Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחו"ל יש כאלה ששונאים אותנו שנאת מוות ויש כאלה שחושבים שאין כמו ישראלים.



 

לצערי - שני הצדדים צודקים 100 אחוז. לשמחתי - יש חצי טוב.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מותר להוסיף חיסרון אחרון לישראל?

יש לנו צבא חובה ואין לי בעיה שזה חובה "אם אין אני לי מי לי.."

חבל לי שהמצב שלנו עם המדינות הסובבות כל כך עגום שזה חובה להתגייס וכל בן אדם שפויי יסכים אם זה.

 

זה דבר שלדעתי מבגר אותנו מהר מדיי

גיל 18 זה לא הגיל לחשוב על חיים ומוות.

זה גורם לחרדות והמון דברים שלאחר מכן נראים בחבר'ה הישראלית שלנו.

 

ועוד משו קטן, זה משאיר אותך ללא שקל להוצאות מיותרות בגיל הכי יפה 18-21 +

 

בחו"ל מנכר אבל כאן כשאתה בצבא אתה מרגיש בכלל לא שייך ולא מעודכן בכלום.

אלא אם אתה ג'ובניק - יומיות וכל השיט הנ"ל.

 

אם רק ניתן היה לשנות זאת כבר. אוייבנו ישארו בפתח עוד כמה מאות שנים, כך שלגביי חיינו זה כבר לא רלוונטי.

אולי לנינים שלנו יהיה יותר כייף ושקט לחיות כאן.

 

מצטער שזה יצא תר"ד כזה כועב, נראה לי צריך להעביר לאוף טופיק.

 

מנהלים איתכם הסליחה.

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

"בן אדם ישכב פצוע ולא יעזרו לו".

ואלה אצלנו רק לפני שנה האופנוען ההוא שכב על הכביש ופשוט מת לאחר כל "העזרה" שהוא קיבל

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

א. באמת זה היה מקרה מאד ספציפי שעשה בלגן גדול. עובדה שאתה יודע רק על אותו מקרה.

 

אני יודע על עצמי למשל, שלפעמים אני עובר ליד מישהו/י שמסתובב/ת ליד הרכב שלו/ה אובד/ת עצות, ואני שואל האם הכל בסדר? צריך עזרה? כבלים? מים? משהו? לא יודע, הכל בכיף ובסחבק. נכון שיש אגואיסטים אבל ישראלי זה הכי אחי..

 

ב. מצער מאד, אבל יש גם אטימות בחברה הישראלית. למשל באותו מקרה של אופנוען, אני בטוח שהיו אנשים שאמרו שאם הם יעצרו שם, הם עוד עלולים להסתבך.. תשאל חייל במחסום על זה..

פורסם

כשאני עשיתי איטום ברכב אצלי בשכונה

רוב החבר'ה שעברו רק פתחו עיניים ומילמלו "מה החמור הזה עושה? הוא הרס ת'רכב.. איזה טמבל.."

"איך אבא שלו נותן לאידיוט הזה.."

 

רק עשו לי עין קיצר ועשו פרצופים שממש ממש חסר להם וכועב להם שלמישו יש כוח, רצון, תקציב והורים שמאפשרים לעשות זאת.

לאחר כל הפתיחת עיניים הנ"ל עשיתי תאונה עם הרכב שהיה לי קאיה ספיה (לפני שנה וחצי +) והכל הלך.

ברכב של היום אני מעדיף לא לעבוד בשכונת הסחבקים שלי [=

 

הכי אחי? לא תודה.

 

אני לא יודע אולי כל הקנאה הזאת רק בדרום.

למרות שלפי המון שמועות כאן ("נגנב לי.. שרטו לי.. שפחו עליי..") זה זורם גם במרכז ובצפון על הכייפק.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

$DRAGSTER$, אתה באמת מאמין שהתאונה הייתה נמנעת אם הם לא היו מסתכלים לך על הרכב ואומרים את מה שהם אומרים? אם כן אז צר לי להודיע לך אתה הבעיה ולא הם, קח אחריות למעשים שלך ואל תפיל את זה על דברים כמו "עין הרע.." כי זה הכל שטויות במיץ.

פורסם
$DRAGSTER$, אתה באמת מאמין שהתאונה הייתה נמנעת אם הם לא היו מסתכלים לך על הרכב ואומרים את מה שהם אומרים? אם כן אז צר לי להודיע לך אתה הבעיה ולא הם, קח אחריות למעשים שלך ואל תפיל את זה על דברים כמו "עין הרע.." כי זה הכל שטויות במיץ.

 

 

צר לי אבל אני מאמין בעין הרע לצערי.

 

אפשר לעבור לשיעור פסיכולגיה בשביל לסביר למה זה נגרם וכו'..

ההתנהגות שלך מאוד תלויה בסובב אותך ובתחושות הנלוות מקח.

בסוף אתה תמיד אחראי למעשים שלך, אבל תמיד יש את הסיבות שגורמות לכך.

 

אין לי בעיה עם התאונה שקרתה, איפשהו אני גם שמח על זה, כי למדתי את הלקח שלי על הכביש.

לקח כזה שווה הרבה יותר מכמה אלפי שקלים בודדים.

 

אני יותר כועס על התגובות של האנשים, שכבר הזכרתי אותם בהודעה הקודמת שלי.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

תסלחו לי אבל לפעמיים יש גם דבר מאוד רע ופוגע ב OVER סחבקיות:

לי יש קשיי הליכה (במילים עדינות..*) ולא פעם ולא פעמיים יצא לי להתגלגל עם כסא גלגלים ידני ומישהו בא מאחורי והתחיל לדחוף אותי ב"בוא אני אעזור לך". סליחה? ביקשתי עזרה...? נכון שזה קורה הרבה בעליות ומדרונים שאין ספק הרבה יותר קשה להתגלגל בהם מאשר במישור - אבל! יש דרך וצורה לכל דבר..לבוא ולתפוס מאחורה בשיא הטבעיות ואחרי זה גם להעלב כשאני מסרב או כועס..זה דבר שלא ינתן על הדעת. אם אני מוגבל (או נכה תקראו לזה איך שאתם רוצים) זה אומר שאני גם נזקק לעזרה, כל שנייה וכל רגע...?

זה הגיע למצב שאני מסתובב ברחוב וכבר דרוך לסיטואציה כזו וכמובן לא נותן לה לקרות.

 

עוד מחשבה...

 

ובקשר למורה נהיגה שרכב על קטנוע ואף אחד לא הגיש לו עזרה..תעודת עניות לחברה שלנו..מזל שבאמת לא שומעים על מקרים כאלה. הוא היה המורה נהיגה שלי למעל 500 :-( בנאדם מאוד נחמד.

 

פורסם

אפשר להגיד הרבה דברים על הארץ הזאת, על העם היהודי או אולי יותר נכון ישראלי כי לדעתי יהודי וישראלי זה שני דברים שונים לגמרי אצל הרבה אנשים.

 

חלקם טובים חלקם רעים.

 

בתור אדם שיש לו את האפשרות של לעשות רילוקיישן אני אומר לכם בצורה משמעותית שהפיתוי הוא ענק אבל בסופו של דבר לכל אחד יש את העוגנים שלו להשאר ולחיות כאן, בין אם זה משפחה וחברים מסיבות כאלו ואחרות בין אם זה מנטליות שפשוט התרגלנו אליה ובין אם זה סלידה מצורת החיים או אופי העבודה בארצות אחרות.

 

הרבה פעמים אני פשוט מת לקום וללכת - בעיקר כשאני בתוך הרכב - בגלל זה בכלל נכנסתי מלכתחילה למערכות לרכב - זה מרגיע אותי ופותר לי את הבעיה הכי גדולה בארץ הזאת - הגועל נפש על הכביש, על הכביש הישראלי לדעתי רואים את כל הזבל שיש בחברה הזאת - זה פשוט מוקצן לכוחות סוס.

 

ולגבי מה שמנואל אמר לגבי הצבא זה נכון מצד אחד אבל זה גם יתרון עצום מצד שני -

 

בגיל 21 אתה כבר גבר! - גבר לכל דבר! וזה יתרון עצום.

 

כשאני נמצא בחו"ל - בעיקר בארה"ב ואני מסתכל על בחורים בני 21 עד 25 בערך - הם עדיין ילדים קטנים, מפונקים, ראשי סיכה וחסרי בגרות ואטיקה בכל מובן - גם אם מדובר בתחום העבודה וגם אם מדובר בבגרות נפשית.

 

אני מביט בבנות בגילאים האלה שם ואני פשוט מרחם עליהן - הן לא יכולות למצוא בן זוג בגיל שלהן שהוא גבר, הפרשי הגילאים שם שהם מעל 10 שנים בין בני זוג הם מאוד מקובלים בגלל זה והם אפילו לא מבינים את זה. בסופו של דבר מה שמקבלים זה כמות אדירה של אלמנות או של נשים בוגדניות בגלל שהגבר שלהן כבר הפך לקשיש בזמן שהן עוד צעירות וסקסיות. (מעניין אם מישהו קלט כאן למה המושג MILF הוא כל כך חם בתחום הפורנו בארה"ב - מאדר איי לייק טו פאק)

 

יש המון מחלות וצריך לדעת לראות את המטבע משני הצדדים - החוכמה בלדעת אם אוכל הוא טעים או לא - היא לטעום אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

 

ולגבי מה שמנואל אמר לגבי הצבא זה נכון מצד אחד אבל זה גם יתרון עצום מצד שני -

 

בגיל 21 אתה כבר גבר! - גבר לכל דבר! וזה יתרון עצום.

 

כשאני נמצא בחו"ל - בעיקר בארה"ב ואני מסתכל על בחורים בני 21 עד 25 בערך - הם עדיין ילדים קטנים, מפונקים, ראשי סיכה וחסרי בגרות ואטיקה בכל מובן - גם אם מדובר בתחום העבודה וגם אם מדובר בבגרות נפשית.

 

אני מביט בבנות בגילאים האלה שם ואני פשוט מרחם עליהן - הן לא יכולות למצוא בן זוג בגיל שלהן שהוא גבר, הפרשי הגילאים שם שהם מעל 10 שנים בין בני זוג הם מאוד מקובלים בגלל זה והם אפילו לא מבינים את זה. בסופו של דבר מה שמקבלים זה כמות אדירה של אלמנות או של נשים בוגדניות בגלל שהגבר שלהן כבר הפך לקשיש בזמן שהן עוד צעירות וסקסיות. (מעניין אם מישהו קלט כאן למה המושג MILF הוא כל כך חם בתחום הפורנו בארה"ב - מאדר איי לייק טו פאק)

 

 

יש המון מחלות וצריך לדעת לראות את המטבע משני הצדדים - החוכמה בלדעת אם אוכל הוא טעים או לא - היא לטעום אותו.

 

לגביי המנטליות הישראלית על הכביש אתה צודק 100% אין יותר מקומות כאלו,

במקום כל כך רחב יש כל כך הרבה זבל.

 

לגביי הגברים = ילדים בארה"ב

אתה גם צודק.

 

אבל לפעמים פשוט בא לך להשאר ילד והסביבה והעובדות בארץ פשוט לא מאפשרות.

זה מבאס. חיים עד 120 לא? מה הבעיה להמשיך עם הילדות קצת מעבר לגיל 20?

אני מסכים איתך וגם חולק עלייך. כל הכייף נעלם כשאתה מבין את משמעות החיים כל כך מהר.

כמובן שכל מקרה לגופו.

 

מה שבטוח בארה"ב גם אם אומרים עולם מערבי וכל הבולשיט, הם עדיין נשארים רחוקים מלהיות עולם מודרני ומתקדם מבחינה חברתית, ואחת מהעובדות היא חוסר הבגרות וההשכלה שאתה מדבר עלייה.

 

 

אז מה נעשה?

יש פתרון לשוויזות?

להנות ממה שיש?

לתת למוח להבין ולזרוק את הנשמה והרגשות לפח?

להגיד "תתבגר יש דברים יותר חשובים מכמה גאג'טים" זה ממש משפט של הורים. לא כייף.

 

 

 

 

 

לוחם במחלה הישראלית המודרנית.

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

שרשור שהתחיל באאודיו עבר להבדלים בין מדינות והסתיים בפורנו.שרשור מעניין.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
שרשור שהתחיל באאודיו עבר להבדלים בין מדינות והסתיים בפורנו.שרשור מעניין.

בסופו של דבר נגיע לפוליטקה וכדורגל:wink:

הרי אחרי הכל כל הויכוחים בארץ מסתיימים בנושאים האלו (או בדקירות).

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

×
×
  • תוכן חדש...