Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית לקוח רעה ב"צמיג ישיר" פתח תקוה


AssiRover
שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אייל, גם אחרי שפותח השרשור הכיר בעובדה שאיני מקל באחריותו של גיא, אתה עדיין מנסה להוכיח אותי על דברים שממילא אני מצדד בהם.

מהדברים שכתבתי לא יכול להשתמע בכל דרך שהיא שאני חושב שגיא פטור מאחריות או שהמעשה שלו ישר, ואם זה לא היה ברור עד עכשיו, צר לי שלא התנסחתי יותר בבהירות.

מה שכן כתבתי זה שכשפלוני מבצע רכישה מהותית שכזו, הייתי מצפה ממנו לנקוט ביותר זהירות, זה הכל.

אולי זה רק ההרגלים שלי ולכן זה נראה לי מוזר כאשר אחרים לא עושים את זה, אבל בדיוק לשם כך יש פורום - כדי להעלות את המודעות בקרב הציבור.

אני שמח בשמחתו של אסי על כך שהעניין נפתר לשביעות רצונו ומקווה שהקוראים יפיקו את הלקחים הנכונים מכך (וכמאמר חז"ל: "איזהו חכם? הלומד מניסיונם של אחרים").

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מסתבר שחוץ מעו"ד,רופא,עובד ביטוח לאומי,כלכלן,והכי חשוב שוטר, אנחנו צריכים להיות גם מומחים לצמיגים בשביל

שיפסיקו למכור לנו שקרים בכל מקום שאנו מבקשים שירות.

לאיזה מצב נהדר הגענו.:shock:

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כאילו עובדים שם לפי לקוחות, מי שקונה צמיג ספוריבי במחיר יקר יחסית יקבל לשביעות רצונו ,לעומת זאת זה שבא לקנות צמיג פשוט /רגיל הצמיגאי מאבחן זאת מהר ומנסה להשחיל לו צמיג ישן.

 

התיאוריה הזו לא עומדת במבחן המציאות, ראה המקרה שאני הבאתי.

 

סט צמיגים לרכב שלי עולה כ3600 ש"ח. בנוסף, אני בוודאי לא הפגנתי בורות ועוד מהטלפון בבית הבהרתי לגיא שכבר הייתי בפנצ'ריה אחרת ודחיתי את הצמיגים שלה כי הם היו ישנים מדי. למרות זאת גיא לא היסס להזמין אותי אליו ולקנות ממנו צמיגים וכשזיהיתי שהוא מנסה למכור לי בכל זאת צמיגים עתיקים הוא ניסה לסובב אותי עם סיפורי סבתות לילדים מוגבלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, גם אחרי שפותח השרשור הכיר בעובדה שאיני מקל באחריותו של גיא, אתה עדיין מנסה להוכיח אותי על דברים שממילא אני מצדד בהם.

מהדברים שכתבתי לא יכול להשתמע בכל דרך שהיא שאני חושב שגיא פטור מאחריות או שהמעשה שלו ישר, ואם זה לא היה ברור עד עכשיו, צר לי שלא התנסחתי יותר בבהירות.

מה שכן כתבתי זה שכשפלוני מבצע רכישה מהותית שכזו, הייתי מצפה ממנו לנקוט ביותר זהירות, זה הכל.

אולי זה רק ההרגלים שלי ולכן זה נראה לי מוזר כאשר אחרים לא עושים את זה, אבל בדיוק לשם כך יש פורום - כדי להעלות את המודעות בקרב הציבור.

אני שמח בשמחתו של אסי על כך שהעניין נפתר לשביעות רצונו ומקווה שהקוראים יפיקו את הלקחים הנכונים מכך (וכמאמר חז"ל: "איזהו חכם? הלומד מניסיונם של אחרים").

 

מה שברור לי ולך לגבי ההקפדה על הפרטים בזמן הרכישה, לא ברור לאחרים - וזה בדיוק איפה שנכנסים הרמאים לתמונה.

לכן בדיקה יסודית לא צריכה להחליף את היושר של המוכר.

אני מהלקוחות המעצבנים האלה שגם כאשר מקבלים צמיגים עם תאריך תקין, מתעקש לקבל את הכי חדש שיש במלאי,

וזה מה שבאמת עשיתי בפעם האחרונה שהחלפתי רביעייה וקיבלתי צמיגים בני חודשיים שלושה, אחרי שניסו לתת לי צמיגים של שנה.

 

אם אני הייתי בנעליו של פותח השרשור, הייתי עדיין קצת כועס, כי עכשיו יש לו שני צמיגים עם שחיקה לא שווה ותאריך ייצור לא זהה.

הייתי דורש החלפת שני הצמיגים או לפחות מנסה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור מה שכתבת יש לי שאלה מקצועית.

הצמיג הימני שגיא התקין לי בחודש מרץ 2008 הינו משבוע 46 של שנת 2007 ואילו הצמיג שהותקן אתמול בגלגל שמאל הינו משבוע 48 של שנת 2007 כך שתאריך הייצור שלהם זהה פחות או יותר.

האם 4 החודשים שעברו על צמיג ימין בנסיעה והעובדה שהצמיג השני לא נסע כלל פוגעים בבטיחות הנסיעה בשל שחיקה שונה?

אם זה במצב אני אדרוש לקבל צמיג חדש גם עבור הגלגל הימני.

אני לא אוהב שמרמים אותי ולכן על אף העובדה שהנושא נפתר , פירסמתי אותו ברבים למען יזהרו אנשים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, עליך להיות מודאג פחות מההפרש הזניח יחסית בתאריך היצור, ומודאג יותר מהפרש השחיקה בינהם.

בדוק אפשרות לקבל זוג חדש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כל עוד אין תקנה או הוראה של משרד התחבורה או גוף מוסמך אחר, בדבר אורך חיים של צמיגים מותרים בשווק, אין על משווק הצמיגים איזו שהיא חובה למכור צמיגים טריים. צמיגים שאוחסנו בתנאים נאותים, יהיו טובים גם אחרי שנים.

2. מי שחשובים לו צמיגים טריים שיציין זאת במפורש. בדיקת תאריך הייצור היא פשוטה מאוד ואינה מסובכת מזו של בדיקת תקפם של מוצרי מזון. הסימון הוא אחיד וברור בכל הצמיגים.

3. לגוף הענין והמקום, לי לפחות יש נסיון טוב. הבעיה היחידה היא שהמקום צפוף מאוד עם תחלופת לקוחות גבוהה, מה שלא נותן אפשרות ליחס אישי במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כל עוד אין תקנה או הוראה של משרד התחבורה או גוף מוסמך אחר, בדבר אורך חיים של צמיגים מותרים בשווק, אין על משווק הצמיגים איזו שהיא חובה למכור צמיגים טריים. צמיגים שאוחסנו בתנאים נאותים, יהיו טובים גם אחרי שנים.

2. מי שחשובים לו צמיגים טריים שיציין זאת במפורש. בדיקת תאריך הייצור היא פשוטה מאוד ואינה מסובכת מזו של בדיקת תקפם של מוצרי מזון. הסימון הוא אחיד וברור בכל הצמיגים.

3. לגוף הענין והמקום, לי לפחות יש נסיון טוב. הבעיה היחידה היא שהמקום צפוף מאוד עם תחלופת לקוחות גבוהה, מה שלא נותן אפשרות ליחס אישי במיוחד.

 

 

חולק עליך בנוגע לנקודה לטיב הצמיגים לאחר שנים, הצמיג עשוי גומי ושרפים אשר מאבדים תכונות לאחר אחסנה ממושכת, הפרשי חום- קור, ובעיקר החום השורר במחסנים של הפנצריות גורם לצמיגים לאבד מיכולתם .

3 שנות איחסון לצמיג זה הרבה, וביצועיו בסבירות גבוהה יפגעו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרועי ידידי וכל חברי הפורום

לא מדוייק שאין חוק או תקנה בנושא הרכבות צמיגים ברכב

אני מצרף לכם חלק קטן מהוראות הרכבות צמיגים ברכב

אשר נכתבו לצערי "בדם מתאונות דרכים כתוצאה מצמיגים"

לשאלות וכל נושא אחר בצמיגים נייד 0505619050 לשרותכם תמיד

יוסף נעים חבר ועדת צמיגים משרד התחבורה

 

 

לכל ציבור בעלי הצמיגיות./קציני בטיחות בתעבורה מפעלים עם תקן איזו בישראל להלן תקציר הוראות משרד התחבורה לגבי הרכבות צמיגים ברכב כל חריגה מהוראות נוהל אלו מסכנות את הנהג והסובבים אותו ברכב,ואין צורך לומר כי זה באחריותכם האישית כבעלי תפקידים בענף הרכב. לשאלות או הסברים נא לפנות ליוסף נעים יו"ר ענף הצמיגים 0505619050 .

 

 

א. הרכבת צמיגים

 

 

1) אין להרכיב צמיגים במבנים שונים על אותו סרן. במקרה וישנם

שני סרנים אחוריים – יש להרכיב בהם צמיגים במבנה אחיד

(מבנה הצמיג מתייחס לדוגמא לצמיגי שטח,צמיגי כביש).

 

2) מומלץ להתקין על הרכב 4 צמיגים זהים.

יחד עם זאת, ניתן להרכיב צמיג אחד בלבד מיצרן אחר שיורכב על הסרן האחורי ובתנאי שנתוני הצמיג זהים לשאר הצמיגים כולל דגם הסוליה.

 

3) אין להרכיב צמיג רדיאלי עם חגורת פלדה וצמיג רדיאלי שחגורתו אינה פלדה על אותו סרן.

 

4) אין להרכיב זוג צמיגים רדיאליים עם חגורת פלדה על הסרן הקדמי, כאשר על הסרן האחורי מורכבים צמיגים רדיאליים

חגורתם אינה פלדה.

 

5) כאשר מסומן חץ בדופן הצמיג,יש להרכיבו כך שכיוון החץ

יהיה בכיוון הנסיעה – קדימה.

בצמיג אסימטרי, נחוץ להקפיד על כיוון ההרכבה.

(כפי שמצוין על דופן הצמיג)

 

6) יש לוודא התאמת הצמיג לפי הוראת יצרן הרכב, וחל איסור

להרכיב צמיג שלחץ הניפוח, מהירות והעומס פחותים מאלה שתוכנן על-ידי יצרן הרכב ובלבד שבמונית, ברכב נוסעים פרטי

וברכב פרטי דו-שימושי (עד שנת ייצור 2005) יכול שיורכב צמיג בדרגת מהירותמהירות S . בכל הרכבה כזו יש ליידע את הנהג בכתב. (בחשבונית)

קודי המהירות והעומס יהיו זהים בכל הצמיגים ברכב.

 

כוון סמני נטיית גלגול הצמיגים הקדמיים כוון סמני נטיית גלגול הצמיגים הקדמיים

באותו צד, למכונית נטייה לסטייה. מנוגדים, הרכב יתמיד במסלולו.

 

7) ניתן להרכיב ברכב צמיגים בקוד מהירות גבוה מאלו המורכבים ע"י

היצרן בתנאי :

א) שהיו 2 צמיגים זהים על אותו הסרן. (על הסרן האחורי)

ב) שבעל הרכב ייודע על כך בחשבונית.

 

8) אסור להרכיב צמיג ללא אבוב (טיובלס), על-גבי אופן, אשר אינו

מיועד לכך.(טיובטייפ)

 

9) אין להרכיב במשאית צמד צמיגים שהמרחק ביניהם אינו עומד בתקן. (הנחיות היצרן או R.M.A ארה"ב או אטרטו אירופה)

 

10) אין להרכיב צמיג על אופן (ג'נט) שאינו מתאים. ההרכבה היא רק

בהתאם להוראות יצרן הרכב

 

11) אין להרכיב על הרכב צמיגים מסדרות ומידות שונות, לרבות יחס-

חתך , קוד עומס, קוד מהירות, מידות הצמיג, מידת אופן ורוחב

שונים, אלא באישור מוקדם בכתב מיצרן הרכב. (טבלאות עמ' 24,25)

 

12) אין להרכיב צמיגים, המיועדים לרכב פרטי, ברכב שצמיגיו

המקוריים מחוזקים (יש לשים לב לאות המוטבעת בדופן הצמיג

המציינת את ייעוד הצמיג REINFORCE- PC-LTוכו' ) .

 

13) כאשר כל הצמיגים הינם בעלי מבנה ומידה זהים, מומלץ להרכיב

ברכב – בעל 4 גלגלים את החדשים מאחור, וברכב עם מספר

גלגלים השונה מ-4 להרכיב את הצמיגים החדשים מלפנים.

 

14) בהרכבת צמיגים בצמד ("דבל ג'נט") על סרן בודד ("סינגל- אקס"),

הקפד שהפרשי הקטרים בין הצמיגים לא יעלה על 6 מ"מ בצמיגים

ברוחב "8.25 (או 22.5R 9- בצמיגים ללא אבוב), ועל 12 מ"מ

בצמיגים ברוחב "9 ומעלה (או 22.5R 10 - בצמיגים ללא אבוב).

כלומר, מהמידה 20 R 9.00 ומעלה יהיה ההפרש 12 מ"מ לכל

היותר.

 

15) בהרכבת צמיגים על סרן כפול "דבל אקס", ההפרש בין הקטרים

הממוצעים של צמיגי שני הצירים לא יעלה על 6 מ"מ.

מומלץ לא להרכיב צמיג חדש ומחודש על אותו סרן.

 

 

16) לפני הרכבת צמיג וודא שקוטר האופן ורוחבו מתאימים לצמיג מבחינת התקן ולפי הוראות יצרן הרכב.

 

17) לאחר הרכבת הצמיגים ברכב, יש לאזן את גלגלים באיזון דינמי.

 

18) יש לסגור את שסתום הניפוח בכיסוי מתאים.

 

19) לחצי הניפוח בצמיגים יקבעו, לפי הוראות יצרן הרכב בלבד,

בהתאם לעומס הרכב.

 

20) בהרכבת גלגלי משא ואוטובוס יש להדק את אומי ההדוק במפתח מומנט מתאים, עפ"י הוראות יצרן הרכב.

 

 

צמיגאי– זכור! להזכיר ללקוח לבדוק לחץ ניפוח כאשר הצמיג קר!

 

21) לאחר הרכבת גלגלים במשאית ואוטובוס, יש ליידע את הנהג

שעליו לחזור ולהדק את הברגים לאחר 50 ק"מ של נסיעה, לכן:

 

א. יש לתלות על קיר המפעל לתיקון צמיגים שלט גדול המורה

לנהג רכב המשא שיש להדק ולחזק ברגים בגלגלים הידוק

וחיזוק חוזר לאחר 50 ק"מ של נסיעה ברכב.

ב. בנוסף, יש ליידע בע"פ את הנהג בצורך להדק ולחזק ברגי

הגלגלים.

ג. כתוב על גבי החשבונית: "יש להדק ברגי הגלגלים הידוק

וחיזוק חוזר לאחר 50 ק"מ".

ד. מגיע לנהג הידוק וחיזוק חוזר אם יגיע לשם כך למפעל.

 

22) בעת הרכבת צמיגים לרכב יש להרכיב את הצמיגים כאשר תאריך

ייצור הצמיג כלפי חוץ. (פרט לצמיגים כוונים). יש לציין את תאריך

ייצור הצמיג, שם היצרן וארץ ייצור הצמיג על גבי החשבונית.

 

23) בעת הרכבת צמיג "טיובלס" חדש, יש להחליף את השסתום הישן

בחדש. אם הצמיג אינו "טיובלס" יש להתקין בו אבוב חדש. באבוב

ובצמיג המיועד ללחץ אוויר מעל 65 PSI , יש להרכיב שסתום

מתכתהעומד בלחצי האוויר.

 

 

 

המלצה– מומלץ להרכיב צמיגים בעלי דגם פרופיל



 

 

זהה על אותו סרן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כל עוד אין תקנה או הוראה של משרד התחבורה או גוף מוסמך אחר, בדבר אורך חיים של צמיגים מותרים בשווק, אין על משווק הצמיגים איזו שהיא חובה למכור צמיגים טריים.

 

לא מדוייק שאין חוק או תקנה בנושא הרכבות צמיגים ברכב

 

יוסף, התקנות שציטטת אינן מגבילות את גיל הצמיג בעת מכירתו כך שרועי צודק לחלוטין.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2880683,00.html

 

קניתי מספר פעמים צמיגים מגיא - תמיד בדקתי ותמיד הם היו בני מספר חודשים. אמנם התנהלות של גיא לכאורה איננה

ראוייה, אולם האחריות העיקרית מוטלת על משרד התחבורה המאפשר ליבואנים ולמשווקים לעשות כרצונם.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחרונה החלפתי צמיגים במידות סופר קיצוניות וסופר מיוחדות, אחת האופציות היתה צמיג ישיר בגלל מחיר אטרקטיבי יותר מפנצריה אחרת באור יהודה שאני מכיר ומכבד.

לאחר שהחלטתי כי אני מעדיף לשלם עוד 250 ש"ח (להבנה כללית, 7500 ש"ח ל 4 צמיגים, ולא לצערי לא לאוטו שלי אבל עשיתי שירות למישהו) וללכת למקום שאני מכיר וסומך עליו בעיניים עצומות אני ממש לא מתחרט, בטח לא לאור הסיפורים פה.

מקום הוגן, לא מנסה לעבוד גם לא על מי שלא מבין בצמיגים ואוהב לעבוד עם "משוגעים", תמיד ברר לי על דגמי צמיגים ספציפים שעניינו אותי, הוא לא ניסה לדחוף לי צמיגים שלא רציתי אף פעם, כשאני מחליף שם צמיגים או מתקן פנצרים הוא שואל אותי מראש כמה אוויר אני ממלא ולא מתחיל להתווכח איתי שהוא יודע יותר טוב כמה אוויר הצמיגים צריכים (קרה לא פעם במקומות אחרים)

 

להמנע מלהראות כאילו אני מפרסם פנצריה אחרת אני לא רושם שם ישיר, אם תרצו, בשמחה

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כולם/כולן מתמצאים ומבינים בצמיגים וברכבים מלבד הנהיגה בהם.

וסומכים על בעל המקצוע שעומד מולם שלא ירמה אותם ויעניק להם שירות הוגן ואדיב.

 

 

 

 

ל'

 

שכחת שפה זה ישראל.

 

כשהחלפתי צמיגים בצמיג ישיר, בדקתי את תאריך הייצור של הצמיגים. אחד מהם היה ישן (שנתיים). אמרתי לעובד שאני רוצה צמיג חדש במקום הישן שעמדו להרכיב והחליפו לי כמובן לחדש יותר.

נכון שגיא עשה מעשה לא יפה, כששיקר לך. אבל לבדוק תאריך ייצור של צמיגים זה הרבה יותר חשוב מלבדוק תאריך יצור של מוצר שקונים בסופר.

 

לא היית מגיע למצב הזה אם היית בודק את התאריך.

אם כבר הגעת למצב הזה ובאת לגיא, טוב היה אם גיא היה מודה שהצמיג ישן, מתנצל ומחליף לך אותו.

 

זו הבעיה אצלנו; אם אתה רוצה לקבל סחורה טובה אתה חייב להבין במה שאתה קונה. בכל תחום. חבל שזה כך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם עלי ניסו לעבוד.

לפני שבאתי וידאתי עם משה מ"צמיג ישיר" שיש לו במלאי. באתי ולא היה לו במלאי . הוא בדק שוב ומצא באיזה פינה צמיג כזה חדש עם קורי עכביש. כמובן שהתנגדתי לקבל צמיג חדש בן 3 שנים .

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להעיד על סיפור דומה מאוד שקרה לי לפני כחודש וחצי.

 

הלכתי עם חמותי להרכיב על רכבה צמיגים חדשים בצמיג ישיר,לאחר שהזמנתי 4 צמיגי DUNLOP בבוקרושילמתי מקדמה גיא טען שהוא מזמין את הצמיגים מהיבואן,קבענו שנגיע בסביבות השעה 15:00 כדי להרכיב את הצמיגים

 

מדובר ביונדאי אקסנט 95,הצמיגים על הרכב דיי נפוצים,155/80/R13

 

כשהגענו והצמיגים פורקו מהרכב,לפני ההרכבה בדקתי את הצמיגים שכביכול כרגע הגיע בהזמנה מיוחדת מהיבואן והסתבר ששני צמיגים הם בני יותר מ-3 שנים,אמרתי לו שאני לא מוכן שירכיב צמיגים גאלה בתור חדשים על הרכב,והוא המשיך וטען שאין תקנה המחייבת לגבי גיל הצמיג בעת מכירתו,כאשר אמרתי לו שלפי מיטב ידיעתי אסור למכור צמיגים שהם בני יותר מ-18 חודשים משבוע יצורם,טען שזה לא כך ובמידה והצמיגים מאוחסנים במחסן מקורה וקר אפשר להרכיב אותם גם אחרי 18 חודשים,איפה בדיוק במדינת ישראל הצמיגים מאוחסנים בקירור בטמפרטורה שאינה עולה על 18 מעלות,ולא בשמש.

 

בכל מקרה סיכמנו על כך שיורכבו על הרכב במקום צמיגים מישלין מסדרת ENERGY שאמר שיש לו במלאי ביותר כסף,כמעט 80 שקל יותר לכל צמיג,לאחר שהורדו מהמדף התברר שגם אחד מצמיגי המישלין הוא בן יותר מ שנתיים וחצי,והוזמן מהיבואן שבמקרה נמצא קרוב מאוד בפ"ת,לאחר שחיכינו שם יותר מ-40 דקות שיגיע הצמיג מהיבואן בסופו של דבר,שולם הכסף,אבל לא קיבלנו תעודת אחריות לפי החוק אלא נאמר לנו שהחשבונית היא האחריות.

 

רק לידיעתכם חוויה אישית של שירות בצמיג ישיר,בכל מקרה תמיד כשאתם קונים צמיגים אל תוותרו על בדיקת תאריך,נראה שבישראל תמיד מנסים עליך את שיטת מצליח,וכנראה שלרוב זה באמת מצליח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים

אין חוק שאוסר הרכבות צמיגים גם בני 30 שנה

אבל יש חוק לןגבי הצמיגאים

חובה על הצמיגאי להרכיב צמיג

כאשר תאריך היצור כלפי חוץ(וצמיג עם כיון להראות ללקוח לפני ההרכב את התאריך יצור )

יש חובה בחוק לכתוב את תאריך היצור וארץ יצורהצמיגים

על החשבונית מס ועל התעודת אחריות

לצערי הגדול לא כל הצמיגאים דואגים לרשום זאת והסיבות עמם

בכל אופן יש לכם בעיה מול צמיגאי ניתן לפנות אלי לגישור הבעיה

אני כאן לרשותכם ובשבילכם

ללא חשבונית מס אין מה לפנות לברור התלונה או הבעיה

חברים חשבונית מס זה ביטוח שלכם במקרה של בעיות מכל סוג ומכל בעיה

שבת שלום

יוסף נעים

יו"ר גף הצמיגים

חטיבת הרכב והמוסכים

לסכת המסחר

0505619050

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...