Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי קנס ולא מובן לי משהו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההגבלה לא יורדת באופן אוטומטי - מי שרוצה להסיר את ההגבלה חייב לפנות לרשויות וליזום את ההסרה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עו"ד יהיה יותר יקר מה-500 שקל.

 

אפשר לגשת להישפט ולבקש הקלה בקנס עקב הנסיבות.

 

תביא ראיות לכך שההגבלה היתה אמורה להימחק מזמן ולזה שביטלת אותה כבר מיד אחרי הדו"ח בלי בעיות.

 

דבר עם התביעה לפני המשפט ותסביר להם שמדובר בעבירה בירוקרטית נטו ושאתה חייל ואין לך כסף וכו'.

 

אם התובע בנאדם הוא יגיע איתך לאיזשהו הסדר.

תבהיר לו שאם אין הסדר אתה הולך להישפט. אתה יכול גם להגיד שאתה מתכוון למנות עו"ד ולנהל את התיק. יכול להיות שזה יעזור לך לשכנע אותו ללכת להסדר.

 

אני מציע לבקש להודות באישום המקורי תמורת קנס של 10 ש"ח או משהו כזה.

ככה התובע רושם עוד הרשעה למאזן, ואתה חוסך את הכסף. win-win.

 

אם התובע לא מוכן להגיע להסדר הגיוני, לך עם זה לשופט.

לדעתי אפשר להודות באשמה, ולספר את הסיפור בשלב הטיעון לעונש (באותה ישיבה, ה"הקראה").

 

אני מנחש (אני לא עו"ד) שיותר גרוע מהקנס המקורי לא תשלם בשום מקרה.

גם אם יטילו עליך את הקנס המקורי, זה יקרה רק אחרי המשפט שיהיה עוד הרבה זמן, ותוכל לבקש פריסה לתשלומים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

היום קמתי בבוקר ואמרתי לעצמי: "למה שאני ישלם 500 ש"ח סתם?!" לקחתי את האוטו ונסעתי עד התחנת משטרה רחובות כשאני מצוייד במדי צה"ל כדי אולי קצת להשפיע, ולהראות שאין לי כסף לשלם סתם קנסות בגלל מתנדב משועמם. הגעתי בכניסה לבניין למודיעין: "סליחה איפה זה מחלקת תנועה?" עד סוף המסדרון, תעלה למעלה תבקש את אתי או ***(שכחתי את השם). הכי מצחיק שאני מחפש את את המשרד שהוא אמר לי ואני רואה שמישהו רשם על הקיר עם עט ליד הדלת: "אתי או ***" כנראה באים אליהן הרבה אנשים לנסות לבטל דוחות. כמה וכמה פעמים הלכתי עם חברים לבטל כל מיני קנסות או דוחות ותמיד רואים בתפקיד הזה איזה מישהו מניאק מגעיל שלא מקשיב לך ובשום אופן לא מבטל שום דו"ח, אז לזה גם ציפיתי בפגישה הזאת, אך הופתעתי לטובה, הגעתי לגברת שתפסתי אותה יוצאת להפסקת סיגריה והיא שאלה אתה אליי? אני אומר לה כן, היא הכניסה את הסיגריה בחזרה לקופסה ושאלה מה רצוני, הסברתי לה הכל והיא ראתה אפילו את המכתב שהיא בעצמה רשמה וענתה בו בסירוב קראה הכל פעמיים התחילה לחפש סיבות לא לבטל כמו: "כבר עברו 30 יום" או יש לך רישיון כבר הרבה זמן אי-אפשר לבטל, אך לא וויתרתי, ראתה ועיינה בכל הטפסים והמילים הבאות שיצאו לה מהפה: "בסדר תשאיר את זה כאן ישלחו לך בדואר הודעה על הביטול קנס" אני הייתי די מופתע שזה היה די בקלות אפילו עד עכשיו אני מרגיש שתהיה איזושהי תקלה ועדיין ידרשו ממני לשלם על הקנס וככה חסכתי 500 ש"ח.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

המסקנה המתבקשת: לא לוותר אפילו אם קיבלת תשובה והיא הייתה שלילית (וזה תקף כמעט לכל דבר בחיים).

אני שמח בשבילך.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
המסקנה המתבקשת: לא לוותר אפילו אם קיבלת תשובה והיא הייתה שלילית (וזה תקף כמעט לכל דבר בחיים).

אני שמח בשבילך.

 

 

 

בדיוק!!

 

גם שבחורה אומרת לא,היא לא באמת מתכוונת לזה.8)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

דווקא זה אחד המיקרים הנכנסים ב"כמעט תמיד", בדגש על הכמעט.

אמרה אז אמרה, נסה מחר.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית


×
×
  • תוכן חדש...