Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה גם שאינו שייך לקבוצה אשר נמצאת במצב שביר/רגיש מבחינת משרד התחבורה.
כדאי לציין שברגע שאתה עולה על הכבישים באשר הם במדינת ישראל ו/או הופך לבעלים של רכב אתה נמצא בקבוצת סיכון :idea:.

 

הוצאת רשיון?

אתה נהג חדש, סכנת נפשות (תעריפי ביטוח מטורפים).

 

יש לך רשיון ואתה כבר לא נהג חדש אבל עוד לא בן 25?

אתה נהג צעיר, שם נרדף לפסיכופט, תעריפי הביטוח שלך עדיין מטורפים אם כי לא כמו של הרוצחים הסדרתיים הנקראים נהגים חדשים, ולא משנה שיש סיכוי שצה"ל הכשיר אותך להרוג אנשים במילוי תפקידך לפני 7 (!) שנים.

 

יש לך קטנוע?

אתה מטורף ולכן תעריפי הביטוח שלך גבוהים יותר מעלות הכלי שעליו אתה רוכב, ולא משנה שאתה מזהם את האויר פחות, מונע פקקי תנועה, תופס פחות מקומות חניה וכו'...

 

יש לך מכונית עם שמץ ספורטיביות?

ברוך הבא לאונס הקבוצתי שחברות הביטוח הולכות להעביר אותך בשילוב הרשויות, והס מלציין שמעתה והלאה אתה עומד להיעצר בכל תחנה לבדיקת רשיונות ויהי מה.

 

גנבו לך את האוטו?

תגיד שלום ולא להתראות, אז מה אם חברת הביטוח הכריחה אותך להרכיב איתורן, זה לא אומר שהאוטו שלך יחזור אליך אי פעם.

 

עלית על המהירות המותרת בחוק?

תשמע יא פסיכי, אין טעם לצפות לסימפטיה במדינה שעוסקת בשטיפת מוח לציבור שהמהירות הורגת תוך כדי שהיא חולבת את ארנקיהם של הנהגים שממשיכים לשלם ולעבור לסדר היום, כאילו שזה משנה משהו... (הס מלציין מחקרים וסטטיסטיקות של הגורמים לתאונות)

 

רצית לארגן מירוץ מסודר, מאורגן, עם כללי בטיחות שהוא בסה"כ תאוצה בקו ישר (!)?

עצור רגע, זה לא חוקי, אז מה אם המשטרה נתנה כבר אישורים מיוחדים, מדובר בחבורת פושעים מסוכנים, ממתי נותנים לכאלו לגיטימציה?

 

והיריעה קצרה מלפרט את הכל.

ציבור הנהגים בישראל הוא קבוצת סיכון, נהגי מכוניות האפסנאות לא שונים מאף אחד.

קח את הבעסה בסבבה.

 

מוטי

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נו, ומישהו בדק סטטיסטיקה, מי אשם בתאונות יותר? -עזוב, קל מאד "לשחק" על מה, שיש קונסנזוס בציבור. היום רובם חושבים- אופנוע- זה מסוכן. ניקודה. אין ביעה. אם כולם יחשבו, שרכבי אספנות- זה "אחלה קומבינה כדי להפחית בעלות ביטוח וטסט"- זה עלול להגיע לאנשהו!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

גנאדי, קודם כל אני לא אומר שזה צודק שהמחירים של הדו גלגליים גבוה עד כדי טירוף, להיפך, אבל זה לא העניין.

 

לגבי "אם כולם יחשבו, שרכבי אספנות- זה "אחלה קומבינה כדי להפחית בעלות ביטוח וטסט"", אין פה יותר מדי דאגה.

רוב הציבור רואה אותנו בתור פסיכים עם גרוטאות. זה לא ממש מעניין אף אחד ואין נהירה של אנשים לנסוע על גרוטאות בנות יותר מ-30. רוב האנשים מעדיפים מכוניות חדשות.

לא אנחנו. הם ! ;)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

לפי התגובות כאן, כנראה לא הסברתי עצמי טוב ורוב האנשים לא מבינים לאן כיוונתי: נכון שזה מסוכן לחיות, כי אתה עלול למות, אבל, הכוונה היא לכך ש:

1. כאשר מישהו ללא ביטוח פוגע בך - אז אתה בבעיה גדולה מאד. יותר ממי שניפגע ע"י מישהו שיש לו ביטוח.

2. עוד פחד שלי הוא שאת מה שמועדון החמש השיג בעמל רב - בגלל אנשים אלו הוא שוב יפסיד.

לכן אין מה להשוות לעברינים "רגילים".

פורסם

שורה תחתונה כבר דיסקסו פה המון פעמים את החוק של 7-9 שהוא הינו טיפשי לחלוטין .

אבל לעומת זאת עדיף להתרגז על ה7-9 ולהנות משאר ההטבות כמו לא לשלם אגרות מצברות ואגרת טסט נמוכה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
רק למי ששכח איפה אנו חיים:

http://www.mesiba.net/funn.asp

ענק!!! :king::roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :biggrin2::mm_yeah::roflmao:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

נראה לי שאנשים עדיין לא הבינו את ירחמיאל.

אפשר להגיד ש"מי שעושה תאונה ואין לו ביטוח- זו בעיה שלו, שישלם" אבל פה לא נגמר העניין.

אם רכב אספנות היה מעורב בתאונה בשעות הנ"ל, לא רק הוא ישלם אלא גם אתם, בתור מחזיקי רכב אספנות עלולים לשלם ולהפסיד את ההטבות שהזעתם כ"כ הרבה כדי להשיגן.

כשעובר אותי אופנוע כבד על 180, או לחילופין כאשר שליח על טוסטוס חותך אותי מימין, הדבר הראשון שעובר לי בראש זה "נוהגים כמו פסיכים ואח"כ בוכים שהביטוח גבוה". ככה יכול לחשוב גם אדם שראה רכב אספנות בשעות הבוקר (והרבה יודעים על איסור הנסיעה בשעות הבוקר) שלא לדבר על אחד שפגע בו רכב אספנות. יש אנשים צרי עין שרק מחכים למעידות קטנות ומשם הדרך לביטול ההטבות קצרה מאוד, ולא משנה אם הרוב מכבד את החוקים או לא.

אם החוק הזה מטופש או לא או אם הנושא נטחן רבות- זה לא שייך לדיון הזה.

אמרתי זאת כבר בשרשור אחר- משתתפי קארזפורום, ובדגש על חברי מועדון החמש ובעלי רכב אספנות צריכים לשמש דוגמא לתרבות נהיגה נכונה. הלא זו אחת ממטרות המועדון, לא?

יום נעים וחמים ככל האפשר

שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

גנאדי - על פי סטטיסטיקה של המשטרה, ב 80% מתוך תאונות שבהן מעורב רכב דו גלגלי, הוא אינו אשם.

 

וקשה להאמין שהמשטרה תטה את נתוניה לטובת האופנוענים...

 

על זה אין ויכוח.

 

הבעייה מתחילה כמו שנאמר כאשר בעל ה"יוזמה" שעובר על החוק ייפגע חס וחלילה במישהו, ואז ללא ביטוח יש בעייה של כיסוי הטיפול הרפואי.

 

ולפני שמישוה רץ להגיד "אני אשלם ויהיה בסדר" - עלויות שיקום יכולות להגיע גם למיליוני שקלים, אני בטוח שיש כמה אופנוענים שישמחו לספר על עלויות כוללות של מס' שנות שיקום, אני אישית מכיר כמה כאלו.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
שורה תחתונה כבר דיסקסו פה המון פעמים את החוק של 7-9 שהוא הינו טיפשי לחלוטין .

אבל לעומת זאת עדיף להתרגז על ה7-9 ולהנות משאר ההטבות כמו לא לשלם אגרות מצברות ואגרת טסט נמוכה.

 

שכחת לציין שזו דעתך בלבד. אני לעומת זאת, סבור שהחוק הזה חכם והגיוני, וכבר הסברנו את זה כאן עשרות פעמים.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
שכחת לציין שזו דעתך בלבד. אני לעומת זאת, סבור שהחוק הזה חכם והגיוני, וכבר הסברנו את זה כאן עשרות פעמים.

 

אוסיף ואומר - תקנות רכב אספנות תוקנו למען מי שהוא בעל זיקה לתרבות המוטורית בישראל, כפי שמקובל בעולם הנאור, ולא למי שקופץ על העגלה כדי לחסוך את כספיי האגרות והביטוח,מעצמו מובן. מי שמחזיק רכב אחד כזה ומשתמש בו בכל שעות היממה בל ירשום אותו כרכב אספנות, מהטעם שלא עינייני אספנות מניעים אותו. יום טוב - זאב

zeev

פורסם
למיטב ידיעתי ביטוח חובה מכסה בכל מקרה את פגיעות הגוף, בלי קשר לשעת התאונה.

נהג שנוהג בין 7-9, בדיוק כמו באין כניסה.

הביטוח מכסה גם משאית עם עומס יתר או רכב לא תקין.

 

יותר מזה - החוק מבטיח פיצוי (לנזקי גוף בלבד, כמובן) גם לנפגעים מרכב שנסע בלי ביטוח בכלל! (כנראה - גם לנהג עצמו).

אבל - הנהג המעורב יואשם בעבירה חמורה של נהיגה בלי ביטוח - וזה בדיוק המקרה של רכבי אספנות: בין 7 ל-9 בבוקר הוא נוהג ללא ביטוח חובה.

עודד

פורסם
אני חושב צריך לבטל את האיסור הזה.

 

בנצי היקר,במחשבה שניה אתה ודאי מבין את הטעות במשפט זה.שלך-זאב

zeev

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...