Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פילטר אוויר פתוח לאיביזה טורבו 2005- ראיתי שוכנעתי, רכשתי, הוזהרתי ומה עכשיו?


edanj
שימו לב! השרשור הזה בן 6229 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב כרגע סטנדרטי ללא צ'יפ או תיכנות וזה רק בגלל שהוא עדיין באחריות.

איזה פילטר אני אצטרך כשארכיב צ'יפ?

 

שמת פילטר אויר פתוח אבל אתה חושש להרכיב צ'יפ מסיבות של אחריות?

להבדיל מפילטר פתוח את הצ'יפ - או יותר נכון, את תיכנות מחשב המנוע - לא ניתן לגלות ו-ויזואלית לא רואים אותו.

 

בכל אופן, כמו שהבחור מעליי רשם, "פילטר שיתאים להספקים גבוהים יותר".

לפילטר קרבון יש יתרון מסויים, הוא תרמי - זאת אומרת, מוגן מחום. אך עם זאת הפילטר עצמו קטן וכמו כן כניסת האויר שלו קטנה ומוגבלת.

 

בקיצור, אם אתה לא מתכוון לשפר את הרכב על ידי העלאת הגדישה (תיכנות) בטווח הקרוב, אל תדאג יותר מידי. הפילטר ששמת יספק את הסחורה, לפחות כל עוד הרכב נשאר סטנדרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בום עליך....

יפה נאמר, משום מה עניין האחריות והצ'יפ קצת מדאיג אותי (את הפילטר ניתן לפרק ללא עקבות ממשיות). דרך אגב, מה לגבי פילטר לנשם השמן, יש לא תועלות או שהוא רק קוסמטי? (כמו שהרבה אמרו לי - כולל בעל הסדנה בעצמו)

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב.

 

אנצל את השרשור בכדי לשאול שאלה הקשורה בעניין.

 

אני בעלים של איביזה קופרה 07, היום התעסקתי עם התקנת פילטר פתוח ונוכחתי לדעת כי ישנו צינור המוביל את עודפי האויר (והשמן ?) לכיוון פילטר האויר.

 

לאחר בירור קצר הבנתי כי הפיתרון הוא לנתק את הצינור החביב ולהחליפו בפילטר נשם.

 

"רצתי" לפורום הנ"ל כמו שאני עושה מידי יום בכדי ללמוד דברים חדשים, וגיליתי כי הפילטר נשם תורם אך ורק ביופיו ולא מועיל בתפקודו - מתלכלך תוך תקופת זמן קצרה של כחודש לערך וגורם לריחות לא נעימים של אדי שמן בתא המנוע.

 

מצד שני להשאיר את החור בצינור פתוח זהו מעשה לא חכם מפני שעלול לחדור לכלוך פנימה, ולזיהום אויר עולמינו שגם ככה מצבו "לא משהו" - בלשון המעטה.

 

אשמח לקבל את עיצותיכם בעניין.

 

 

בתודה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בקיט של הפילטר מקום לחבר את הצינור הזה?

סתם הורידו את הקופסא ותקעו פילטר במקומה?

מי עשה את העבודה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי זה אותו סיפור בדיוק, הורידו את הקופסא וחיברו פילטר של סימוטה. את נשם השמן שהיה מחובר לקופסא המקורית פשוט כיפפו כלפי מטה. גם הבחור בסדנא שהתקנתי וגם במוסך אמרו לי שהכל תקין עם נשם השמן ופילטר בשבילו הוא עניין קוסמטי בלבד, האם יש דברים בג'ו?

להלן תמונות של היפה והחיה...

DSCN2480.JPG

פורום3.jpg

פורום 1.jpg

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עכשיו הנשם הזה פולט לכם אדי שמן לחלל תא המנוע?

מי שהתקין את זה לא שם קיט יעעודי (כמו K&N 57i) אלא פשוט התקין פילטר בעל כניסה תואמת בקוטר לצנרת שלכם.

אין בעיות ריח מהנשם הפתוח הזה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עכשיו הנשם הזה פולט לכם אדי שמן לחלל תא המנוע?

מי שהתקין את זה לא שם קיט יעעודי (כמו K&N 57i) אלא פשוט התקין פילטר בעל כניסה תואמת בקוטר לצנרת שלכם.

אין בעיות ריח מהנשם הפתוח הזה?

 

מניסיון אין בעיות ריח. ואם מכוונים את הנשם כלפי מטה הוא גם לא מלכלך את תא המנוע

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בדיוק גם מה שהסבירו לי- פשוט כיוונו את הנשם כלפי מטה ונכון להיום , כשבועיים לאחר ההתקנה אטינני סובל מריחות...(לפחות לא של שמן)

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רכבים שכל מה שעושים ,הרכב לא מוכן לקבל את הפילטר הפתוח.אצלי בהונדה ניסיתי את כל האפשריות של הפילטרים הפתוחים איין בוקס,קיטים יעודים לרכב (ספציפים לדגם).חד משמעית ההספק ירד והיתה ירידה בביצועים. אולי עם מערכת אגזוז מושלמת וציפ ,יהיה תאום בן כמות האויר הניכנס והיוצא.

TYPE R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6229 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...