Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חשדה בפורום

 

קניתי יונדאי אקסנט 2001 אוטומט לפני כחודש

עשיתי טיימינג,טיפול 10000,החלפת רצועות ורפידות

לפני שבוע החלפנו גם רדיאטור אחרי שגילינו נזילה

ואתמול משהו חדש התחיל רעידות כשנסעתי פעם ראשונה בכביש מהיר

האוטו פשוט לא הצליח לעבור את ה 80 קמ"ש ורעד כולו

השאלה שלי האם יש בעיה בהעברת ההילוכים או שמדובר על משהו אחר

 

תודה לכולם

 

דבורה

פורסם

יכול להיות איזון גלגלים. כדאי לבדוק את זה בפנצ'ריה הקרובה, עיניין של כמה עשרות שקלים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש שיטה קלה לבדוק את זה.

תעשי הצלבה בין הצמיגים להחליף בצמיגים - את הימני הקידמי לשמאלי האחורי

ואת השמאלי הקידמי לימני האחורי.

כך ש2 הגלגלים הקידמיים שאחראיים על היגוי הרכב הלא מאוזנים יהיהו מאחורה ואם הגלגלים האחוריים מאוזנים הם יהיהו קדימה ותוכלי לנסוע.

בכל מקרה גם אם זה נראה שהסתדר זה בגלל שאין איזון ובכל זאת חשוב לעשות איזון הפיתרון הזה הוא זמני כדי שתוכלי לנהוג עד לפאנצ'ריה הקרובה ותגידי להם גם להחזיר את מצב הצמיגים כמו שהוא היה.

S2000

פורסם

דבורה שלום רב, וברוך בואך לפורום!

בעייתך לא ברורה מספיק, בגלל חוסר פרטים.

ציינת שהרכב רועד בסביבות 80 קמ"ש, ולא מצליח לעבור את המהירות הזאת, אין קשר ישיר לשני הבעיות, הרעידות יכולות להיות מאזור המתלה הקדמי, מערכת ההגוי והצמיגים, אך זה לא אמור למנוע ממך, לנסוע במהירות גבוהה יותר.

מכיוון שלא ברור האם הרעידות מכוון מערכת ההגה והצמיגים, אני חושד וןלוויברציות התא נוסעים עקב מאמץ המנוע.

יש לגשת למוסך שטיפל בך לאחרונה ברכב.

יחד עם כך אם קיימת בעייה בצמיגים ו/או במערכת ההגוי, אין לה כלל שום קשדר לטיפול האחרון שביצעת ברכבך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום צביקה

 

אתה בעצם אומר לי שיש בעיה במנוע אם הבנתי אותך נכון

כשעשו את הטיימינג, וכל הטיפולים האחרים גם עשו שטיפת מנוע ואמרו שהכל נראה בסדר

האם יכול להיות שבעת החלפת הרדיאטור עשו משהו לא בסדר (זה לא היה באותו מוסך)

דבורה

פורסם
שלום צביקה

 

אתה בעצם אומר לי שיש בעיה במנוע אם הבנתי אותך נכון

כשעשו את הטיימינג, וכל הטיפולים האחרים גם עשו שטיפת מנוע ואמרו שהכל נראה בסדר

האם יכול להיות שבעת החלפת הרדיאטור עשו משהו לא בסדר (זה לא היה באותו מוסך)

דבורה

קודם צריך לפתור תקלה אחת ואחר כך את השניה.

איזון גלגלים, אחרי זה אם הבעיה ממשיכה נראה לאן להפנות אותך

S2000

פורסם
שלום צביקה

 

אתה בעצם אומר לי שיש בעיה במ, האם הבנתי אותך נכון?(אכן כן, יש חשד לחדירת מים , למערכת ההצתה במקרה הטוב, ושרשרת טיימינג שלא מורכבת במקומה, במקרה הגרוע יותר, בשני המקרים הנזק הוא הפיך, וניתן לפתרון, יחד עם זאת קבלי את אבחנתי בערבון מוגבל, משום שקשה מאד לאבחן מרחוק, דרך מסך המחשב, לכן מומלץ שתחזרי למוסך).

כשעשו את הטיימינג, וכל הטיפולים האחרים גם עשו שטיפת מנוע ואמרו שהכל נראה בסדר.

האם יכול להיות שבעת החלפת הרדיאטור עשו משהו לא בסדר (זה לא היה באותו מוסך)

דבורה

אכן כן יש חשד נוסף, שבעת החלפת הרדיאטור, ביצעו ללא כוונה, בעיה נוספת, יתכן ואפילו תלישת חוט הצתה , שגורם לרכב, לקרטע לחוסר סחיבה, ולרעידות עקב מאמץ, במהירות גבוהה.

אני חוזר ומציין שאבחנתי , היאבבחינת ספקולצייה, ויש לחזור למוסך, לשם אבחןן מדוייק.

מדוע הוחלף הרדיאטור?

והאם היו רעידות במהירות גבוהה, מעל 80 בעת קניית הרכב?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...