שלום,
קניתי לפני שבועיים יונדאי H-1 שנת 2006, עשיתי בדיקה במכון והרכב יצא תקין,
שמתי לב שהרכב אוכל 1/4 שזה המון.
דיברתי עם המוסכניק שלי ועם המוסך המרכזי ואף אחד לא יודע לתת תשובה.
אמרו לי שיתכן שיש בעיה במזרקים או בטיימינג אך כל דבר עולה המון כסף ואני לא
יודע ממה להתחיל.
תודה לעוזרים
אילן