Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה קונים רק שנאי לקתודה קרה?רק השנאי ללא המנורות

 

באזור ת''א, והמרכז .

 

תודה רבה לעזרתכם

 

 

ואני מתכוון לזה

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

לפי הנתונים המתח הפעלה שלהם הוא 40V,גש לכול חנות שמעסקת בחשמל וקנה מתאם ל-40V.

יש מתאמים נוחים מאוד שבהם ע"י סיבוב מין בורג אפשר לשנות את תאימות השנאי,מחיר של כ-30 שקל לדעתי.

מה אורך המוט הקישור?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם אתה רוצה להפעיל את זה ברכב אז תצטרך את המתאם המקורי של הקטודה (של מחשב יתאים בדיוק).

 

לא מזמן עזרתי למישהו להתקין כאלה ברכב פשוט לקחנו את השנאי שבא גם הקטודה שמותאם למחשב חתכנו חוטים וחיברנו לרכב עובד יופי.

פורסם

לרכב עשיתי ויצאה יפה מאוד ,ציפיתי להרבה הרבה פחות ,אך לבסוף ההשקעה משתלמת יצא מעולה!

 

אני רוצה לחבר את זה לבית, (לא למחשב) אבל נישרף לי השנאי של הקתודה, זאת הבעיה,

והמנורות עובדות!בדקתי אותם על שנאי של חבר

 

אז מה שדני אמר נכון?לקנות שנאי של 40V ולחבר? אבל אני צריך DC או AC? אני לא מבין גדול

 

תודה רבה

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

פעם קניתי אצל PCCOOL שנאי בודד לאחר שנשרף לי אחד אבל עם הזמן הפסיקו למכור אותם בנפרד (הם היו יבואנים) כי זה לא משתלם להם.

פורסם
אין דרך לחבר קתודה קרה ללא שנאי מקורי?

 

לא אין דרך.

 

תצטרך ידע רב באלקטרוניקה ולהתעסק עם מעגלים מסובכים, קונים שנאי וזהו.

×
×
  • תוכן חדש...