Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

אני חושב לעבור לדיזל, אשמח מאד לקבל המלצות לרכב פרטי, עד 60 אלף ש"ח

 

חשבתי על פולו קלסיק שנת 2000 מחירון 58,000 ... למה היא כ"כ זולה ????

 

:lol: מה אתם אומרים ???

תחביבים זה עסק יקר !!!

פורסם
שלום לכולם !

 

אני חושב לעבור לדיזל, אשמח מאד לקבל המלצות לרכב פרטי, עד 60 אלף ש"ח

 

חשבתי על פולו קלסיק שנת 2000 מחירון 58,000 ... למה היא כ"כ זולה ????

 

:lol: מה אתם אומרים ???

 

אני לא יודע אם יש TDI .....

כל מה שאני מכיר הם SDI ...

אוטו חלש מאוד מאוד מאוד...

גם תאוצות , גם האצות ביניים הכל...

 

אני לא הייתי קונה SDI לעולם ..

אם יש TDI אז תבדוק אותו .. רק לא SDI

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אין TDI יש רק SDI עם 68 כ"ס

 

אם כך אז אני נדבק בעמדה הראשונה שלי המנוע ה SDI חלש ביותר ולא פרקטי לדעתי !

 

אם תנהג ברכב זה תבין על מה אני מדבר :idea:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אין TDI יש רק SDI עם 68 כ"ס

 

אם כך אז אני נדבק בעמדה הראשונה שלי המנוע ה SDI חלש ביותר ולא פרקטי לדעתי !

 

אם תנהג ברכב זה תבין על מה אני מדבר :idea:

 

לא פרקטי ?! אז כל המוניות האלו גם לא פרקטיות ? מיליוני הברלינגואים העגלות גם לא פרקטיות ?

 

אולי תבין שזה רכב עבודה, רכב שאמור לשרוד הרבה קילומטרים בלי בעיות, וכוח המנוע פחות חשוב במקרה הזה, ו 106 ראלי לא תתאים.

 

וחוץ מזה, הפולו לא כווול כך עגלה, היא נוסעת יפה מאוד.

פורסם

מנסיון, הפולו לא כל כך עגלה, אם אתה מנצל את המנוע שלה עד הסוף.

ואז, הרעש מאד לא נעים. ורק ביום טוב היא תצליח לראות בשעון 130+.

(בירידה עם רוח גבית :lol: ) כך, שאני לא ממש יודע איך היא מתמודדת עם עליות ארוכות.

בנסיעה מנהלתית היא עגלה. נקודה.

 

אבל זה לא מה שצריך לעניין קונה פוטנציאלי של פולו אס די אי.

הדבר שצריך לעניין אותך זה אמינות וצריכת דלק. לא? הרי אתה קונה אוטו כדי שיהיה סוס עבודה. אני מציע לך לשאול נהגי המוניות את שתי השאלות הללו.

 

יובל.

פורסם
ורק ביום טוב היא תצליח לראות בשעון 130+.

 

אני הצלחתי לראות 160+ קמ"ש איתה, אבל היא היתה חדשה יחסית.

 

בעיקרון הרכב חלש אבל ניתן בהחלט להסתדר עם המנוע הזה,

 

מה שחשוב שהרכב הוא סוס עבודה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

לדעתי עדיף כל מנוע TDI על המכונית הזו...

 

זו דעתי ....

TDI גם סוס עבודה וגם הרבה יותר טוב מבחינת ביצועים ( לא ספורט - אבל אני לא יודע איך סובלים מנוע כזה.. אולי זה רק אני ) אבל בכל מקרה כדאי לנהוג על הרכב כדי לדעת על מה מדובר

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

היה לי הרבה נסיון עם האוטו הזה יש אותו לחבר טוב שלי ...

תאכלס, עגלה ? זה נכון - אל תצפה לעשות איתו פתיחות או משהו כזה :)

אבל אם מה שאתה מחפש זה צריכת דלק נמוכה אני יכול להגיד לך שחבר שלי מתאמץ להוריד את הדלק כל שבוע כדי שיוכל למלאות עם הדלקן ביום שישי ולקבל את העיתון החינם למילוי מעל 100 שקל :lol:

הוא אשכרה יושב בחנייה על ניוטרל ולוחץ על הגז ... :!:

אמינות ? הוא די קורע את הרכב והוא לא נראה לי במצב פחות טוב מהיום שהוא קיבל את הרשיון אז האוטו גם אמין - עזבו שהוא גרמני... שהם סוסים מבחינת אמינות רכב

הבעיה היחידה עם דיזל , זה אם אתה קונה את זה פרטי לעצמך יכאב לך הביטוח כי לפי מה שהבנתי ביטוח לרכב דיזל זה בסביבות ה8000 שקל

תקנו אותי אם אני טועה...

פורסם
ברור שעדיף TDI, אבל מדובר פה על תקציב מוגבל.

 

סיאט טולדו ישנה מודל 97-98 TDI ...

אותו מחיר אבל מנוע הרבה יותר טוב....

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
ברור שעדיף TDI, אבל מדובר פה על תקציב מוגבל.

 

סיאט טולדו ישנה מודל 97-98 TDI ...

אותו מחיר אבל מנוע הרבה יותר טוב....

 

אין טולדו TDI המדור הקודם, זה בדיוק אותו הSDI.

 

הכוונה היא לא רק הכסף לרכישה, רכב יותר גדול עם טורבו-דיזל יהיה יותר יקר לאחזקה.

פורסם
ברור שעדיף TDI, אבל מדובר פה על תקציב מוגבל.

 

סיאט טולדו ישנה מודל 97-98 TDI ...

אותו מחיר אבל מנוע הרבה יותר טוב....

 

אין טולדו TDI המדור הקודם, זה בדיוק אותו הSDI.

 

הכוונה היא לא רק הכסף לרכישה, רכב יותר גדול עם טורבו-דיזל יהיה יותר יקר לאחזקה.

 

נדמה לי שאני לא ממש בקשר עם המכוניות הללו .. פשוט שה SDI כשנהגתי בו הרכשתי כמו על איזה חמור...

אבל אם כבר חמור אז חמור עבודה :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני מכרתי לאחרונה סיאט קורדובה דיזל שנת 2000 לאחר שנתיים ביחד. זה אותו רכב בדיוק כמו הפולו, רק שהמחירון שלה הוא 42000.

אני הייתי מרוצה מאוד מהאוטו. לא היו לי ציפיות גדולות ממנו, ולכן כמעט ולא התאכזבתי. נסעתי עליו 4000-5000 ק"מ בחודש. בקושי עברתי את ה-100 ש"ח בשבוע על דלק. האוטו נוסע סביר כל זמן שאתה נוסע בו לבד. ניתן לשייט איתו ב-120 בקלות, כל זמן, בעיקר אם אתה סובל מבעיות שמיעה...

עליות לוקחים איתו ב-60. בכלל, הילוך שלישי מתגלה כהילוך השחוק ביותר ברכב הזה לאורך זמן.

המנוע מתחיל לנשום כבר באיזור ה-1300 סל"ד. הרבה מה להציע מעל 3000 סל"ד אין לו.

בגדול האוטו היה אמין מאוד. בעיות התגלו במאוורר הקידמי - הוחלף כמעט כל שנה (הרכב היה יד ראשונה במשפחה כך שהסטוריית הטפולים מוכרת). בגלל תקלות חשמל בנוריות לחץ שמן, פעמיים האוטו הגיע למוסך על גרר. לפחות זה הרע במיעוטו.

 

הבעיה היחידה עם דיזל , זה אם אתה קונה את זה פרטי לעצמך יכאב לך הביטוח כי לפי מה שהבנתי ביטוח לרכב דיזל זה בסביבות ה8000 שקל

 

ממש לא. מקיף הוא באיזור ה-3500 ש"ח.

 

סיאט טולדו ישנה מודל 97-98 TDI ...

אותו מחיר אבל מנוע הרבה יותר טוב....

 

מנוע ה-TDI של הטולדו הוא בעל 75 כ"ס ולא 90 או 110. רכישת טולדו כדאית רק אם יש צורך ברכב גדול יותר מהקורדובה. אחרת מדובר ברכב עם שנתון נמוך יותר, וברכבי דיזל, הבדל של שנתיים הוא לכל הפחות 60000 ק"מ יותר על השעון.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...