Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני


שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום

שלום ידידי.

קבל ח"ח על הפרוייקט.

אם אפשר ברשותך כמה הערות\הארות

השילוב הנכון והמדוייק ביותר לכוון מנוע בזמן אמת הוא בעזרת WB וEGT יחד.

 

את החיישן EGT רצוי להרכיב קרוב ככל האפשר לפתחי הפליטה בראש,בצינור של סעפת הפליטה שאליו מתחברים כל הראנרים.או ביציאה של הצילינדר הבעיתי ביותר(הכי רחוק מכניסת הדלק לחנוכיה)

 

במיקום שהוא נמצא כרגע הוא די רחוק והקריאה לא תהיה נכונה.

את החיישן של הWB רצוי להרכיב יותר רחוק ,אם אפשר ממש לפני הממיר,הטמפרטורות הגבוהות שורפות אותו,וכמו כן רצוי לרתך את ההברגה שלו לצנרת בזווית הפוכה של כ15-20 מעולת( בדיוק ההפך מאצלך) כדי למנוע היווצרות משקעים על החיישן(דלק לא שרוף,שמן מנוע,מים).

 

לדעתי רצוי לעבור לקאמשפטים חמים יותר לנשימה טובה יותר של המנוע,אומנם תהייה ירידה במומנט,אבל יהיה שיפור בהספק.

בהצלחה

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת הייתי מנסה לבדוק את האופציות לעלות את המנוע לדחיסה של עד 11.5:1 עליידי הזמנת בוכנות .

במידה והקראנק והטלטלים המקורים יחזיקו את זה.

קצת להגדיל INtakE RUNNERS

וקמאשפטים

הרכב פשוט יצא מדהים מכל הבחינות.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את החיישן EGT רצוי להרכיב קרוב ככל האפשר לפתחי הפליטה בראש,בצינור של סעפת הפליטה שאליו מתחברים כל הראנרים.או ביציאה של הצילינדר הבעיתי ביותר(הכי רחוק מכניסת הדלק לחנוכיה)

 

במיקום שהוא נמצא כרגע הוא די רחוק והקריאה לא תהיה נכונה.

את החיישן של הWB רצוי להרכיב יותר רחוק ,אם אפשר ממש לפני הממיר,הטמפרטורות הגבוהות שורפות אותו,וכמו כן רצוי לרתך את ההברגה שלו לצנרת בזווית הפוכה של כ15-20 מעולת( בדיוק ההפך מאצלך) כדי למנוע היווצרות משקעים על החיישן(דלק לא שרוף,שמן מנוע,מים).

סוף סוף מישהו ששם לב לדברים הבעייתיים באמת.סחטיין!

בתמונה מהזווית הזו אכן נראה שחיישן ה wb מוטה כלפי מטה. אם מביטים בצנרת מקדימה ניתן להבחין בזווית ניקוז של החיישן (המקטע בצנרת אינו אופקי).

בד"כ אני מתקין את חיישן ה egt קרוב ככל היותר לראש המנוע ,על צילינדר מס' 1 / 4 (או6).

במקרה הנ"ל שעון הegt היה "זרוק" כבר ברכב לטובת פרוייקט עתידי ,ומכיוון שהסעפת הותקנה ברכב באופן זמני,הוחלט לא לפגוע בה ולהתקין את החיישן במקום מרוחק יותר שמרכז חום (הכניסה לממיר)ובידיעה שהטמפ' נמוכה יותר.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן זמני, אה? :)

אגב, רשום על הזוית שצריכה להיות לחיישן ה WB בספר ההוראות.

תודה על הפידבק.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותך, אשמח לשמוע כיצד נוקה המנוע.

הפרוייקט ניראה מדהים.

שאלה נוספת, האם הווידבנד באמת נדרש במצב הזה? ואם כן, למה?

 

יום טוב שיהיה.

כל הכבוד על ההשקעה.

בהחלט שקעת בחלום אה? :wink:

 

הייתי מזמין את הצרפתיה שלך לשבת על חצי ליטר דלק, חבל שהמחיר עלה לשמיים :lol:

 

התא מנוע פשוט נראה מדהים ככה.

 

גלעד למה הורדת בסופו של דבר את הדוד של הפלאומאסטר? עכשיו יש לך שני דודים כבר שהורדת מאוטו :|

 

סך הכל נראה טוב מאוד... עכשיו נראה איך נוסע :twisted:

 

דור

תודה על התגובות לכולם.

 

שי - WB לדעתי נדרש כשמשפרים מנוע; טורבו או אטמוספרי.

איתמר - אתה יכול להזמין אותה לשבת על טולול. :)

דור - אני מאמין שגם בחלומות צריך להתחשב באוכלוסיה מסביב. זו הסיבה שחלמתי על ממיר HI FLOW וקניתי עוד דוד אחורי פחות מרעיש.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצאים כאן לשבוע חופש ותראו איזו התקדמות.

 

סחטיקה!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

תוספת קטנה:

 

מכיון שעדיין אפשר לחוות רסוננס ורעשים קצת מתכתיים בסל"ד גבוה, ניתן לקנות דוד אמצעי של Vibrant, קוטר 4" וכניסה ויציאה של 2.5".

 

p7070043ru3.jpg

 

למצוא מקום טוב להרכיב אותו:

 

p7070045yc5.jpg

 

לחתוך את הצנרת במקומות המתאימים (לקחת תמיד מידות קצת יותר גדולות של הדוד כדי לא להתקע עם פערים בצנרת המקורית):

 

p7070046ew6.jpg

 

הנה דוגמא לפני ההרכבה:

 

p7070047md0.jpg

 

לפני ריתוך ארגון:

 

p7070048cb8.jpg

 

אחרי:

 

p7070052io2.jpg

 

משקפיים אופנתיות:

 

p7070049qs2.jpg

 

 

לסיום:

הרכב יהיה שקט יותר, ברמה שאפשר לנסוע באיזורים בנויים בלי להפריע לשכנים, ללא הגבלות זרימה וללא רסוננס בתא הנוסעים בעת סגירת מצערת.

 

ותודה לירון התותח. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בלבולי שכל.

אפשר גם לקנות היום ממירים ספורטיבים גם בארץ.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...