Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

כמו שניתן לראות בחתימה- כבר אין לנו גולף.

למה אני שואל את השאלה בכותרת?

התקשר הבחור שמכרנו לו את האוטו לפני שלושה שבועות -לא התלונן או משהו חלילה- ואמר שהלך המדחס של המזגן באוטו ועלות התיקון היא 10 (10!!) אלף ש"ח. ידענו לפני המכירה שיש משהו לא תקין במזגן אבל הוא פעל בסדר.

האם המחיר הנ"ל הגיוני, ובכלל אחרי 3 שנים שהאוטו על הכביש (פחות או יותר) הגיוני שילך כזה מדחס?

יש טעם לפנות ליבואן?

בכל מקרה, אנחנו מתכוונים לשאת בחלק מעלות התיקון.

 

תודה,אלון.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

מדחס חדש לגולף דור 5 מנוע 1.6L FSI קוד מנוע BLF ניתן להשיג ב-4200 שקל.

 

למה אתה צריך להשתתף בהוצאה של התיקון ? שקונים רכב יד שנייה יש לקחת בחשבון הפתעות בלתי צפויות.

 

כמה קילומטר הרכב עשה ? הרכב נלקח לבדיקה במכון ?

איזה כייף לי :)

פורסם

60 אלף ק"מ, יד ראשונה.

לא נלקח לבדיקה.

הרכב לא FSI, אבל אני מניח שזה לא משנה..

אכן , לא נשמע הגיוני בכלל שיילך מדחס לאחר 3 שנים ולמרות שהאחריות היא שנתיים נפנה לצ'מפיון למרות שיחס טוב מעולם לא קיבלנו מהם (ע"ע נושאים שלי על הטולדו וגם התגובות שלי בעניין הטיגואן)

נשתתף בעלות כיוון שאנחנו אנשים הוגנים(אני מדבר על המשפחה, קרה לנו כבר מקרה שהלך הגיר ברכב שמכרנו יום אחרי המכירה! כמובן שגם בעלות הזו השתתפנו-50%)

ומה זאת אומרת ניתן? אני מדבר על מחיר בחברה+עבודה...

 

אלון.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

  • ספונסר פורום
פורסם

בשנה השלישית יש מצב להשתתפות של היבואן(צמפיון)בעלות התיקון עד 50 אחוז.

אם הרכב אחרי שנה שלישית אין לך מה לחפס שם מבחינת אחריות ,סתם תעשה פקקים .

אתה יכול למצוא מדחס חדש כזה בעלות הרבה יותר שפויה במוסכים שמכירים את הרכב,כמובן שצריך להחליף

גם את המיבש ולשטוף את המערכת .

האם אתה יודע אם במקרה שלו נגזר לו הגלגלת (הפולי)של המדחס?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון אני מודה לך על תגובתך

הרכב עלה לכביש אם אני לא טועה בסוף 2004-תחילת 2005 אני אבדוק את העניין.

אני אברר גם את עניין הגלגלת.

אלון.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

אלון,

 

הסיכוי שתקבל הנחה בשנה השלישית של הרכב הינו יחסית טוב אבל בתנאי שהרכב טופל אך ורק אצלם.

 

בכול מקרה ייתכן שגם אחרי ההשתתפות של צ'מפיון בעלות התיקון שווה לך לבקר במוסך אחר ואולי זה ייצא לך יותר זול.

 

אני שמח שאתה אדם הגון וישר אבל אתה יכול להתקין מדחס משופץ או תוצרת סינית במחיר שפוי ואפילו להשיג מדחס חדש מקורי במחיר שציינתי לא כולל עבודה.

 

 

למוסך המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

איזה כייף לי :)

פורסם

רון מתמחה ב-VW, אז הוא אכן אופציה.

 

ואופציה נוספת הוא "עמוס מזגנים" שיושב ברח' הקישון בבני ברק, ליד קניון איילון וצ'מפיון המרכזי.

לפני כמה חודשים. החלפתי אצלו מדחס למזגן בסאאב שלי, יחד עם החלפת היח' הפנימית.

הוא לקח לי מחיר מאוד הוגן (נראה לי 2000 שקל או משהו כזה) וגם לא הסכים לתת הצעת מחיר עד שבדק כל חלק במערכת המיזוג, ולא זרק, תשמע... הלך המדחס, זה ככה וככה כסף, ונפרק ונראה אח"כ מה עוד יש.

 

קודם כל בדק הכל ביסודיות ורק אח"כ נתן הצעת מחיר.

 

העבודה בוצעה בזריזות וביעילות.

 

בינתיים אני מבסוט.

פורסם

הרכב טופל אך ורק במוסך צ'פמיון חיפה ויש היסטורית טיפולים מלאה במחשב של צ'מפיון/ספר רכב..

בכל מקרה תודה לכל המגיבים נבדוק את העניין השבוע, אני אעדכן פה בהמשך.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

למרות שאתה אדם הגון, אני מציע לך שלא להשתתף בעלות התיקון.

א. כי אתה לא צריך. עברו 3 שבועות, יכול לקרות.

ב. כי הקונה יבוא אליך בדרישות חדשות לבקרים.

×
×
  • תוכן חדש...