Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני מעוניין לרכוש רודסטר לא חדשה כרכב ראשון שלי. (אחרי שניים שהיו יחד עם אמא / אחות)

ישנם שלל דגמים שהייתי מאושר להיות הבעלים שלהם (פונטיאק פיירבירד.. טיוטה MR2.. הונדה S2000.. מזדה מיאטה .. וכו'),

אך אין לי שמץ של מושג איך חווית הנהיגה בהן - או יתר על כך - התחזוקה השוטפת שלהן, דלק, הוצאות ביטוח וכו'.

 

אשמח לקבל מידע העשוי להפוך את התלבטותי לבוגרת ואת בחירתי כרודסטר ראשון למוצלחת ומהנה.:roll:

 

ראוי לציין כי איני מתכוון לרכוש רכב חדש מחד, ואספנות מאידך.

 

תודה,

אסף.

פורסם

תקציב - עד 80,000 שקל.

 

דרישות:

קלה לתחזוקה, חלפים בנמצא.

רודסטר דו-מושבית (אימפרזה לסוגיה לא מלהיבות אותי)

"סלחנית" מיועדת למתחילים.

ויפה 8)

פורסם

אז בוא נתחיל מלהוריד את הS2000 והMR2 מהרשימה?

S2000 מחוץ לתקציב בענק, ולא סלחנית בכלל.

MR2 רכב נדיר בארץ, שגם מעלה את המחיר שלו, ואני מניח שגם את התחזוקה שלו.

בנוסף, צא מנקודת הנחה שרכב ספורט/יבי יותר יקר לתחזוקה מהאוטו של אמא.

 

לא יודע מה עם המיאטה מבחינת סלחנות, אבל בתקציב של 80K אתה יכול לרכוש שנתון מאוד מוקדם, שלא יהיה מלווה במערכות בטיחות אלקטרוניות למיניהן.

 

 

ועכשיו יגיעו האנשים שיש להם יותר מה להגיד... :)

 

 

יום נפלא וחג שמח!

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

הS2000,פיירבירד,MR2 ירדו אם ככה מהפרק.

בתקציב הזה תוכל למצוא רובר MG (בעייתית לתחזוקה ולפי שמועות לא הכי אמינה)

או מיאטה דור ראשון+יישאר לך מספיק כסף ליישור קו עצבני+שיפורים קלים.

 

המיאטה יחסית סלחנית וניראה שהיא מתאימה לך.

האם אתה נעול על רודסטאר או שגם קבריולט באות בחשבון (ראה פיירבירד)

פורסם

מצאתי פיירבירד ב20,000 פחות מהתקציב שלי, אבל - התחזוקה שלה בשמיים.



כמות הדלק שצורך רכב בעל 5700 V8 גם גבוהה.

ועוד מדובר בשנתון 94 בסה"כ :idea:

 

אז כנראה שאלך על מיאטה.

לא סתם היא הרודסטר הנפוץ בארץ. (מוכח)

 

היכן ניתן למצוא מידע על מיאטות?

( כל מידע הכוונה )

 

 

פורסם

גם אני הייתי פעם במצבך

 

ומצאתי איטלקיה מדהימה, תחשוב על זה .

spiderax9.jpg

היו 106 ראלי MK2 ,פורד RS2000 ,פיאט קופה 16VT

וכרגע אלפא ספיידר 1998 שחורה ומדהימה שמעלה בי חיוך כל פעם מחדש

פורסם

אין שום משמעות להנעה, רודסטר (או ספיידר ב"לא אמריקאית") הינה מכונית דו מושבית( האמת לא תמיד אבל לרוב), פתוחה בעלת אופי ספורטיבי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טל,

 

ראשית - בדוק עלויות ביטוח. יקר.

שנית - האם אתה גר / חונה במקומות "מועדים לפורענות"?

 

בהצלחה

106GTI - Deus ex machina

פורסם
היא מדהימה ללא ספק, אבל לא רודסטאר.

ההנעה פשוט בגלגלים הלא נכונים

 

פיאט ברקטה (לדוגמא) הינה רודסטר למרות שהיא הנעה קדמית.

פורסם

קשה לי להאמין שהרודסטר מבית אלפא תהיה זולה לאחזקה

המיאטה מהדור הראשון ישנה ודיי חלשה (יחסית) אבל קל יותר וזול יותר לתחזק אותה מאשר את האלפא או את הMG

 

אני אישית חושב שהמיאטה שאתה יכול לקנות בתקציב שלך לא מצדיקה את המחיר אבל זה רק אני :roll:

 

אגב אני איתך בעניין הMR2

 

אבל לא כרכב ראשו,ן בטח לא כרכב ההנעה אחורית הראשון שלך

פורסם

אסף, למה דווקא רודסטר ?

 

בגלל הגג הפתוח, או בגלל ההתנהגות ?

 

מה חשוב לך יותר ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...