Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מקרה מה הכי הרבה שאפשר לעשות מבחינת לשפר את האוטו ועדיין להשאר במסגרת האחריות

בגלל שיש לי שנתיים אחריות ללא הבלת ק"מ וזה חבל מאוד לאבד אותה

head unit : clarion hx-d2 | amplifier :sinfoni amplitude 90 . sinfoni prestigio . sinfoni shadow 50 |component: sinfoni series S

| subwoofer :sinfoni s1000sw sinfoni phaser pro

פורסם

אלא אם יש מוצרי שיפור "מקוריים" של היצרן עצמו,

 

לא עולה לי משהו בראש שבמסגרתו תוכל לשפר את הרכב ועדיין להישאר עם האחריות.

 

שנתיים זה אחלה זמן להכיר את הרכב, קח את הזמן הזה להכרות מעמיקה,

 

או שתשפר ותסתכן באובדן כלשהו של האחריות במקרה של תקלה כזו או אחרת.

 

אגב, גם אם אתה משפר, ויש תקלה בחלק שלא קשור ספציפית וישירות למהות השיפור,

 

לא בהכרח כל האחריות תתעופף לה מהחלון. סתם לידע כללי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
ל R32 יש 32 קג"מ ו DSG.

זה אומר שהגיר על הגבול או שהתיבה שם שונה ?

 

כנראה שאני קצת טועה - נאמר כאן בשרשור קודם שהתיבה מחזיקה עד 35 קג"מ, וגם במנועי הדיזל של VAG יש 32.6 קג"מ.

 

איך 380 כ'ס ב KO4 ?

 

אולי 280 גג 300

 

K04 על ה 1.8 ניכנס ב 2500 , על ה 2.0 הוא יכנס הרבה ליפני, לא משהו שיפגע בזריזות.

 

עוד טעות שלי, מדובר על איזור 320 כ"ס במקסימום - כמו S3. את ההסבות להספקים גדולים יותר עושים עם דברים אחרים. יש את APR כאן: http://www.goapr.com

 

מה שכן, הK04 על הS3 מרגיש משמעותית יותר לאגי ועצל בסל"ד נמוך לעומת מה שיש בGTI. זה הבדל מורגש מאוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני חושב שאתם קצת מתבלבלים

הK04 מגיע על הS3 דור קודם עם ה1.8 20VT

בTFSI הטורבו הוא משהו מוזר, מגיע יחידה אחת עם הסעפת (ממה שהבנתי)

ככה שבשביל להחליף טורבו חייב להחליף סעפת ואז כבר עדיף להשתדרג למשהו יותר גדול מK04

פורסם

מה שכן, הK04 על הS3 מרגיש משמעותית יותר לאגי ועצל בסל"ד נמוך לעומת מה שיש בGTI. זה הבדל מורגש מאוד.

מי צריך טורבו באוטו ספורט לפני 2500 ?

אפילו בצחוק לא, 2500 זה גם ככה מוקדם לכל הדעות , זה ממש סלד שיוט.

 

תלחץ עם שניהם ב 2500 ונראה מי עצל יותר ולאיפה נעלם הלאג, אני מדבר על תגובה מיידית ולא רק ההבדלים שיגיעו במעלה הסל'ד.

אותו סיפור עם ה TT225, זה גם K04 אפילו בגדישה יותר נמוכה ויש שם צנרת גדישה שאפשר להקיף אייתה את האוטו וב 2500 יש תגובה מיידת ללא לאג מורגש.

 

בTFSI הטורבו הוא משהו מוזר, מגיע יחידה אחת עם הסעפת (ממה שהבנתי)

ככה שבשביל להחליף טורבו חייב להחליף סעפת ואז כבר עדיף להשתדרג למשהו יותר גדול מK04

המוזר הזה הוא דווקא דיי מוכר.

לא חייבים לחליף את כל הטורבו, מחליפים רק את החלק של הקומפרסור ליותר גדול.

אפשר להגיע להספקים נכבדים, ברור שישנה ההגבלה של הגודל של החלק של הפליטה אם רוצים להגיע להספק מטורף

אבל מי שכבר יגיע לשם אז סעפת זו הדאגה האחרונה שלו (400-500 יורו..)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מי צריך טורבו באוטו ספורט לפני 2500 ?

אפילו בצחוק לא, 2500 זה גם ככה מוקדם לכל הדעות , זה ממש סלד שיוט.

 

תלחץ עם שניהם ב 2500 ונראה מי עצל יותר ולאיפה נעלם הלאג, אני מדבר על תגובה מיידית ולא רק ההבדלים שיגיעו במעלה הסל'ד.

אותו סיפור עם ה TT225, זה גם K04 אפילו בגדישה יותר נמוכה ויש שם צנרת גדישה שאפשר להקיף אייתה את האוטו וב 2500 יש תגובה מיידת ללא לאג מורגש.

 

עובדתית, המנוע בS3 מרגיש הרבה פחות חי בסל"ד נמוך מאשר בGTI. זה מנסיון על שתי S3, מול הGTI שלי. הלאג בS3 משמעותית יותר ארוך, וזה גם מצויין בכל מבחן שנעשה לS3 אי פעם. אני לא יודע איך זה בליאון קופרה, נניח, שמכויילת להספק קצת יותר נמוך. היתרון של הK04 כמובן הוא בסל"ד הגבוה - נגד זה אין מה לעשות.

 

אגב, תתפלא כמה ההבדלים בין הGTI והS3 קטנים כשלא מדובר ביציאה מהמקום. מה לעשות, הS3 שוקלת איזה 120 ק"ג יותר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

שוב, אם אתה מתכוון סלד נמוך = 1800-2200 אז אתה צודק ואני מסכים עם זה.

 

אבל ב 2500 זה לא ככה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
ל R32 יש 32 קג"מ ו DSG.

זה אומר שהגיר על הגבול או שהתיבה שם שונה ?

 

אני מקפיץ את השרשור הזה אך ורק למען שלמות הנתונים בו למען חיפוש עתידי.

ב R32 יש מנוע בתצורת V6, תיבות ההילוכים של מנועי ה V6 לא פרלליות בשום דבר למנועי ותיבות ההילוכים של 4 טורי.

תיבת ה DSG של מנועי ה 4 טורי מחזיקה עד 32 קג"מ וזהוא, מעבר לזה אתה מחפש צרות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...