Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתפסתי על ידי מצלמת מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי בכביש מהיר מקרית גת לכיון ירושלים במהירות של 160 קמ"ש ואני שמתי לב שהיה פלאש...כנראה צילמו אותי במצלמות אכיפה.

 

אניי יודע שאני חסר אחראיות ואני לא מנסה להסיר מעלי את האשמה אבל יש לי כמה שאלות:

 

א. מה העונש ?

ב. תוך כמה זמן אני אדע אם באמת צילמו אותי או לא?

ג.אם אחותי תפיל את זה על עצמה שהיא לא נהגת חדשה אז היא תקבל רק שלילה+נקודות? כי אני נהג חדש(שנה רישיון).

ד. אין לי עבירות קודמות...אפילו לא דו"ח חניה אז אם אני הולך למשפט השופט יקל עלי?

 

תודה.

פורסם

העונש מאד תלוי,

במקרה שאתה הולך למשפט בתור נהג חדש אני מעריך שתצפה לכל הפחות לחצי שנת שלילה

אין לי מושג תוך כמה זמן,אבל נראה לי שמשהו כמו חודש עד שתקבל דו"ח "אם תקבל" שזה ממש לא בטוח.

כי יש לי מקרה של שלושה חברים שצולמו אבל כנראה הפיל כבר היה מלא.

 

אם אחותך תפיל על עצמה והיא לא נהגת חדשה צעירה + ותק בנהיגה בלי עברות קודמות. אני חושב שמשהו כמו 3 חודשי שלילה.

 

זה שאין לך עבירות קודמות לא מעניין אף אחד יש לך סך הכל שנה רישיון.אל תנסה אפילו להגיד את זה לשוטר/שופט.

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

יש לי חבר טוב מאוד שנתפס על ידי שוטר במהירות גבוהה מהמותרת ב50 קמ"ש ובמשפט קיבל רק קנס 500 שקל[ואולי גם כמה נקודות, בכל מקרה לא משהו רציני] ולא היה בשלילה אפילו יומיים(הוא נהג חדש)

 

מה שכן, כשהוא היה צריך לחדש את הרישיון נודע לו כי הוא יהיה נהג חדש לעוד שנתיים נוספות.

ועוד משהו קטן: אבא שלו די מקושר במערכת המשפט הישראלית, לא יודע אם זה קשור.

פורסם

עו"ד הוא כל יכול.

 

מכיוון שאף אחד מאיתנו הוא לא עו"ד, עדיף לך לשאול אחד אמיתי אם הואיכול להציל אותך מזה.

 

ושוב,הכל עניין של כסף.

פורסם
יש לי חבר טוב מאוד שנתפס על ידי שוטר במהירות גבוהה מהמותרת ב50 קמ"ש ובמשפט קיבל רק קנס 500 שקל[ואולי גם כמה נקודות, בכל מקרה לא משהו רציני] ולא היה בשלילה אפילו יומיים(הוא נהג חדש)

 

מה שכן, כשהוא היה צריך לחדש את הרישיון נודע לו כי הוא יהיה נהג חדש לעוד שנתיים נוספות.

ועוד משהו קטן: אבא שלו די מקושר במערכת המשפט הישראלית, לא יודע אם זה קשור.

מהירות גבוהה ב-50 קמ"ש ורק 500 ש"ח,לא נשמע לי,אותי תפסו ב27 קמ"ש מהמותר וקיבלתי קנס 750 ש"ח+6 נקודות

פורסם
תודה לכולם..נחכה ונראה אם אני אקבל את הדו"ח.

 

בלי קשר את הלקח שלי למדתי.

 

זה הכי חשוב.

 

העיקר שלמדת לנהוג במשנה זהירות, ותמיד תמיד להיות ער למעשים שלך.

כל הכבוד על ההבנה.

 

מקווה שתמשיך לנהוג עוד עשרות שנים שקטות ואחראיות על הכבישים.

ואם לא, לא נורא, חצי שנה זה לא סוף העולם...

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

×
×
  • תוכן חדש...