Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי לפני שבועיים יונדאי H-1 שנת 2006, עשיתי בדיקה במכון והרכב יצא תקין,

שמתי לב שהרכב אוכל 1/4 שזה המון.

דיברתי עם המוסכניק שלי ועם המוסך המרכזי ואף אחד לא יודע לתת תשובה.

אמרו לי שיתכן שיש בעיה במזרקים או בטיימינג אך כל דבר עולה המון כסף ואני לא

יודע ממה להתחיל.

 

תודה לעוזרים

אילן

פורסם

אצלי הייתה בעיה בשגם של הגל ארכובה שהיה שבור חלקית כתוצאה מהשבר הוא הרחיב את החריץ בגלגל המניע של רצועת הטיימינג .

 

אפשר לבצע בדיקה עם סקופ ולוודא אם חיישן הגל ארכובה וחיישן גל הזיזים מתלכדים .

 

מומלץ לבצע גם כיוון שסתומים(במצב קר):

יניקה 0.15 מ"מ

פליטה 0.15 מ"מ

פורסם

במקרה כזה האוטו לא צריך לעשן? או סימנים אחרים?

אם הבעיה בגל ארכובה אז צריך לעשות שיפוץ למנוע? או רק כיוון?

 

פורסם

האוטו לא צריך לעשן

צריך רק להחליף שגם וגלגל תחתון של הגל ארכובה

 

בזמן שיש חופש בגלגל או שהשגם שבור התיזמון בין הגל ארכובה וגל הזיזים לא תואם

הכי טוב זה לפרק ולבדוק.

×
×
  • תוכן חדש...