורד.

אם היה מדובר בX2R זה כבר סיפור אחר, אתה טוען שמבחינה כספית אין בעיה , תיבא פוקוסRS.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

הקטע של אספנות חשוב לי ולכן אני הולך על הדור הראשון,

 

לגבי השאר,

 

אני מתחיל ממנוע,ברקסים,הנמכה,וג'אנטים שחורים עם ליפ ניקל או בלי וצמיגים רחבים !

 

השאר יבוא לאט לאט :)

 

אגב, אני חושב שגם קרבורטור נשמע לי טוב !

אבל אתם בטוחים שמנוע 16V הוא קרבורטור ?

פורסם

הרכב אצלך כבר? יש לך לפחות תמונה של הרכב?

אני לא חושב שזה מנוע V16 ,עם אתה אומר שהוא עם 88 כ"ס,

זה מנוע CVH 1.6 עם 8 שסתומים ,וקרבורטור!!!

או שזה מנוע ZETEC 1.6 V16 הזרקה ,2 קרמשפטים!!!

 

 

addicted תעלה תמונות של הרכב.

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

אני עושה בדיקה למנוע ומחזיר תשובה,

 

עודשאלה, כמה ערך אמורה לעלות פיאסטה שבעוד חודש נהיית אספנות (כמה צריך לשלם בשביל להעביר לאספנות?)

 

הרכב שמור מאוד, בודי מאוד נקי אחרי פחחות וצבע, בפנים חדשה, מיכאני 100%

 

הרכב משופץ מאוד,

 

כמה צריך לשלם על אקזמפלר כזה + -

פורסם

בקשר לתשלום של הרכב ,זה לא משהו שתלוי בך,כל אחד והדרישה שלו על הרכב,

הרכבים האלה נמכרים לפי מצבם,אתה יכול למצוא אחת ב 3,000 שקל ,שצריכה ישור קו, פחחות ועוד הרבה דברים.

ואתה יכול למצוא רכב שדורשים עלוי 10,000 שקל,במצב חדש,אלה הם שיקולים שלך מה אתה רוצה לקנות,

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...