Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי גאנטים מגנזיום לבורה שלי.

הג'אנט הוא של סיאט לאון טורבו.

המידה הישנה שלי היתה 195 / 65 / R15

 

המידה החדשה שאני רוצה (והיא תקנית) ובגלל שהגאנטים הם R16.

205 / 55 / R16.

 

אני מבקש המלצה ל 4 צמיגים חדשים.

דרישות.

שיחזיקו כ 50,000 קילומטר. (כשנתיים אצלי)

שיהיו שקטים

אחיזה טובה. (קיץ / וחורף ירושלמי !)

ושיהיו עמידים יחסית לבורות / מהמורות. וכו.

 

תקציב! עד 500 שקל לצמיג. שזה לדעתי מכובד ביותר. או 2000 שקל.

אפשר למתוח את התקציב! אבל רק עם הוא ממש שווה את זה. ל 2500 שקל.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לאחר חיפוש.

ושיחה עם צמיגאי חבר. הוא המליץ לי על הHankook Z12 מחיר 650 שקל לצמיג! כולל הרכבה על הגנטים ה"חדשים" איזון של כולם. כולל הספיר. (גם הוא מגנזיום מאותו דגם) **המחיר לרביעיה יהיה 2400 שקל! - אולי טיפה פחות.**

הספייר יהיה עם הצמיג שאני מקבל עם הג'אנט (עם הוא תקין וסבבה). המידה שלו היא 195. והרגילים הם 205. זה ישנה משהוא?

 

ואני רואה שהרבה ממליצים על SP9000.

ועל ה F1.

איך הם מול הצמיג של החבר שלי המליץ?

הוא מחזיק גם TOYO. אבל הוא אומר שהם יקרים מדיי לתקציב שלי.

 

אני לא מחפש צמיג ספורטיבי ! אבל צמיג שיחבר אותי טוב לקרקע. ולא יתחמם ויהרס או יתקצרו חייו בצורה רצינית.

(אני נוהג יחסית מהר) למרחקים של עד 120 קילומטר. (כמובן שמדי פעם אני נוסע לצפון/ אילת.)

 

 

שאלה שמעניינת אותי.

אני הולך להתקין וו גרירה. ולגרור עגלה של כ 250- 300 קילו. הגרירה תהיה בממוצע של פעמיים בחודש.

יש השפעה על הצמיגים? יש צמיג שיתאים יותר? יתאים פחות. או יהרס מהר יותר בגלל זה?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הייתי היום בפנצריה נוספת.

המליצו לי על פראלי P6000. מחיר של 2000 לרביעיה.

ועל מישלין פילוט 91V. במחיר של 700 שקל ליחידה. אבל אני יצליח להוציא ב2500 אותם.

או הנקוק Z12 ב 2200 שקל

או ה SP9000.

 

אני ישמח לתשובות

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

700 שח לצמיג מישלין פיילוט פרימאסי טרי (עד 3 חודש מתאריך ייצור- ויש מלאי כזה בארץ) זה מחיר טוב.

התקנתי היום זוג צמיגים כאלה באותה מידה (205/55/16) על המאזדה 6 של הורי.

רשמים יהיו במהלך השבוע שאצבור עליהם שעות נסיעה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עכשיו שוב יש לי זמן. לנושא הצמיגים. אני אשמח לדעת איזורי מחירים שלהם.

חשבתי לכיוון של TOYO T1R. אבל אני לא מוצא. (אז ירד)

SP9000. דנלוף

מישלין אקסלוט. 91 הבינוני. (מהירות של 250) לא שאני יגיע לזה.

הנקוק Z 212

או הגודייר ה-F1

התקציב שוב הוא עד 2000. מקסימום 2500. הדרישה היא 4 צמיגים.

 

אני מירושלים. עם יש לכם מספר של פנצריה. באזור (תל אביב. רמת גן. פתח תקווה) שאתה יודעים. (וסומכים)

והמחיר הוא מספיק טוב להגיע לאיזור. בבקשה תשלחו לי בפרטי.

 

אגב הרכב הוא בורה דיזל.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לרכב כזה לא שווה להשקיע סט כזה, תוכל לקבל קומוהו סטנדרטיים או אפילו פיראלי P2500 באלפיה לרביעיה פחות או יותר,

ועוד שנה תוכל להחליף צמיגים שוב ככה שבכל מקרה לא תגיע ל50 אלף קילומטר\שנתיים עם צמיג יבש ושחוק

פורסם

מניסיון שלי עם ה SP 9000 ( המונדאו נעולה בארבע כאלה ) , הצמיגים רועשים מאד , מחכה כבר שיגמרו כדי להחליף אותם בשקטים .

 

לעומת זאת מניסיון עם הפירלי P6000 - אפשר לציין בפירוש שהצמיג רך שקט ואוחז בכביש היטב גם בתנאי דרך קשים , גם בימים גשומים ( היו מורכבים מאחור על הגולף שנמכרה בנתיים )

פורסם

אני לא הולך להשאיר אותו סטנדרטי.

אבל גם לא לשפר בצורה מטורפת.

 

אני הולך לעשות לרכב צי'פ. ואולי להחליף את הטורבו.

אני מקווה להגיע ל כ 150 כ"ס. היום הוא 90.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...