Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיה בסונומה מנוע וורטק 4.3

ביום חמישי לאחר נסיעה בכביש מהיר האוטו קירטע קלות הגעתי הביתה כיבתי הדלקתי נראה הכל תקין

אתמול מדליק הרכב מקרטע בטורים נמוכים וברגע שמכניסים ל D האוטו נכבה

לאחר איבחון הבעיה התגלה שפלגים 4 ו 6 לא מגיבים כאשר מנתקים אותם אין שינוי בפעולת המנוע

הוחלפו פלגים הוחלפו כבלים הבעיה עדיין נשארה

יש ניצוץ בפלגים המדוברים

נוזלי מנוע תקינים ולא נשמעים רעשים חריגים

בשיחה עם מכונאי רכב דובר על ספיידר דלק או ראש מנוע

רעיונות לפיתרון הבעיה ובדיקות נוספות שניתן לעשות יתקבלו בברכה

פורסם

צילנדר שאינו משתתף, סיבת אי השתתפותו קלה מאוד לאיתור.

 

נראה מדבריך, כי יש ניצוץ לצלנדרים המדוברים. אני מקווה שהניצוץ חזק ותקין, ומסוגל לפרוץ את הלחץ הקיים בתא השריפה, כי בדיקת ניצוץ חיצונית, מתבצעת ללא עומס.

 

יש לבדוק שהצלנדר מקבל את התערובת הנכונה, כמות הדלק, מזרקים ופיקודים למזרקים, כמו גם לבדוק שאין דליפות אוויר במערכת היניקה לצלנדרים אלה, שכן יניקת אוויר, תגרום לשיבוש כזה.

 

בנוסף, ואם הכל נראה תקין, יש לבדוק קומפרסיה ולחץ הפוך, לפחות לצלנדרים אלה.

 

אני מקווה שאכן הפלגים הוחלפו, לעיתים לאחר חיפושים ארוכים, מגיעים חזרה למצב שהפלגים שנראים לכאורה תקינים, תקולים הם.

 

יתכנו תקלות נוספות, ואחרות, כמו וסת לחץ דלק, ועוד, יש להתחיל בבדיקות אלה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בנוסף לבדיקות הנכונות ,שדני ציין

יש לציין כי מזרקי ה"עכביש " מועדים לפורענות ,והתופעות שציינת אכן מתאימות ,

לאחר שוידאת אות מוצא מהמחשב אל כל המזרקים ,ניתן להחליף את המזרקים הסוררים בלבד ללא החלפתו של העכביש כולו

עלות כל מזרק 300 שח

האם ישנן בעיות כגון התנעה קשה מנוע חם או קר?

האם לאחר ההתנעה נראה עשן שחור מהמפלט?

האם פילטר הדלק הוחלף באחרונה?

יגאל

פורסם

שבוע טוב לכל חברי הפורום ולמנהלים.

במידה וכל הבדיקות שמנהלנו דני הציע יצאו תקינות - לחץ דחיסה , דליפות וכו והתקלה בעינה נשארה והחשד נופל על מע הדלק -

עודפים לזוג זה - אין מנוס מלפרק את סעפת היניקה לבדיקה מעמיקה.

אמנם חשוב לדעת איזה דור מע עכביש מותקנת ברכב - מפני שהתקלות יכולות להיות שונות עם תוצאות דומות.

במידה וזו המע מהדור הראשון - החשד נופל על ווסת הדלק שדולף - ( יושב בידיוק מעל שני צילינדרים אילו).

אפשר לכבל כיוון באבחון עפ צבע קצה המצת בשני צלינדרים אילו ולהשוותם לאחרים - עודף או חוסר דלק לפני שמתחילים לפרק סעפת יניקה.

בהצלחה.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

בדוק קודם דחיסה, ברוב הסיכויים מדובר "בעקביש" , ניתן להעזר גם בסורק , RANDOM MISFIRE היא הכותרת שיראה הסורק אם מדובר בעקביש.

 

דוד ברזילי

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אדגיש שאם מדובר בצלנדרים 4 ו 6 , יש להתייחס בכובד ראש לאפשרות של "תקלה משותפת" , כלומר תקלה המאופיינת בקשר ישיר לצלנדרים אלה, כלומר, מה מאוד משותף להם , ולהשפעה על תיפקודם.

 

לא אמורה להיות בעיית אבחון מהירה ומדוייקת, שכן התקלה "חיה" , לא מהסוג שקוראת אחת ב X זמן.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עידכון :

בבדיקה נוספת התגלה שכאשר הרכב עולה לטורים גבוהים יותר הרכב נוסע תקין ללא שום בעיה הנראת לעין

בנסיעה בכביש מהיר בסביבות ה2000 סל"ד המנוע מגיב טוב ללא קפיצות ותקלות

אך עדיין בזמן עמידה הרכב מזייף ונכבה לעיתים קרובות

פלגים 4 ו6 מגיבים פחות לפעולת המנוע מאשר הפלגים האחרים

לאחר חשד של בריחת אויר מכיוון הסעפת נפתחה הסעפת העליונה והתחתונה נוקתה משאריות

והוחלפו אטמים חדשים אך ללא תוצאות

נבדק חיישן O2 ונמצא תקין

הוספתי תמונה של הסעפת העליונה והעכביש שבתוכה

אשמח לעזרה ורעיונות נוספים לבדיקה

תודה מראש

שרון

20012008079.jpg

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

ע"פ התמונה ועד כמה שניתן לראות דרך המסך הקערה של צילנדרים 2,4,6 - יותר נקייה מהצד השני - דבר אשר מחזק את הערכתי שאכן הווסת דלק דולף.

בקש מחבר שיעזור בבדיקה ושיפתח ויסגור את מתג ההצתה מס פעמים - לא להניע ( להפעיל משאבת דלק למס שנייות) ולראות האם הווסת אכן דולף במצב זה - (לרוב דולף מחלקו האחורי) ובדיקה וזואלית של צנרת הפופיטים.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

עידכון:

היום בבוקר הגעתי להדליק את הרכב וכאילו כלום לא קרה הרכב מניע ללא גז

ונשאר בטורים יציבים גם בניוטרל וגם בדרייב

כרגע הבעיה נעלמה אך אני לא רוצה להגיע למצב שהיא תחזור בהפתעה

יש רעיונות נוספים למקור הבעיה? האם לשלול אפשרות נזילת דלק מהשסתום?

×
×
  • תוכן חדש...