Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי ברכב רדיודיסק משולב DVD משהו פשוט(זה בלי מסך) אני חושב קוראים לזה "גולם".

כתוב על הפאנל 52WX4. של חברת EXPOLOSION.

 

מאחורה במגש יש לי 2 רמקולים של PIONEER 6X9

 

מקדימה יש לי רמקולים של KENWOOD עגולים לא יודע איזה גודל אם 6.5 או 5.5(משהו כזה.)

 

שמגבירים עד הסוף את העוצמה שומעים יפה בלי זיופים הכל חלק.

 

בקיצור אני רוצה ליקנות זוג טוויטרים ולהוסיף אותם מקדימה ככה בלי כלום לחבר אותם במקביל לרמקולים הקדמיים מה אתם אומרים? הרמקולים הקדמיים זה 2WAY (רק בזה אני קצת מבין חחח)

 

יכול להיגם נזק לרדיודיסק אם מוסיפים זוג טוויטרים?

 

איזה טוויטרים אני צריך ליקנות ל כמה וואט?

 

אני לא יודע כמה וואט הרמקולים..

 

תודה.

פורסם

כן קראת..

 

ואם אני בכל זאת יחבר את הטוויטרים ולא ישמע על פול ווליום, אלא על חצי או שלושת רבעי ווליום זה עדיין מסוכן?

פורסם

היו לי טויטרים מחוברים באופן הנל ולא הייתה שום בעיה

עקרונית כן נוצר זרם יותר גבוהה אבל מכיוון שהטוטרים לוקחים זרם נמוך יחסית ברוב המקרים זה כן יעבוד

בקיצר אתה לוקח סיכון לשיקולך ואחריותך.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

×
×
  • תוכן חדש...