Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MOREL Hybrid Ovation - האם מורל ידועים רק בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דברים.

 

יהודה, דיינאודיו מוכרת גם דרייברים נפרדים, פשוט מאדיסאונד לא מתעסקים איתם. מה שיש במאדיסאונד אלו הן ערכות תיקון לדרייברים, וקיט תיקון שעולה 100$ לרמקול זה די הרבה. וופר 7" (מה יש להם מהמידה הזאת?!) בודד לרכב עולה בסביבות ה 200$, כמעט המחיר של הרוולייטור 7".

 

DEVILINSIDE, יש הרבה יצרניות רמקולים בעולם, מוכרות יותר ומוכרות פחות, אבל היתרון של מורל הוא שהיא ישראלית ונחשבת לאחת הטובות בעולם (ולא, אני לא עובד במורל ואין לי אף לו מנייה בודדת שם).

 

אם אתה אומר שאפילו הטוויטרים הנוכחים של הדוטק צורמים לך אז כנראה שהמערכת שלך לא מכוונת ובעתיד הם ישרפו. הטוויטרים של מורל עשויים מבד ("משי") ולא אמורים לצרום כלל, אפילו להפך.

שידרוג ל MT22 יעשה שיפור בפירוט וברכות של הטוויטרים לעומת ה MT11. ה MT23 לא מתאים לקרוס של הדוטק בגלל כמו שנאמר כבר, הוא בהתנגדות נומינלית של 6 אוהם מה שעלול לגרום לשינוי נקודת החיתוך בקרוס ונזק לטוויטר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

 

 

 

היום נכנסתי לפורומים באנגליה ובארה"ב, וראיתי שבקושי מדברים על Morel

כנראה שלא חיפשת היטב, או שנכנסת לפורומי דייג ותחביבי DIY.

 

 

אני באמת רוצה לדעת.. האם Morel מסוגלים להשתוות לחברות בינלאומיות?

כן, החברה מגיעה לאיכות מצויינת.

 

מקווה שתגיבו בצורה אובייקטיבית.

השתדלתי.

 

תודה.

גם לך .

 

 

אחרי שתשמע סטים מותקנים היטב, תבין למה הם מסוגלים.

ואם זה לא יספק אותך , תשמע רמקולים ביתיים (לא הסטליטים)

מידן.

ZZR

פורסם
תודה..

 

 

הדוטק אוביישן זה MT-12 נכון?

 

 

זה רק אצלי.. או שהם צורמים? אני לא מסוגל לשמוע איתם, כי שיש צליל גבוהה שמישהו שר או משתמשים במכשיר שיוצר צליל גבוה - אז יש כמו כזה צפצוף של מצילתיים.. כזה tssss כאילו הצליל הגבוהה נמשך ברעש של שריטה

 

בקרוס יש לך אפשרות להוריד את הטויטר למינוס 3 DB. תעשה את זה. (כרגע הוא על 0 אני כמעט בטוח). אני עשיתי, וההבדל ענקי (לפחות לאוזן שלי).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מידן, עם כל הכבוד לחברי הפורום, ראיתי שגיאות כתיב בעברית שהיו מביכים ילדים בכיתה ג'.

 

 

אז נראה לי שאם אני אומר שנכנסתי לפורומים בארה"ב, ויש לי ממוצע ציונים הכי גבוה ברוב המכללות בארץ וגם באונברסיטאות ואני דובר נייטיב מגיל צעיר.. אני יודע על מה אני מדבר.

 

 

 

לא מכירים את Morel, Plain and Simple.

 

 

 

בכל מקרה.. אני אשמח ש"תוכיח" שאני טועה - כי הרבה יותר קל לישראלים להגיד שמישהו טיפש - מאשר להוכיח טענה מדעית, אם אתה כ"כ צודק.. למה אתה לא מעלה 1000 קישורים של פורומים מארה"ב ולונדון?

 

 

וכל פורום שתביא לי, אני בטוח שאני אמצא 2 עמודים שהזכירו מורל (וזה ישראלים לרוב או יהודים), לעומת 1000 עמודים על חברות אחרות.

 

 

ואין לי ספק שאם אני אשאל מישהו מאמריקה ואירופה איזה חברות לדעתו הן טובות, הן יצחקו שאני חושב שמורל זה איכות..

 

 

 

ישראל גם מייצרת מטוסים, מעבדים, שבבים רפואיים - והם כולם נחותים ביחס לדגמים של ארה"ב ואירופה, אני יכול לתת לך כמה שמות של מטוסי קרב אירופאיים ואמריקאיים למשל שהתחננו שיתנו לנו לקנות, והמטוסים שיש לנו זה רק שיפור של מה שהם ייצרו (בואינג, מרטין לוקהיד)

פורסם

שומאכר - כרגיל, תגובות מצוינות :)

 

 

אני לא צריך לשמוע על כמה שאני לא יודע אנגלית מדפ"רים בלי בגרויות

 

 

 

אני צריך לשמוע הצעות לפתרונות, או שישלחו לי קישורים לאלפי עמודים שמישהו באמת קרא והבין..

 

 

 

איך בדיוק אני מגיע לקרוסים של הרמקולים? אני לא בטוח איפה הם מצויים, וגם ככה אני נותן את האוטו לחברה של המתקינים שיטפלו ברמקולים.. אתה אומר להוריד ל-3? זה לא יגרום לזה שאני בקושי ישמע מהטוויטרים?

 

 

יש לך אולי מסנג'ר ותוכל לשלוח לי הודעה בפרטי? כי יש למה כמה שאלות בנוגע לקרוסים..

פורסם
מידן, עם כל הכבוד לחברי הפורום, ראיתי שגיאות כתיב בעברית שהיו מביכים ילדים בכיתה ג'.

 

זו לא סיבה לזלזל באותם אנשים ,

צריך לכבד את כל הדיסלקטים/עולים חדשים/מקלידים במהירות / לא היו בכיתה בשיעורי לשון .

אין מה לעשות, צריך לקבל את זה כחלק בלתי נפרד, גם אם זה מעצבן .

אני מציע גם לך לא לקטלג אנשים ע"פ שגיאות הכתיב שלהם.

 

 

אז נראה לי שאם אני אומר שנכנסתי לפורומים בארה"ב, ויש לי ממוצע ציונים הכי גבוה ברוב המכללות בארץ וגם באונברסיטאות ואני דובר נייטיב מגיל צעיר.. אני יודע על מה אני מדבר.

"אין הנחתום מעיד על עיסתו " .

 

 

אם אתה כ"כ צודק.. למה אתה לא מעלה 1000 קישורים של פורומים מארה"ב ולונדון?

וכל פורום שתביא לי, אני בטוח שאני אמצא 2 עמודים שהזכירו מורל (וזה ישראלים לרוב או יהודים), לעומת 1000 עמודים על חברות אחרות.

אז למה לי להתאמץ ?!

אתה מחזיק בדיעה שלך , ואני מוכן לכבד אותה.

יש מספיק חברות טובות כמו דיינ-אודיו , בוסטון-אקוסטיקס , סיז , פולק-אודיו ,וכו'.

אתה לא חייב לקנות מורל.

ZZR

פורסם
מידן, עם כל הכבוד לחברי הפורום, ראיתי שגיאות כתיב בעברית שהיו מביכים ילדים בכיתה ג'.

 

 

אז נראה לי שאם אני אומר שנכנסתי לפורומים בארה"ב, ויש לי ממוצע ציונים הכי גבוה ברוב המכללות בארץ וגם באונברסיטאות ואני דובר נייטיב מגיל צעיר.. אני יודע על מה אני מדבר.

 

 

 

לא מכירים את Morel, Plain and Simple.

 

 

 

בכל מקרה.. אני אשמח ש"תוכיח" שאני טועה - כי הרבה יותר קל לישראלים להגיד שמישהו טיפש - מאשר להוכיח טענה מדעית, אם אתה כ"כ צודק.. למה אתה לא מעלה 1000 קישורים של פורומים מארה"ב ולונדון?

 

 

וכל פורום שתביא לי, אני בטוח שאני אמצא 2 עמודים שהזכירו מורל (וזה ישראלים לרוב או יהודים), לעומת 1000 עמודים על חברות אחרות.

 

 

ואין לי ספק שאם אני אשאל מישהו מאמריקה ואירופה איזה חברות לדעתו הן טובות, הן יצחקו שאני חושב שמורל זה איכות..

 

 

 

ישראל גם מייצרת מטוסים, מעבדים, שבבים רפואיים - והם כולם נחותים ביחס לדגמים של ארה"ב ואירופה, אני יכול לתת לך כמה שמות של מטוסי קרב אירופאיים ואמריקאיים למשל שהתחננו שיתנו לנו לקנות, והמטוסים שיש לנו זה רק שיפור של מה שהם ייצרו (בואינג, מרטין לוקהיד)

 

אדון יקר.

אם באת להוכיח את חוכמתך על פני חברי הפורום ולדעתך יש כאן אנשים בכיתה ג' שכותבים שטויות וממציאים את זה שמורל היא חברה מכובדת - הגעת למקום הלא נכון. שגיאות כתיב הן מכה של החברה הישראלית ומערכת החינוך וזה לא אומר דבר על רמת האינטיליגנציה של חברי הפורום.

 

שאלת שאלות וקיבלת תשובות. המשך יום נעים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...