Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר VARTA - בהחלט שווה את מחירו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

VARTA הוא אחד המותגים של Johnson Controls (אופטימה הוא עוד מותג שלהם).

 

Johnson Controls מציעים באתרם לייצר מצבר תחת כל מותג שתבחר.

אם מצברי Tudor יובאו ע"י אותו היבואן שהיה ל- Varta (טלרון), בהחלט יתכן שהוזמנו מהם שתי סדרות מותגים, "יקרה" ו "זולה".

פורסם

ואם כבר מתחילים לחקור...

מה ההבדלים בין וולטה לבין נשיונל ?(מיוצרים באותו מפעל ותחת אותו שם "וולקן תעשיות רכב")

בינתיים הנשיונל מתפקד מצויין ברכב שזקוק ל95 אמפר והנשיונל רק 55 אמפר.(הוולטה הוחלף במסגרת האחריות לנשיונל)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
טודור זה מצבר גרוע עם בעיות רבות של קלקולים אחרי חודשים ספורים. נתקלתי לא פעם בטענות לגבי המצברים האלה וטענות לגבי שרות לקוי של היבואן.לשנפ מצברים טובים {רק האטומים} ושרות מצויין.

 

פעם התקלקל לי מצבר טודור חודש אחרי סיום האחריות של 12 חודש. הגעתי ליבואן "טלרון", הם אימתו שתא אחד מת, ונתנו לי מצבר חדש במקומו.

 

אני לא יודע אם צריך להמליץ על טודור, אבל על השירות של טלרון אני ממליץ.

 

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...