Jump to content

danfos

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי danfos

  1. תודה אני אבדוק מחר עם המוסכניק שלי. לילה טוב אילן
  2. במקרה כזה האוטו לא צריך לעשן? או סימנים אחרים? אם הבעיה בגל ארכובה אז צריך לעשות שיפוץ למנוע? או רק כיוון?
  3. גיר אוטומט בבוקר ההתנעה סבירה דגם מנוע: D4BH מה שרשום ברשיון רכב נפח 2476 טורבו דיזל.
  4. שלום, קניתי לפני שבועיים יונדאי H-1 שנת 2006, עשיתי בדיקה במכון והרכב יצא תקין, שמתי לב שהרכב אוכל 1/4 שזה המון. דיברתי עם המוסכניק שלי ועם המוסך המרכזי ואף אחד לא יודע לתת תשובה. אמרו לי שיתכן שיש בעיה במזרקים או בטיימינג אך כל דבר עולה המון כסף ואני לא יודע ממה להתחיל. תודה לעוזרים אילן
×
×
  • תוכן חדש...