Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית למשפחה עם ארבעה ילדים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest משה אורח
פורסם

שלום רב,

בקרוב תתרחב המשפחה ואז נהיה שני מבוגרים וארבעה ילדים בגילים 0-8.

עד כה היתה ברשותי מכונית פורד פוקוס בליסינג, ששלשת הילדים נדחקו בה במושב האחורי.

אנו נוסעים בעיקר בתוך העיר, והקילומטרז' הכולל שלנו נמוך מאד (עד 700 ק"מ בחודש). ליסינג אינו משתלם לנו כלכלית.

 

ברצוני לעזוב את תוכנית הליסינג ולקנות מכונית שתתאים יותר לצרכינו:

* אוטומטית

* אמינה מאד

* לעיתים (פעם ב 2-3 חודשים) אנו נוסעים נסיעות ארוכות, ואז צריכים לקחת מטען (תיקים, עגלה וכו')

* תקציב עד 50000 ש"ח או טיפה יותר, אבל עדיף פחות :)

 

חיפשתי דיונים קודמים בפורום, וראיתי שממליצים על - מזדה MPV, מיצובישי ספייס ואגון, טויוטה פריוויה, אופל זאפירה.

את השתיים האחרונות קשה למצוא, ומהשתיים הראשונות המיצובישי חסכונית יותר (אך גם צפופה יותר).

 

אשמח לשמוע את המלצותיכם, וטיפים למה לשים לב בדגמים אלו (או האם יש דגם נוסף שאתם ממליצים)

תודה רבה!

פורסם

אם גודל של ספייס ואגון מספיק לכם תחפשו שמורה -רכב אמין מאוד בתנאי שלא מוזנח.

קאיה גויס - אלטרנטיבה למיצובישי. מודלים של 2001 או 2002 בתקציב שלכם.

האמת שבנסיעות של 700 ק"מ בחודש הבדל בצריכת דלק בין MPV לבין ספייס ואגון לא יבוא על ידי ביטוי בהפרש גדול של הוצאות דלק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עם חצי מושב אחורי מקופל המיצובישי תכיל בלי בעיות עגלה ותיקים, ולילד שיושב מאחור לא יהיה צפוף. הספסל המרכזי מרווח מאד.

בחירה טובה, לשים לב טוב למצב הגיר.

×
×
  • תוכן חדש...