Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אחים שלי!

אתם יכולים לעזור לי בבחירת ג'יפ שטוב בשטח ובכביש עד 250 אלף שקלים....

תודה מראש:יורי בר 8)

סתכלו ימינה_-_-_-_->>>ימינה מפגרים!...

אשקלון עיר הפשע....בואו אם אתם גברים!

אנחנו דור כחול לבן..חושבים כחול...מסניפים לבן...

תנו לחיות לחיות...סתם מה זה החרא הזה..

אמ....זהו האאא כן ראיתם את התמונה<<------

זאת של פמלה אנדרסון....איזה שווה!!!!!

פורסם
שלום ידידי היקרים!

אתם יכולים לעזור לי בבחירת ג'יפ שטוב בשטח ובכביש עד 250 אלף שקלים....

תודה מראש:יורי בר 8)

 

בפורום פה לא כל מתמצים בג'יפים ....

בכל מקרה הכי נוח על הכביש זה הפאג'רו קינג... הכסאות שלו נוחות מאוד ( כסא הידראולי -מקווה שהשם נכון- אבל כדי שתבינו .. כמו הכסאות שנמצאים באוטובוס ) ...

 

יכולת השטח שלו לא הכי טובה....

 

מחיר של חדש היא כ 300000 שקל .. אני מציע לך אם אתה לא הולך לשטח טכני רב וקשה מאוד ללכת על הקינג...

 

אם אתה רוצה משהו חזק לשטח ... המלצתי היא על ה TROOPER ... ג'יפ חזק מאוד ובעל יכולת שטח מצויינת ....

אך הנוחיות שלו על הכביש נמוכה מזו של הקינג...

 

----- כל מה שכתבתי הוא מתוך נסיון בשטח ובכביש בטיולים בג'יפים ללו .... -------

 

אם תפרט יותר זה יעזור ...

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אני ממליץ בחום על הטויוטה לנד קרוזר החדשה.

 

תענוג בשטח ועולה על מתחרותיה בכביש.

 

נכון מאוד..

אבל לפחות לי אין התנסות עם הג'יפ החדש...

 

ואני חושב שהוא יקר יותר מ 250000 ... אם אני לא טועה המחיר שלו מתחיל מ 300000+

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
KING קצר לפי כמות המכוניות על הכביש אני

רואה הצלחה גדולה עם תוצאות לא נלחמים.

 

MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll:

Back to the original - NC again.

פורסם
KING קצר לפי כמות המכוניות על הכביש אני

רואה הצלחה גדולה עם תוצאות לא נלחמים.

 

לא כל מכונית פופולרית טובה....

כמו הלאנטיס !!! תגיד לי עכשיו האוטו טוב. ?!@?

 

את תשער השערות .. תגיב רק במה שאתה כן יודע !...

 

אפילו אם זו לא כוונתך אבל יש בכך להטעות את השואל ...

זה לא אישי ... זו הערה :)

 

וכנראה שהוא לא ממש מסתכל על השרשור. כי לשאלתי לאיזו מטרה הוא צריך את האוטו הוא לא השיב !!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
KING קצר לפי כמות המכוניות על הכביש אני

רואה הצלחה גדולה עם תוצאות לא נלחמים.

 

MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll:

 

מה נדלקתה על הMAZDA הזו אני לא שמעתי משהוא מפוצץ עליה.

פורסם
KING קצר לפי כמות המכוניות על הכביש אני

רואה הצלחה גדולה עם תוצאות לא נלחמים.

 

MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll: MAZDA :roll:

 

מה נדלקתה על הMAZDA הזו אני לא שמעתי משהוא מפוצץ עליה.

 

הוא נתן דוגמא לרכב שנמצא הרבה על הכביש אבל הוא לבטח לא הטוב ביותר בקבוצתו (הכוונה היתה ללאנטיס מן הסתם). ההתיחסות היתה לגבי ההמלצה לקינג בגלל שהוא נמצא הרבה על הכביש.

 

גיא.

פורסם

לפי דעה ששמעתי משכן שנוסע על RAV4 כבר שנתיים (או משהו כזה) הוא מאוד מרוצה מהרכב בנסיעה עירונית - מצד שני בשטח הוא לא מבקר, אז אני לא יוכל לתת לך עצה.

פורסם
לפי דעה ששמעתי משכן שנוסע על RAV4 כבר שנתיים (או משהו כזה) הוא מאוד מרוצה מהרכב בנסיעה עירונית - מצד שני בשטח הוא לא מבקר, אז אני לא יוכל לתת לך עצה.

 

הראב 4 טוב יחסית בכביש ...

אך יכולת השטח שלו ירודה ביותר...

 

זה רכב של פוזה.. כביש וקצת קצת שבילי עפר....

משהו בסגנון הסניק ....

 

אבל נדמה י שהבחור ששאל . כבר מזמן הלך ולא מסתכל בכלל על ההודעות והנסיון לעזור . :x

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אבל נדמה י שהבחור ששאל . כבר מזמן הלך ולא מסתכל בכלל על ההודעות והנסיון לעזור . :x

 

אכן מחלה בפורום הזה (ראו גם את השירשור על ה CTI).

 

מנייאקים כפויי טובה. אני הייתי מוחק להפ את השירשור וזהו, שילכו לעזאזל.

פורסם
אבל נדמה י שהבחור ששאל . כבר מזמן הלך ולא מסתכל בכלל על ההודעות והנסיון לעזור . :x

 

אכן מחלה בפורום הזה (ראו גם את השירשור על ה CTI).

 

מנייאקים כפויי טובה. אני הייתי מוחק להפ את השירשור וזהו, שילכו לעזאזל.

 

לפחות יש לי מצפון נקי ...

אני עשיתי את המוטל עליייי.....

 

יש מניאקים בכל מקום ...צריך ללמוד לחיות עם זה מה לעשות !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

ובתקציב הנתון:

 

1. טויוטה לנדקרוזר קצר.

2. מיצובישי פאג'רו קצר.

 

בעקרון הקינג נוח יותר בכביש והלנדקרוזר עדיף בשטח (מבחינת מראה ופנים לדעתי האישית הלנדקרוזר לוקח ובגדול).

 

אם רוצים להתפשר על משהו זול יותר אזי הייתי ממליץ לחשוב בכיוון של הניסן טראנו (אומנם היא מתיישנת בכבוד אך לפחות מקבלים תמורה טובה לכסף).

×
×
  • תוכן חדש...