Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב יצא מהלול


סאם
שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יא קמצן תתחיל לספר פרטים...

 

מה מיוחד ברכב הזה? :wink:

 

מרגש !!! בהצלחה מכל הלב !

 

 

 

+1 שיהיה רק במזל טוב.

 

:-D

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גילי, אתה אכן כישרון מתבזבז... :roflmao:

טוב, לאחר שראיתי היום את הנבלה באופן אישי, והלקוחות במוסך לא הבינו את הקטע של הטיפש שעומד בפה פעור ושלוליות ריר מסביב, בוהה בגוש אבק, אני יכול להגיד רק דבר אחד- רביב,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רוצה החלפה בתלת אופן וורוד? :lol:

 

 

וברצינות (יותר), יחסית לאוטו שישב 20 לשנה, כמעט ואין לה חלודות, היא שמורה במצב מדהים וזה כולל גם את פנים הרכב.

היא פשוט יפהפיה, אני מקנא, ומקווה שהיא תחזור לכביש במהרה...

תהנה ממנה, תעדכן, וממך סיבוב,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בהמשך ליציאה מהלול, פורקו הברקסים והקליפרים נשלחו לשיפוץ במקביל הושגו דיסקי בלם חדשים, דרמים חדשים וצנרת בלם חדשה,פורקה משאבת הברקס המרכזית ונשלחה לשיפוץ יחד עם הבוסטר.

הסתבר שאין סטרטר והסטרטר שהושג לא מתאים, אחרי שהוברר כי בעיה להשיג סטרטר הוחלט על פיתרון אחר - הוחלף גלגל התנופה בגלגל גדול יותר ואז הותאם סטרטר, סודר פולי המנוע והורכב. בשלב הזה מתחילים בהשגת חלקים לשיפוץ מערכת ההגה והפרונט בתקווה שתוך חודש וחצי הרכב יסע ואז תתחיל העבודה הקוסמטית.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה לרכב שני הילוכים היי ולואו אולם כל אחד מהם מחולק לתת הילוכים רק שלנהג אין נגישות אליהם

 

 

שלום

 

חרטה ברטה אגדה מדהימה איזה מחלק תת הילוכים ואיזה נעלים!

הגיר הוא בעל החלפה אחת כלומר שתי הילוכים בלבד.

הגיר הזה היה מורכב ביזמנו בשברולט נובה משנות הא 70 גיר חרה לא אמין תוכלת חיים קצרה ביותר

והרכב היה לא שוטה דלק היה מבלעם דלק !

מתוך נסיון רב על תשיקיע שקל אחד בגיר למכור ישר לברזל ותרכיב בימקומו גיר נורמלי.

אם המנוע ביג בלוק הגיר הכי אמין והכי מוצלח הוא גיר 700 והוא מתאים לרכב שלך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני סלח לי אבל אתה מבלבל תמוח

גיר 2 הילוכים AKA POWER GLIDE

הינו הגיר עם החזקת מומנט הכי חזקה שיש בארסנל של GM עד לגיר TH400

למעשה הגירים של הדראג הכי חזקים באים על הבסיס של ה POWERGLIDE

ואם כבר גיר הכי אמין והכי מוצלח זה TH400 שיעמוד מאחורי ביג בלוק

גיר 700 יתפורר לו פשוט אחרי 5 נסיעות, זה גיר שאינו יודע להחזיק מומנט

בעייתי,ולא אמין בשיט.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

חרטה ברטה אגדה מדהימה איזה מחלק תת הילוכים ואיזה נעלים!

הגיר הוא בעל החלפה אחת כלומר שתי הילוכים בלבד.

הגיר הזה היה מורכב ביזמנו בשברולט נובה משנות הא 70 גיר חרה לא אמין תוכלת חיים קצרה ביותר

והרכב היה לא שוטה דלק היה מבלעם דלק !

מתוך נסיון רב על תשיקיע שקל אחד בגיר למכור ישר לברזל ותרכיב בימקומו גיר נורמלי.

אם המנוע ביג בלוק הגיר הכי אמין והכי מוצלח הוא גיר 700 והוא מתאים לרכב שלך.

 

 

בברכה בני ל.

 

חרטה ברטה גיר 700 איזה הכי אמין והכי מוצלח ואיזה נעלים!

 

שים גיר 700 על ביג בלוק ותתחיל לנסוע חזרה למוסך כדי להחליף אותו.

 

אל תשכח להביא שקיות כדי לאסוף את הפירורים שישארו לך מהגיר.

 

בברכה ליאור ב. :twisted:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור וקובי יקיריי

למה מתעצבנת?

הרי בסופו של דבר המליבו לא תשתנה:-P

היא תישאר עם כגיר שני ההילוכים שכמו שציין קובי הוא הגיר כמעט הכי חזק של GM.

מראש זאת הייתה הכוונה בעיקר לאור הניסיון הרע עם ה700 על הבלייזר שכבר בחצי נסיעה הראשונה היא פרקה אותו לחתיכות קטנות (כאלה שאפילו לא היה טעם להכניס לשקית :roll: _ לידיעתך ליאור)

ואח"כ כפי שאתה יודע ליאור נזקקתי לשיפוץ מאסיבי עם תוספות רבות.

אז חבל על העצבים.

בני ל. הוא מומחה ידוע לאירופאיות ועבודתו מדהימה עליהן.אבל באמריקאיות נו טוב הניסיון מלמד שבני לא צדק במקרה הזה.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי קובי

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי מאיפה הבאת את האשר?

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...