Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני


שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ממש חלום עליכם.

 

כל הכבוד, נראית עבודה יפה ומקצועית.

במיוחד דינדוש תא המנוע שנראה כאילו יצא מקטלוג של פיג'ו.

 

תתחדש ותיהנה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה רבה על הפידבק.

ירון, כמו שאמרתי, חלמתי עליך עם סופרצ'ארג'ר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיזבן,

 

מסתבר שבחלומות אתה מקבל החלטות טובות!

 

מחזק את ההחלטה להישאר אטמוספרי (אהבתי את הטוויסט עם ה - EGT...),

מחזק את ההחלטה שלא לוותר על הממיר,

מחזק את ההחלטה לשים דוד אחרי יעיל ושקט,

מחזק את ההחלטה לבצע אצל ירון.

 

אני חולם לחלום חלום דומה לשלך :-)

106GTI - Deus ex machina

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה לטרוח כ"כ הרבה כשאני מוכר אחת מוכנה במחיר בדיח....:|

 

סתתתם:wink:אין כמו לבנות את הבייבי שלך ועוד ברמה שכזו,הרי זה מבורך!

 

תראה על פניו נראה מיקצועי מאוד,גימור ממש טוב-ועבודה נפלאה.

 

אני יציין שני דברים שעלו לי באופן אישי בקריאת השרשור.

 

1-בעניין ווסת לחץ הדלק-לא הייתי מתפשר. אני ניסיתי כמה ווסתים ותתפלא שעם של אינטגרה VTI על 3.8 הרכב נוסע..נוסע...

אין ספק שזה יושב על המנוע הזה בול גם מבחינת תחושת המצערת-היא חיה.

 

2-לגבי מיקום הפילטר,אני יצרף פרויקט נחמד שלאחר בדיקות מרובות יצא כיעיל ביותר.

 

כל הכבוד! נראה מעולה!

 

לינק:

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=77176&page=last

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה.

בהחלט שקעת בחלום אה? :wink:

 

הייתי מזמין את הצרפתיה שלך לשבת על חצי ליטר דלק, חבל שהמחיר עלה לשמיים :lol:

 

התא מנוע פשוט נראה מדהים ככה.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותך, אשמח לשמוע כיצד נוקה המנוע.

הפרוייקט ניראה מדהים.

שאלה נוספת, האם הווידבנד באמת נדרש במצב הזה? ואם כן, למה?

 

יום טוב שיהיה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלעד למה הורדת בסופו של דבר את הדוד של הפלאומאסטר? עכשיו יש לך שני דודים כבר שהורדת מאוטו :|

 

סך הכל נראה טוב מאוד... עכשיו נראה איך נוסע :twisted:

 

דור

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא מוצף בדלק על פי הויידבנד ואין בקפיירים. ה EGT נמצא רחוק יחסית, לכו הטמפ' נמוכה.

הפלומאסטר מרעיש מאוד. אי אפשר לנסוע איתו, לפחות לדעתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...