Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

99% שאני הולך על הסיטרואן פיקאסו אבל יש הבדל של 10000 שקל בין דגם לדגם.

מבין כל הדגמים האוטומטיים מה הכי מומלץ?

הדגם האוטומטי הרגיל גירסת PACK יורד מהחשבון בגלל המחיר אז נותרו שני דגמים רובוטיים ודגם אחד רגיל גירסת SX.

האם לדעתכם תוספת של 10000 שקל לגירסת PACK היא סבירה או מוגזמת?

 

תודה

פורסם

תיבה אוטומטית סטנדרטית ישנה רק ב-2 ליטר. הרובוטית קיימת גם ב-2 ליטר וגם ב-1.6HDI. אני הייתי מעדיף תיבה אוטומטית סטנדרטית על פני הרובוטית אם כי לא תזיק לך נסיעת מבחן כדי להיות בטוח בבחירה שלך.

 

ב-PACK יש בנוסף ל-SX חיישני גשם ואורות, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחים לאחור, 2 מראות פנים, וילונות מובנים בדלתות אחוריות (נגללים), גגון מקורי, שולחנות בגב המושבים הקדמיים, ריפודי קטיפה, ויש עוד דברים שלא הזכרתי. אם כל אלה חשובים לך אז ההשקעה משתלמת. ברר את כל הפרטים האלה בסוכנות.

פורסם

כן אני מדבר על גירסאות ה 2 ליטר.

לפי הנתונים הגיר הרובוטי מגיב טוב יותר ופחות מסרס את המנוע וגם יותר חסכוני ו 6 הילוכים.

האם לא עדיף גיר יותר מודרני למרות החסרונות הקלים?

מה שמוזר שבכל הגירסאות חישוקים קלים הם רק אופציה ולא ראיתי שיש אפילו חיישני חניה.

פורסם

אחרי 7 חודשים עם הרכב - לך על הרובוטי ללא חשש.

הגיר בכלל לא מורגש.

 

חשוב לבצע הרצה מתונה ב- 1000 ק"מ הראשונים על מנת לתת לגיר "להתרכך" ואח"כ תהנה מפעולה חלקה.

 

מרבית התוספות ב-PACK קוסמטיות. המרכיב המשמעותי ביותר הוא המיזוג מאחור.

פורסם

איזה רמת איבזור לקחת?

כמו כן האם תוכל לומר לי מה אתה מכניס בתא המטען כש 5 מושבים בשימוש?

לגבי הגיר האם אתה רגיל לנהוג בתיבה אוטומטית או ידנית?

 

תודה

פורסם
איזה רמת איבזור לקחת?

כמו כן האם תוכל לומר לי מה אתה מכניס בתא המטען כש 5 מושבים בשימוש?

לגבי הגיר האם אתה רגיל לנהוג בתיבה אוטומטית או ידנית?

 

תודה

כמובן עדיף היה עם גיר ידני לגמרי...

בקשר להפרש המחיר בין שני הדגמים לדעתי זה עדיין שווה.

סיפור קצר לעומת זאת: בהונדה סיוויק חדשה בין הדגמים ls and es יש קרוב ל20000 ש"ח, עם הבדלים אומנם ברשימת אביזרים, אבל בסכום דמיוני שכזה הרבה פחות כדאי.

×
×
  • תוכן חדש...