Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

לאחר שנמכרה ה106 קניתי סוזוקי בלנו אוטומט.

ויש לי כמה שאלות

1. היכן אני בודק מים? במיכל העיבוי או ברדיאטור? בפג'ו 106 שלי הייתי בודק ברדיאטור תמיד כי לא היה מיכל עיבוי.

2. האוטו נוסע מעולה רק שלעיתים רחוקות יחסית פעם בשבועיים כאשר אני משלב לרוורס האוטו נוסע רוורס אבל יש כמו רעידות כאלה . מי הרגשה כזאת כמו שבגיר רגיל משחררים מהר את הקלאץ והאוטו עומד להתכבות.

זה קורה רק ברוורס בשאר ההילוכים האוטו מתפקד באופן חלק לגמרי .

זהו אשמח לקבל תשובות

ושיהיה לכולנו אחלה שבוע מהנה ובטוח!

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

http://www.skidmark.co.uk/suzuki/sy.htm

 

מזל טוב .

 

זהו קישור לקבצי המכונאות של הבאלנו .

כדי לבדוק את כמות המים ברדיאטור , קודם כל בודקים ברדיאטור - מוודאים שהוא מלא

ואז ממלאים במיכל העיבוי עד הקו העליון .

הבדיקה נעשית כשהמנוע קר .

אך ורק נוזל ייעודי

לגבי הנסיעה ברוורס , בדוק את הספורטרים שתומכים במנוע .

יש 4 כאלו - אולי הם נקרעו .

 

בהצלחה

אם יש לך שאלות נוספות , פנה אלי במשני

שבוע טוב .

פורסם

תודה רבה על התשובה .

בבלנו לרדיאטור יש מין חריץ כזה שאליו נכנסים המים האם את המים אני אמור לראות עד הסוף?

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

הבעיה היא כזאת והיא מופיעה לסרוגין

אני משלב לרוורס לוחץ גז והאוטו קופץ כזה רועד .

אם אני על טורים נמוכים בלי גז אין בעיה .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...