Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לרכוש סיאט איביזה שנת 2000 118,500 ק"מ , יד 2 , נפח 1600 ,דגם :איביזה - STELLA ידני 1.6.

 

עכשיו רציתי לדעת מה יש לכם להגיד על האוטו הזה, מבחינת אחזקה, צריכת דלק, נוחות הרכב ,טיפולים, והכי חשוב אמינות הרכב !

שאני לא יבקר כל יום במוסך.

פורסם

יש לי את הרכב הנ"ל stella 1.6 '00, חצי שנה, לאחר קנייתו עשיתי יישור קו הכולל

החלפת רצועת טיימינג+אלטרנטור, מותחן, משאבת מים, פילטרים+שמנים, רפידות, פלאגים+חוטי הצתה ועוד דברים, בינתיים הרכב מפגין אמינות טפו טפו טפו...

יש לי את הגרסא של ה 75 כ"ס, בכלל לא נוראי, אמנם מרגישים את המחסור בכוח בסל"ד נמוך, אבל לדעתי הוא יותר זריז מכמה משפחתומטיות 1.6

אם אתה מחפש רכב לנסיעות בתוך העיר שלא שותה הרבה דלק, אז קח אותו, אני סוגר את החודש עם 600 שקל דלק, עושה 1ל12\11 במשולב.

אם אתה מחפש רכב ספורט מהיר, ואין לך תקציב ל- 20VT

אז תוותר, כי זה 2 רכבים שונים לגמרי.

שים לב שבשנתונים האלה יש לאיביזה מחלה של פלסטיקה מתקלפת בידיות, מה גם שבכלליות כל הפלסטיקה בפנים היא לא ברמה גבוהה.

בגדול רכב די אמין וחסכוני בדלק, מה שבטוח בעיית חלפים לא תהיה לך - זה מה שאני אוהב ברכב, כל מה שמוכרים בצ'מפיון, תוכל למצוא

בחנויות בחצי מחיר (כמובן סחורה מקורית של VW)

×
×
  • תוכן חדש...