Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון הצתה.... לבד?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם אני יכול לעשות כיוון הצתה לבדי...

אני יודע בערך איך עושים את זה... משחררים את הבורג ומסובבים את הדיסטרבוטור טיפה קדימה.... (יש לי בק פיירים קטנים...)

 

אפשר לגעת ביד בזה? מסוכן?

פורסם
האם אני יכול לעשות כיוון הצתה לבדי...

אני יודע בערך איך עושים את זה... משחררים את הבורג ומסובבים את הדיסטרבוטור טיפה קדימה.... (יש לי בק פיירים קטנים...)

 

אפשר לגעת ביד בזה? מסוכן?

 

בוודאי שאפשר לגעת ביד, ביצוע הסיבוב מתבצע ידני.

את הכיוונון ניתן לבצע הן כשהמנוע כבוי והן כשהוא מותנע.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הי ושבת שלום!

ניתן לבצע כיוון ידני וללא עזרת כל מכשיר -למעט מד וואקום [שעון].

יש לחפש ברכב נקודת חיבור של צינור וואקום בסעפת היניקה לנתק את הצינור

לסתום את הצינור באמצעות בורג.

לחבר לסעפת מד וואקום -להניע את הרכב [כמובן לפוח ברגי החיזוק של המפלג

יש לשים לב לתחום הירוק במד הוואקום ולשאוף שתוך כדי פעולת המנוע

וסיבוב המפלג מד הוואקום מגיע לערך הגבוהה ביותר זהוא נקודת התיזמון הטובה ביותר.

סגור ברגי המפלג החזר צינורית למקומה ..

נסיעה טובה

איל

פורסם
הי ושבת שלום!

ניתן לבצע כיוון ידני וללא עזרת כל מכשיר -למעט מד וואקום [שעון].

יש לחפש ברכב נקודת חיבור של צינור וואקום בסעפת היניקה לנתק את הצינור

לסתום את הצינור באמצעות בורג.

לחבר לסעפת מד וואקום -להניע את הרכב [כמובן לפוח ברגי החיזוק של המפלג

יש לשים לב לתחום הירוק במד הוואקום ולשאוף שתוך כדי פעולת המנוע

וסיבוב המפלג מד הוואקום מגיע לערך הגבוהה ביותר זהוא נקודת התיזמון הטובה ביותר.

סגור ברגי המפלג החזר צינורית למקומה ..

נסיעה טובה

איל

 

ומאיפה הוא יביא מד וואקום? :roll:

פורסם
האם כיוון שסתומים יכול להתבצע לבד?

ובמה תורם כיוון שסתומים...? או איך משפיע שסתומים לא מכוונים על המנוע?

 

לבד כן , אם יש לך ידע מתקדם מאד במכונאות ,

צריך כמובן לפתוח את הראש מנוע ולכוון את השסתומים בעזרת הגל זיזים ,

כיוון לא נכון יגמור את השסתומים ואת המנוע .

 

לא מומלץ לבד .

פורסם
האם כיוון שסתומים יכול להתבצע לבד?

ובמה תורם כיוון שסתומים...? או איך משפיע שסתומים לא מכוונים על המנוע?

 

לבד כן , אם יש לך ידע מתקדם מאד במכונאות ,

צריך כמובן לפתוח את הראש מנוע ולכוון את השסתומים בעזרת הגל זיזים ,

כיוון לא נכון יגמור את השסתומים ואת המנוע .

 

לא מומלץ לבד .

 

ממממ... לא צריך לפתוח את ראש מנוע :shock: אלא רק מכסה שסתומים שזה הרבה יותר פשוט. אם יש לך סבלנות לקרוא וספר טוב(היינס למשל) אז אפשר לבד. אבל אם אין - אז ממש לא כדאי!

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
האם כיוון שסתומים יכול להתבצע לבד?

ובמה תורם כיוון שסתומים...? או איך משפיע שסתומים לא מכוונים על המנוע?

לבד כן , אם יש לך ידע מתקדם מאד במכונאות ,

צריך כמובן לפתוח את הראש מנוע ולכוון את השסתומים בעזרת הגל זיזים ,

כיוון לא נכון יגמור את השסתומים ואת המנוע .

לא מומלץ לבד .

ממממ... לא צריך לפתוח את ראש מנוע :shock: אלא רק מכסה שסתומים שזה הרבה יותר פשוט. אם יש לך סבלנות לקרוא וספר טוב(היינס למשל) אז אפשר לבד. אבל אם אין - אז ממש לא כדאי!

גם עם היינס לא הייתי ממליץ על טיפול עצמי כזה למי שבאמת לא בטוח ב-100% בכישוריו והתנסה כבר בעבודות מורכבות יותר מטיפול 10K. הפוטנציאל לנזק במקרה של טעות הוא די יקר.

פורסם
האם כיוון שסתומים יכול להתבצע לבד?

ובמה תורם כיוון שסתומים...? או איך משפיע שסתומים לא מכוונים על המנוע?

לבד כן , אם יש לך ידע מתקדם מאד במכונאות ,

צריך כמובן לפתוח את הראש מנוע ולכוון את השסתומים בעזרת הגל זיזים ,

כיוון לא נכון יגמור את השסתומים ואת המנוע .

לא מומלץ לבד .

ממממ... לא צריך לפתוח את ראש מנוע :shock: אלא רק מכסה שסתומים שזה הרבה יותר פשוט. אם יש לך סבלנות לקרוא וספר טוב(היינס למשל) אז אפשר לבד. אבל אם אין - אז ממש לא כדאי!

גם עם היינס לא הייתי ממליץ על טיפול עצמי כזה למי שבאמת לא בטוח ב-100% בכישוריו והתנסה כבר בעבודות מורכבות יותר מטיפול 10K. הפוטנציאל לנזק במקרה של טעות הוא די יקר.

 

נכון, נכון, מה שתגיד, חבר. אבל לא תנסה - לא תדע, לא כך? :wink:

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
האם כיוון שסתומים יכול להתבצע לבד?

ובמה תורם כיוון שסתומים...? או איך משפיע שסתומים לא מכוונים על המנוע?

לבד כן , אם יש לך ידע מתקדם מאד במכונאות ,

צריך כמובן לפתוח את הראש מנוע ולכוון את השסתומים בעזרת הגל זיזים ,

כיוון לא נכון יגמור את השסתומים ואת המנוע .

לא מומלץ לבד .

ממממ... לא צריך לפתוח את ראש מנוע :shock: אלא רק מכסה שסתומים שזה הרבה יותר פשוט. אם יש לך סבלנות לקרוא וספר טוב(היינס למשל) אז אפשר לבד. אבל אם אין - אז ממש לא כדאי!

גם עם היינס לא הייתי ממליץ על טיפול עצמי כזה למי שבאמת לא בטוח ב-100% בכישוריו והתנסה כבר בעבודות מורכבות יותר מטיפול 10K. הפוטנציאל לנזק במקרה של טעות הוא די יקר.

נכון, נכון, מה שתגיד, חבר. אבל לא תנסה - לא תדע, לא כך? :wink:

אחלה עצה! אתה מוכן לשלם לו אחרי זה על שיפוץ ראש? אתה מוכן לנחם את המשפחה שלו אם הוא יאבד שליטה על רכב תקול בכביש מהיר?

 

תראה - אם יש לך איזה DL רקובה ומעוכה בלי טסט כבר 5 שנים שזרוקה בחצר של סבא ומותר לך לשחק איתה - תפתח ותסגור את המנוע כל שבת בשביל הכיף. אבל אם מדובר ברכב האישי שלך, ואתה לא מיומן בעבודות כאלו - לא הייתי ממליץ. לא סתם מוסכניק זה מקצוע. זה קצת יותר מסובך ממתקן אופניים, ולא סתם לא תראה אנשים עושים אוברול בצידי הדרכים כשהם נתקעים.

כמעט כל העבודות ברכב הן מורכבות ועם פוטנציאל הסתבכות כל שהוא. ולכל אחד הידע הטכני שלו. יש כאלו שאולי יצליחו לפתוח ראש ולא להרוס שם כלום על הפעם הראשונה בלי הדרכה, אבל יש כאלו שגם אם ינסו להחליף שמן יש סיכוי שיהרסו מנוע, ולהמליץ ככה לאנשים "אם לא תנסה לא תדע" זה חוסר אחריות.

זה יכול להגמר בנזק כספי ניכר במקרה הטוב, ובתאונה קטלנית במקרה הרע.

×
×
  • תוכן חדש...