Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.האם משהו יודע לאן אמור להתחבר הצינור השחור העבה שיוצא מתחת לצינור השחור

המוביל מפילטר האוויר לקרבורטור... ברכב המדובר הצינור סתם זרוק בחוץ ומריח דלק

בסיום נסיעה ארוכה.

 

2. איך מטפלים בנשם שעליו דיבר "צביקה קרבוטור" לפני מס' שבועות, היכן הוא נמצא?

והאם זה מסובך?

 

3. אולי משהו יודע איך מכוונים את הצ'וק האוטומאטי ב405 1.6 GLX שנת92 הצ'וק נכבה

מהר מאוד והאוטו מגמגם ונכבה ברמזורים, נוסף על כך ישנה בעייה שהצ'וק לא תמיד עובד

לפעמים צריך "לדרוך" אותו, ללחוץ לחיצה אחת ארוכה על הגז לפני ההנעה ואז להניע בלי

גז. מדובר כמובן בהנעה ראשונה על הבוקר

 

תודה

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
האם משהו יודע לאן אמור להתחבר הצינור השחור העבה שיוצא מתחת לצינור השחור המוביל מפילטר האוויר לקרבורטור... ברכב המדובר הצינור סתם זרוק בחוץ ומריח דלק בסיום נסיעה ארוכה.

שאלה נוספת: איך מטפלים בנשם שעליו דיבר "צביקה קרבוטור" לפני מס' שבועות, היכן הוא נמצא? והאם זה מסובך?

 

תודה

 

1. נראה לי שאתה מדבר על אחד הנשמים הרבים שיוצאים ממנוע ה-TU. הריח אמור להיות שמן , לא דלק. תמונה תעזור.

2. הנשם הזה הוא גם פתח מילוי השמן במנוע - פירוק : שני ברגים בתושבת שצמודה לראש המנוע (הייתי מהמר על כך שהתושבת תתפרק לך ברגע שתיגע , כמה שקלים בודדים אצל ז'אן) , בנד אחד בצידו התחתון של הצינור המתחבר אל הקרטר.

אחרי הפירוק , אם במקרה הצינור הזה ייצא לך שלם , יש לשטוף אותו בבנזין או דגריזר , כך שהרשת בחלקו העליון של הצינור תהיה נקייה ממשקעים.

להרכיב הפוך.

 

3. צ'וק אוטומטי - ככל הנראה הבעייה היא ב"בקבוק" המהווה את לב הצ'וק הזה. הוא בנוי למעשה כמו התרמוסטט במערכת הקירור , כלומר - מיכל קטן זחיח (מסוגל להתכוונן) המלא בגז אתר, שמושפע מאוד מהטמפ' החיצונית. ככל שהטמפ' של מערכת הקירור באוטו תעלה (המים עוברים דרך הצ'וק האוטומטי) הרי שטמפ' המנוע עולה בהתאמה , ואז ה"בקבוק" הנ"ל אמור לפתוח את לוע הצ'וק עד לפתיחה מלאה בטמפ' עבודה נורמלית של המנוע. אפשרות נוספת ריאלית היא מלא קורוזיה במערכת , מה שתוקע את החלקים הנעים (כמו שאמרתי , נוזל הקירור עובר שם , והוא מותיר משקעים).

פורסם

רק רציתי להוסיף - את כל הצ'וקים האוטומטיים שיצא לי לראות, צריך "לדרוך" בלחיצה על הדוושה. זה נובע מאופן הפעולה של הצ'וק. צריך למשוך את המצערת (כלומר ללחוץ על הדוושה) כדי לאפשר לצ'וק להגיע למדרגת החום המתאימה לו. אם לא מבצעים זאת, הצ'וק לא יעשה את עבודתו.

זה שזה קורה לך רק לפעמים, זה בגלל שככל הנראה כשאתה מניע את הרכב בלי לחיצה מקדימה, אתה כנראה נותן לחיצה מיד עם רגע ההתנעה, שמאפשרת את הדריכה הזאת.

פורסם

לנדב שלום רב!

בהמשך למידע שהתקבל מהכותבים לפני,

מצאתי להפנות את תשומת לבך:א- לא ניתן לכוון צוק אוטמטי

בפזו 405 בהתכתבות באינטרנט!! :!:

וכן לא ניתן לאבחן מצבו של יוניט צוק(TN?) ותקינותו.

חובה עליך לבצע כוון צוק ובדיקת תקינות(TN) במכון

קרבורטורים בלבד!! :!:

בהזדמנות זאת מומלץ לבצע ניקוי שיפוץ וכוון קרבורטור וצוק

אוטמטי.וזה יפתור לך את בעית הריח של הדלק

וישפר לך את תצרוכת הדלק! :!::evil:

ב-הינך יכול לשלוח לי הודעה פרטית ו/או טלפונית

לקבלת פרטים נוספים, ללא שום התחייבות :!:

זכור"פזו 309 +405+ סיטרואן BX הם בעלי

קרבורטור דומים מאד ובהם מורכב אחד

הצוקים האוטמטים המורכבים מסובכים ובעייתים

שקיימים ברכב ולא בנויים לטיפול של חובבניים.

בברכה צביקה קרבורטורים

רחוב זנגביל 16 נתניה

נייד-054-8332213

בעבודה-09-8332213

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם
לנדב שלום רב!

בהמשך למידע שהתקבל מהכותבים לפני,

מצאתי להפנות את תשומת לבך:א- לא ניתן לכוון צוק אוטמטי

בפזו 405 בהתכתבות באינטרנט!! :!:

וכן לא ניתן לאבחן מצבו של יוניט צוק(TN?) ותקינותו.

חובה עליך לבצע כוון צוק ובדיקת תקינות(TN) במכון

קרבורטורים בלבד!! :!:

בהזדמנות זאת מומלץ לבצע ניקוי שיפוץ וכוון קרבורטור וצוק

אוטמטי.וזה יפתור לך את בעית הריח של הדלק

וישפר לך את תצרוכת הדלק! :!::evil:

ב-הינך יכול לשלוח לי הודעה פרטית ו/או טלפונית

לקבלת פרטים נוספים, ללא שום התחייבות :!:

זכור"פזו 309 +405+ סיטרואן BX הם בעלי

קרבורטור דומים מאד ובהם מורכב אחד

הצוקים האוטמטים המורכבים מסובכים ובעייתים

שקיימים ברכב ולא בנויים לטיפול של חובבניים. בברכה צביקה קרבורטורים

רחוב זנגביל 16 נתניה

נייד-054-8332213

בעבודה-09-8332213

 

הלוואי שזה היה רק הקרבורטור... :?

פורסם
מי מתעסק זה מיקו :!::!::!::mad::mad::(:o:evil::mad: ?:

 

הכוונה שיש ברכבים האלה הרבה דברים מורכבים (בגלל זה הם גם מתפרקים לעיתים מזומנות... :mad::lol: )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אל צביקה שלום

אני מחפש ספר על קרבוטורים האם ידוע לך אם יש ספר כזה תודה רמי פקס 025324170

או [email protected]

לרמי שלום רב!

צר לי אבל לא ידוע לי על ספרים על קרבורטורים ,אבל כל ספר במכונאות

חייב להכיל בתוכו פרק בקרבורטור\ ההסבר בדרך כלל סכמתי ,מלווה

באיורים פשוטים ,לרוב על קרבורטורים מיושנים,שכבר שנים לא קיימים,

והרבה לא ניתן ללמוד מספרים אלה.

לדעתי אין כמו נסיון מעשי .שנרכש בעמל רב ,ובמשך שנים רבות

וההתמחות באבחון בעייות מהיר, שהוא א-ב של המקצוע!

לנקות ולשפץ קרבורטור זה לא הבעייה.הבעייה היא היכן להתמקד

בקרבורטור בפתרון הבעייה.שנובעת בהרבה מקרים

,משפוץ בלתי מקצועי,של בעל מקצוע אחר,שזה מסובך הרבה

יותר לתקן . ונסיון תיאורתי לא מספיק כדי לאבחן בעייות רבות

בקרבורטור, רק נסיון מעשי!

תמשיך לקרוא ספרים

ואני ימשיך לעבוד!

בברכה

ושנה טובה

צביקה קרבורטורים

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...