Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א- ממש משנה סטודנט למה.

בכל מקרה זה לא סטודנט לבקרת איכות של מטוסים:roll::|:?:shock:.

ב- נמאס לי להגיב כי כל מה שאגיד ישר יקפצו 5 אנשים להפריך.אין לי כח לוויכוחים מיותרים. והעובדה היא שאתה עדיין לא מאמין שיש שם עוד הרבה קומבינות וזה רק קצה הקרחון.

ואני יותר ממשוכנע ששם זה לא הדוגמא היחידה.

מה שכן זו הדוגמא היחידה שהתפרסמה.

תחשוב מה שאתה רוצה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
א- ממש משנה סטודנט למה.

בכל מקרה זה לא סטודנט לבקרת איכות של מטוסים:roll::|:?:shock:.

 

בקרת איכות לא נעשית ע"י גאונים. זו עבודה שבלונית מול ספר בדיקות שבו מוגדר בדיוק מה צריך לעשות ומה לקבל כתגובה. אם מישהו התרשל בתפקידו זה לא בגלל שהוא סטודנט או מדען גרעין אלא בגלל שהוא לא עבד לפי הנהלים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא.

חד משמעיתלא ב-ל' הידיעה.

מי שתפקידו לחתום על השמישות הוא אדם שתפקידו לחתום על טופס השישות.

לא סטודנט.לא תלמיד תיכון. לא חבר אגד.לא נציג המכללה למנהל.לא כתב רכב.אף אחד חוץ ממי שעבר הדרכה ויש לו את הידע הרלוונטי והניסיון .שם התפקיד הזה היה של מישהוא אחר, ו"נתנו לו לחתום כי הוא אינטיליגנט".

בנוגע לבקרת איכות של מפעלים, נכון. לא צריך גאון בשביל לעשות בדיקת איכות לדברים כמו טלוויזיות,DVD,קומקומים חשמליים, ושאר מוצרי צריכה נפוצים.

מטוס הוא לא מוצר צריכה נפוץ, וקצת יותר בעייתי אם חלק לא עובר בדיקה כמו שצריך ומפתח תקלה בגלל זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

את רמת הבדיקה מגדירים הנהלים ולא הבודק. דברים הרבה יותר מסוכנים ממטוס עוברים בדיקות ע"י אנשים שבקושי יודעים לכתוב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קצת פיזור ערפל.....

 

במקום כלשהו בארץ, אשר את שמו אני מנוע מלומר, מתבצעים כבר מזה זמן מה ניסויים של הרכבות מנועים חשמליים במכוניות רנו שונות, בהצלחה רבה. מדהים לראות את ההמרות ממנועים רגילים לחשמליים. צוותים ממדינות שונות בעולם מבקרים מזה מספר חודשים ושוקדים על תכנון והינדוס והתוצר, כאמור, כבר קיים ומתגלגל, בשקט (תרתי משמע).

 

כך שכשאני קורא כותרת כזו, אני רק יכול לומר בהצלחה, התקדמות.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
קצת פיזור ערפל.....

 

במקום כלשהו בארץ, אשר את שמו אני מנוע מלומר, מתבצעים כבר מזה זמן מה ניסויים של הרכבות מנועים חשמליים במכוניות רנו שונות, בהצלחה רבה. מדהים לראות את ההמרות ממנועים רגילים לחשמליים. צוותים ממדינות שונות בעולם מבקרים מזה מספר חודשים ושוקדים על תכנון והינדוס והתוצר, כאמור, כבר קיים ומתגלגל, בשקט (תרתי משמע).

 

כך שכשאני קורא כותרת כזו, אני רק יכול לומר בהצלחה, התקדמות.

 

ליאור.

אני מנוע מלהגיד אבל מה לרנו ולארץ הצחיחה שלנו? הרבה פעמים בדקו המון חברות אם ישראל מתאימה אבל בסוף הלכו על השכנות בעלות ה-ייצור זול [כמו צ'רי וסוריה או שזה היה ירדן לא משנה נראה לי שהבנתם]. אז אפילו אם אמרת שהם מבצעות ניסויים במקום סודי, אין זה אומר שהם באמת ייצרו את הרכבים בארץ מאחר וכוח העבודה יקר. תאמין לי שברגע שישראלים יתחילו לעבוד בענף הבניה[=שכר נמוך=תאילנדים=סינים] יהיה מצב שיתענינו יותר בנו מאשר לשכנותינו האויבות.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
שברגע שישראלים יתחילו לעבוד בענף הבניה[=שכר נמוך=תאילנדים=סינים]

 

רק שהשכר בבנין לא נמוך. עובד זר חוקי עולה כ 8,000 ש"ח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מטוס הוא לא מוצר צריכה נפוץ, וקצת יותר בעייתי אם חלק לא עובר בדיקה כמו שצריך ומפתח תקלה בגלל זה.

 

עזוב אותך מתאוריות קונספירציה ותחקירים עתירי רייטינג של ידיעות אחרונות, בא נדסקס את מבחן התוצאה, כמה ווסט-ווינג כאלה יוצרו עד היום וכמה נפלו מהשמים באמצע הטיסה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפי מה שאני יודע, הפרוייקט כרגע מתעכב,ולא ידוע אם הוא ייצא לפועל לא בגלל סיבות מצד ישראל אלא בגלל שאיראן מפעילה לחץ כבד על רנו ועל ממשלת צרפת לביטול הפרוייקט.

 

ובגלל העובדה שצרפת מושקע בסכומי עתק באיראן, הלחץ הזה כרגע עובד.


×
×
  • תוכן חדש...