Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחר ששמתי לב שהגאסטי שלי מאבדת מים, הבחנתי כי המאוורר של הרדיאטור לא פועל.

עפי בדיקה שערכתי המאוורר תקין, אבל נראה לי שהטרמוסטט נדפק והוא לא מכניס את המאוורר לפעולה.

רציתי לדעת איפה נמצא הטרמוסטט ואיך הוא נראה?

תודה מראש!

פורסם

אבל התרמוסטט הוא לא זה שמפעיל את המאוורר, הייתי בודק את הממסר הפעלת המאווורר או הנתיך שלו.

אם היית מפרט את דגם ושנתון הרכב היה ניתן לספק ל מידע יותר מדויק.

פורסם

למיטב זכרוני (ותקנו אותי אם אני טועה) הטרמוסטט בג'אסטי נמצא בחלק העליון האחורי של המנוע, לא רחוק מהבית מצערת של המנוע (מיקום דיי מחורבן).

הכי פשוט זה לעקוב אחרי צינור הרדיאטור העליון עד הכניסה למנוע. בכניסה למנוע נמצא הטרמוסטט (בלגאסי\אימפרזה הוא דווקא נמצא בצינור התחתון של הרדיאטור - אין לי מושג למה :-P).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אבל התרמוסטט הוא לא זה שמפעיל את המאוורר, הייתי בודק את הממסר הפעלת המאווורר או הנתיך שלו.

אם היית מפרט את דגם ושנתון הרכב היה ניתן לספק ל מידע יותר מדויק.

 

על איזה ממסר בדיוק אתה מדבר? אין טרמוסטט שמפעיל ומכבה את המאורר לסירוגין?

תודה איציק אבדוק את זה יותר מאוחר.

הרכב הוא כאמור גסטי 92 אוטומטית 1200.

פורסם
למיטב זכרוני (ותקנו אותי אם אני טועה) הטרמוסטט בג'אסטי נמצא בחלק העליון האחורי של המנוע, לא רחוק מהבית מצערת של המנוע (מיקום דיי מחורבן).

הכי פשוט זה לעקוב אחרי צינור הרדיאטור העליון עד הכניסה למנוע. בכניסה למנוע נמצא הטרמוסטט (בלגאסי\אימפרזה הוא דווקא נמצא בצינור התחתון של הרדיאטור - אין לי מושג למה :-P).

 

איציק

 

שלום.

וואי איזה כף!!!

אני לא אתקן כי אתה מודל ישן אבל אני אוסיף ואשפר :shock:

בסוברו גסטי 1000 אתה צודק כול הכבוד 12 נק'

בסוברו גסטי 1200 הטרמוסטט מורכב על הצינור מים התחתון ליד סעפת הפליטה מלפנים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אתה מתבלבל בין שני מושגים

 

טרמוסטט - פותח וסוגר מעבר של המים

מהמנוע לרדיאטור

 

טרמו סוויץ' - מפעיל את המאוורר של

הרדיאטור לפי הצורך

 

 

אז נראה לי שאנחנו מדברים על הטרמו סוויץ, איפה הוא נמצא ואיך הוא נראה?

פורסם

שלום.

 

הטרמוסויץ מורכב על סעפת היניקה מתחת לחיבור של צינור המים העליון לכיון צד נהג.

לגבי איך הוא ניראה הוא כוסן אמיתי ואם ילבש חליפה יוכל להיות גיגולו :shock:.

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

הטרמוסויץ מורכב על סעפת היניקה מתחת לחיבור של צינור המים העליון לכיון צד נהג.

לגבי איך הוא ניראה הוא כוסן אמיתי ואם ילבש חליפה יוכל להיות גיגולו :shock:.

 

 

 

בברכה בני ל.

 

 

ווא ווא אז נראה לי אעשה אותו :wink:

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...