Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוד 3 שעונים למקום של הרדיו הוא חדש של AUTO GAUGE עשוי מתכת

למי שרוצה שהשעונים לא יהיו בולטים מידי.(300 שקל)

norm_F98EA8E8DE7B434FA6378DE2D746BC80.JPG

norm_BD479AF00A684105A6FC3543CD58C214.JPG

רדיאטור של 306 מנוע 1800 מתאים גם ל XSARA ולZX הוא של VALEO היה 9 חודשים על האוטו וירד לטובת רדיאטור מקורי של ORDONEZ הוא תקין ועובד מעולה. (למי ששואל למה הורד ... האוטו שלי מנוע 2000... ) 500 שקל

גאנטים 15 של ה XSI עם צמיגים מידה 15" ללא הצמיגים 1800 שקל כמו בתמונה ללא הדוגמנית!! =)

p1070428me5.jpg

פנסי איתות ל 306 דור ראשון (ימין ושמאל בחזית) 2 ב 100 שקל

פנסי ראשיים ל306 דור ראשון הימני הקליפסים שבורים חוץ מאחד וזה נתפס מעולה!!! והשמאלי תקין( שמאל 200שקל ימין 150 שקל )

מזרקים של 306 XSI דור ראשון 500 שקל לכול הארבע.

שעונים של AUTO GAUGE!! כולם מדגם SMOKE

OIL TEMP (חום שמן) 250

6c91_1_b.JPG

VOLTAGE (מד טעינה) 250

autogaugevolt.jpg

AIR/FULE (יחס אוויר דלק) 250 בדיוק כמו בתמונה רק SMOKE!!! (כמו בשעוני םלמעלה)

4c_10.JPG

אפשרות לכול ה3 + הפוד של השעונים ב 700 שקל ככה זה נראה אחרי התקנה אם 3 השעונים בפוד הנ"ל

6d17_1.JPG

6ce2_1.JPG

 

לפרטים נוספים וכול הקודם זוכה! =) בה"פ אני מבטיח תשובות. 052-3934204

שחר

×
×
  • תוכן חדש...