Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מוסטאנג לא בא בחשבון בגלל עלויות אחזקה.

 

למה לא להעדיף את המיקרה על ה- 500? ה - 500 היא לא בדיוק קבריולה, יש לה גג מתקפל אבל היא לא ממש הופכת קבריולה. (יש תמונה כמה הודעות מעלי).

 

היום במקרה ראיתי בכביש קריזלר PT CRUISER קבריולה, איך היא? ייבוא אישי או שהיה יבוא סדיר? מנוע 2.4L ולא 4 ליטר כמו מוסטאנג. האם זאת אופציה שכדאי לבדוק?

 

תודה

פורסם

לא היה ייבוא סדיר של PT פתוחה ,לדעתי עם תמצא זאת אופציה נחמדה לומרות שהעיצוב הפנימ די מעפן יש הרגשה של אוטובוס ובכלל הרכב לא מבריק אבל כך גם רוב המכוניות שהועלו כאן

 

מתעלק על השרשור .. יש למישהו קצת יותר פרטים על ה 500C? כמה תעלה ומתי תגיע ? עם איזה מנועים לדעתי נראית הרבה יותר טוב מהמיקרה לומרות שהיא לא ממש קבריולט.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

307 משומשת תיכנס לך בתקציב, היא 4 מקומות ונראית לטעמי מצויין.

שווה בדיקה וחיפוש מעמיק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מה עם הסאאב 9-5 קבריולט ? רכב מדהים ויש מדי פעם ביד 2 במחירים דיי שפויים את האמת.

 

2008%20saab-93-convertible.jpg

 

וה9-3

saab-9-3-convertible-1-1-s.jpg

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
קצת מאכזב רק 4 הילוכים באוטומט וביצועים חלשים למנוע 1600 עם משקל יחסית נמוך.

 

בכל מקרה, נראה לי שזאת האופציה הכי מתאימה. עדיין נשאר לי לראות האם ילדים יסתדרו במיני-מושב האחורי (לפחות לנסיעות קצרות)

 

עוד רעיונות???

 

 

אתה בטוח שהיא חלשה? תסתכל בתמונה הבאה

 

njtdzoyzxmun.jpg"]njtdzoyzxmun.jpg[/url]

 

ובכלל תראה כמה יפה היא בשחור

 

ztdjhwwmunji.jpg"]ztdjhwwmunji.jpg[/url]

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

אני שב וחוזר - אם הבנאדם רוצה רכב לאשתו שהוא יגנוב מדי פעם, המסקנה היא שהוא חייב רכב עם גג קשיח ו-4 מקומות אמיתיים.

 

אין שום אפשרות בעולם להכניס ילד, ודאי שלא מושב תינוק או בוסטר, לבדיחה העצובה שנקראת מושב אחורי במיקרה/206/207.

הפיג'ו 307 היא הבחירה השפויה היחידה שתתאים גם לו (היא הרבה יותר יפה - לפחות מאחור - מכל יתר המתחרות) וגם לה עם 4 מקומות מלאים, בטיחות ונוחות וכמובן - אבזור עשיר מאוד.

 

המעציב הוא שמעבר לים אפשר לרכוש 308/מגאן/פוקוס/איוס במחירים של מאזדה 3 בארץ, מקבלים עודף ועוד אומרים לך תודה רבה.

 

באסה. :(

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
אין שום אפשרות בעולם להכניס ילד, ודאי שלא מושב תינוק או בוסטר, לבדיחה העצובה שנקראת מושב אחורי במיקרה/206/207.

 

 

בדיוק.

אם אתה עדיין שוקל את הרכבים האלו - אז כנראה אין צורך אמיתי ב-4 מושבים.

אם זה המצב - פתח את בפני עצמך את התחום של רכבים פתוחים בעלי 2 מושבים בלבד.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

שוב תודה על התגובות,

 

בכדי לצמצם אפשרויות החלטתי להקשיח את הקריטריונים:

 

1. רק גג קשיח, בכל זאת, רכב לאישה וגם שיהיה שקט

2. 4 מקומות (גם אם האחוריים הם רק לילדים ביסודי זה יספיק לי לכמה שנים הבאות)

 

ולכן:

 

1. מיקרה - אני צריך למדוד את המקום מאחור (לא צריך בוסטר או כסא תינוק רק ילדים "נטו"), הכי זולה לאחזקה

2. 307, לדעתי יהיה קשה מאוד למצוא אבל אופציה מעניינת

3. נפסלות המיאטות, 206CC, MR2 והדו-מושביות האחרות

4. סאאב 93 - אני חושב שאיו גג קשיח

5. היום ראיתי וולוו C70, אני לא בטוח אם היא קופה או גג קשיח מתקפל, מישהו יכול לעזור?? אני גם חושב שעלויות אחזקה יקרות

6. פסלתי גם רנגלר עם גג קשיח מתפרק בגלל שלא פשוט לפרק את הגג ועלויות אחזקה עם מנוע 3.8L

 

זהו, נראה לי שאם המקום במיקרה מאחור מספק, זו תהיה הבחירה הראשונה, אח"ה 307 אם יתמזל מזלי למצוא אחת בכלל ושמורה בפרט.

 

תגובות / הצעות ???

פורסם

באופן מפתיע אני מציע לך לא לרכוש רכב שני למשפחה על פי הקריטריונים שהעלת אלה אוטו שלישי קבריו רק עבור הכיף

ואז תוכל לרכוש גם רכב ישן יחסית העף אף גילו יהיה יותר מבדר, עם יותר רוח בבלורית ועליות תחזוקה סבירות/נמוכות בגלל הלא תשתמש בו הרבה.

 

מאחורי ניסיון רב מאוד של נסיעה ברכבים פתוחים עם ובלי משפחה - כרגע אני מחזיק רכב כזה מזה 5 שנים 0רכב משפחתי עם גג נפתח - 5 מושבים) ובעבר החזקתי רכבים פתוחים משפחתיים וזוגיים במשך עוד כ-15 שנה.

 

רכב עם גג נפתח משפחתי חייב להכיל 4 מקומות אמיתיים (!) שמשמעותם בארץ רכבים בעלי תחזוקה גבוה או ישנים יחסית.

כל הרכבים שציינת כולל אפילו ה-307 גבולים מבחינת מקום ונבנו מראש בתפיסת 2+כמעטכלום או 2+2לילדים ...

 

בנוסף חלומות מגשימים לבד לא על ידי רכב לאישה - תן לה לנסוע ברכב שמתאים לה ולצרכים שלה - מקום לילדים, קטן וזריז בחניו, מזגן, גג פשוט, שקט נפשי.

כל רכב פתוח לא נותן מענה מלא לרשום מלה גם אם הוא יקר בטרוף.

 

לכן אני ממליץ לך מניסיון אישי, לך על רכב שלישי.

 

בכל מקרה בהצלחה בבחירה/החלטה ושתהנה מהאוויר הצח :lol:

 

 

שוב תודה על התגובות,

 

בכדי לצמצם אפשרויות החלטתי להקשיח את הקריטריונים:

 

1. רק גג קשיח, בכל זאת, רכב לאישה וגם שיהיה שקט

2. 4 מקומות (גם אם האחוריים הם רק לילדים ביסודי זה יספיק לי לכמה שנים הבאות)

 

ולכן:

 

1. מיקרה - אני צריך למדוד את המקום מאחור (לא צריך בוסטר או כסא תינוק רק ילדים "נטו"), הכי זולה לאחזקה

2. 307, לדעתי יהיה קשה מאוד למצוא אבל אופציה מעניינת

3. נפסלות המיאטות, 206CC, MR2 והדו-מושביות האחרות

4. סאאב 93 - אני חושב שאיו גג קשיח

5. היום ראיתי וולוו C70, אני לא בטוח אם היא קופה או גג קשיח מתקפל, מישהו יכול לעזור?? אני גם חושב שעלויות אחזקה יקרות

6. פסלתי גם רנגלר עם גג קשיח מתפרק בגלל שלא פשוט לפרק את הגג ועלויות אחזקה עם מנוע 3.8L

 

זהו, נראה לי שאם המקום במיקרה מאחור מספק, זו תהיה הבחירה הראשונה, אח"ה 307 אם יתמזל מזלי למצוא אחת בכלל ושמורה בפרט.

 

תגובות / הצעות ???

פורסם

אין ממש מה להציע, נראה שהחלטת כבר.

עכשיו מה שנותר לך זה רק לעשות את הבדיקה, ולמצוא אחת שמורה.

ולנו לחכות לתשובה מה קנית בסןף והאם אתה מרוצה.

 

בהצלחה.

צח.

פורסם

המיקרה מכונית מאוד לא מרשימה. לא סתם נמכרו ממנה יחידות מעטות מאוד. 207 CC תהיה עדיפה משמעותית - אבל תדרוש מתיחת התקציב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קצת מחשבה מחוץ לקופסה :-)

 

אם פזלת לכיוון של ג'יפ, אולי ג'יפון יתאים? נמכרו בארץ ויטרה עם גג פתוח קשיח (נראה לי נקראו סייד קיק) מנוע 1.6 גם ידני וגם אוטומטי. אני לא מכיר את שאר שוק הג'יפונים אבל אולי יש עוד דגמים עם גג פתוח ששווה לך לבדוק.

 

 

אסף


×
×
  • תוכן חדש...