Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנוגע להתקנת רדיאטור לגיר בסופר לנסר.


carlook
שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב,

מעיון קל בפורום,הבנתי שיש להתקין רדיאטור לגיר בסופר לנסר אוטומטית.

השאלה היא,איפה מומלץ להתקין?במכון רדיאטורים או במכון גירים?400 ש"ח כולל עבודה זה סביר?

ועוד משהו,על מה לשים דגש כשמתקינים את הרדיאטור?

 

תודה רבה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צהרים טובים ערן,

אתמול קניתי קולר לרדיאטור,

ברשותי גם סופר לנסר

לגבי ההתקנה,אם יש לך מוסכניק קבוע שיודע לעשות את העבודה,עדיף שתלך אליו,

מי הציע לך 400 ש"ח כולל התקנה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

400 ש"ח כולל עבודה זה מצויין

איפה מצאת מחיר כזה?

אתמול קניתי את הקולר ומצאתי ב400 ש"ח

זאת אומרת שאני צריך עוד לשלם לבן אדם על עבודה

ת'כלס אתה יכול להתקין בכל מקום,הבנתי שזו לא התקנה מסובכת,אבל אם אין לך בן אדם שאתה מכיר ויודע להרכיב אז אז לך למישהו מקצועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה אומר אחי,,כנראה חפשתי באיזור הלא נכון,

לא נורא,

החלק נמצא פה לידי בחדר עדיין לא הרכבתי אותו,

אני צריך ייעוץ מאנשים בפורום שיאמרו לי איך ואיפה בדיוק צריך להרכיב אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זיכרוני יש בסופר לנסר (היה לי דגם GLXi לפני שנים) קולר מקורי לשמן גיר שיושב צמוד לרדיאטור. הבעייה היא שהוא קטן מדי לכן אינו יעיל בארצנו החמה. אני החלפתי לקולר גדול לאחר שהחלו בעיות בגיר אך זה היה ככל הנראה מאוחר מדי והוא נזקק לשיפוץ ב- 150K.

לקולר שמן יש שני צינורות גמישים המחברים אותו לגיר - בדוק בחלק האחורי הימני של הרדיאטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלנסר של חבר (שנת 96) בצעתי את ההתקנה לבד. את הקולר רכשנו בפירוקיה ב-100 שקל.

צנרת בכמה עשרות שקלים בחנות חלקי חילוף. גג שעה עבודה, וכל מכונאי יוכל לבצע זאת.

לאחר ההתקנה יש לבדוק ולהוסיף שמן גיר, רצוי מאותו יצרן, ולא לערבב בין השמנים.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקולר המקורי היה יחידה אחת עם הרדיאטור (בחלקו התחתון)

נוצר שם רע לגיר, הרבה יותר ממשהו באמת.

הגירים היו מחזירים את נשמתם באזור ה-150K בהרבה אירופאיות (מגאן/מונדאו)

וגם במיצובישי. היו לכך כמה סיבות.

 

בדיקת מפלס נוזל - הבדיקה חייבת להתבצע כאשר המנוע מונע > חוסר שימון והתחממות.

אי ביצוע טיפולים בזמן - כל 45K החלפת נוזל

אי שימוש בנוזל מתאים - דקרון II/III לא מתאים לגירים האלה!

התחממות עקב מזג האוויר החם - הפתרון היה קולר חיצוני

 

אני אישית מקיר לנסרים שמורים, ללא שום שיפוץ גיר גם אחרי 250K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קולר גדול מדי יוריד את הטמפ יותר מידי

עדיף להתקין קולר קטן ומאוור שניתן להכניס

לפעולה ידנית במקרה הצורך (נסיעה מאומצת

באזור חם)

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...