Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי קנס ולא מובן לי משהו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם ברכב הקודם של ההורים שלי זה מה שהיה רשום ברישיון רכב ונהגתי בו למעלה מארבע שנים בלי לדעת מזה בכלל :oops:

בדקתי עכשיו וברשיון של האוטו החדש בשורה של תנאים והגבלות לא רשום כלום.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי הסעיף המגביל ברישיון-הדו"ח מגיע לך,השוטר אינו יכול לדעת לכמה זמן יש הגבלה כזו או אחרת הוא פשוט מסתכל ברישיון.

אלא שאתה קופחת כאן כי על פניו נראה,שההגבלה שהיתה אמורה להיות מוסרת לפני 9/10 שנים לא הוסרה והוריך היו חסרי תקומת לב.

מה שנותר הוא ליצור קשר עם המכס במכתב רשום/פקס לבקש ביטול של הסעיף המגביל ואז לגשת להישפט ו/או ליצור קשר יחידת התנועה (או להגיע אליה) ולהסביר מה בדיוק קרה שם.

במקרה הגרוע תפסיד יום עבודה ותצא זכאי מחמת הספק (כיוון שהמכס לא ביטל את ההגבלה וזה לא תלוי רק בך) ו/או שהשופט יאמר שלהוריך יש אשם תורם בעניין הרישום.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אכן הרכב נקנה כרכב של עולה חדש ואי-אפשר היה למכור אותו רק אחרי 5 שנים, וכנראה שכל זה קרה מכיוון שאבא שלי דובר עברית בסיסית אבל לקרוא די קשה לו.

 

בקיצר צריך לסדר את העניין הזה כמה שיותר מהר

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מכיוון שבבוקר עד הצהרים אני בצבא ואין לי מאיפה להתקשר אני ישאיר לאחותי כמה מספרי טלפון להתקשר אליהם לבירורים שהיא תטפל בזה, חיפשתי מספר טלפון של המכס בשביל לברר את זה ומצאתי המון תוצאות מוזרות ומבלבלות, יש למישהו אולי מספר טלפון שהוא יודע וודאית שאליו צריך לפניות? אני אודה לו מקרב לב! כדי לא לסבך את אחותי יותר מדי

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

תודה רבה על הקישורים, אבל הקישור השני לא עובד

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

דווקא כשמכרנו את האוטו לפני כשנה והורדנו את הרישום הזה במכס, היה צורך בנוכחות פיזית ולא סתם של מישהו אלה של בעל הרכב או בת זוגו.. נאלצתי לסחוב את אמא שלי לשם עם כל הניירת, כל התהליך לקח 5 דקות.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון: הורדנו את ההגבלה של המכס תוך כמה ימים, חבר שלי שיודע לנסח מכתבים קצת יותר טוב ממני עזר לי, ושלחתי את בדואר רשום, וקיבלתי תשובה שלילית הסיבה לתשובה שלילית היא בגלל שאני נוהג ככה מ-2005.

 

לא עזר להם שאני חייל ואין לי כסף, וגם שיש לי 0 עבירות קודמות.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אני זוכר דוד שלי פעם ניגש להשפט על דו"ח חנייה 500 ש"ח וביקש להשפט וקיבל במשפט לשלם 1000 ש"ח.

 

נראה לי עדיף להישאר עם 500 ש"ח ולא לקחת סיכון, כי במשפט אני יגיד את אותו הדבר שרשום במכתב

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אבל החוק כבר לא תקף על האוטו שלכם, זה שלא הורידו לכם אותו מהרשיון זה לא אומר שאתה צריך לשלם קנס לחינם.

 

זה הכסף שלך, תעשה מה שאתה רוצה.

פורסם

שווה בכלל ללכת למשפט בלי עורך דין?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לדעתי במקרה כזה שווה לגשת למשפט - גם בלי עורך דין וזאת מכיוון שלפי החוק היבש, מותר לך גם עם ההגבלה לנהוג ברכב ולדעתי זאת גם טעות שלהם שכן היו צריכים להוריד לך את ההגבלה הזאת באופן אוטומטי, ולכן אין היגיון בכך שאתה צריך לשלם על טעות שלא שלך, אתה תצא זכאי במשפט ולא תצטרך לשלם כלום לדעתי.


×
×
  • תוכן חדש...